چاپ عکس روی بنر برای تولد

چاپ عکس روی بنر برای تولد : جشن های تولدهای کودکانه از آن جمله گردهمایی هاییست که به هنگام تصور آن‌ها در ذهنمان سر و صدای بیش از حد بچه ها ، صدای بلند موزیک ، نورافشانی به واسطه ریسه کشی یا وسایل آتش بازی ، کادوهای ریز و درشت ، تزئینات محیطی با کاغذ رنگی و بادکنک ، بوی خوش کیک و دیگر خوراکی ها ، نمادها و اقدامات مرسوم این مجالس آمده و حس خوب و مثبتی را به قلبمان سرازیر می کند .

تولدی با تم قرنطینه

اگرچه برگزاری مراسمی مفصّل برای عده فراوانی هرچند سال یکبار پیش آمده و ممکن است همواره به این شکوه و جلال برگزار نشود ، اما شواهد حاکی از آن است که شاید تا سال های آتی نیز امکان برگزاری آن برای هیچ کودکی در هیچ کجای دنیا فراهم نباشد .
هم اکنون که در ماه نخست سال ۱۳۹۹ در حال نگارش این مطلب هستم ، شیوع ویروس مهلک کووید ۱۹ یا کرونا سبب شده است تا مراسم هایی بسیار مهمتر از یک جشن تولد به تعویق افتاده و در این میان تصمیم گیران ارشد یک کشور یا نهاد بین المللی با تخصیص یا پذیرش خسارت های مالی سنگین از اجتماع افراد کنار یکدیگر جلوگیری کنند .

برگزاری تولد به روشی جدید

با امید اینکه روزی این نوشته در شرایطی خوانده شود که تلفات این بیماری در سراسر دنیا به صفر رسیده ، وجود آن مانعی برای دورهمی های کوچک و بزرگ نبوده و یادآوری این روزها نیازمند نفوذ به عمق خاطراتمان باشد ، اکنون که چنین شرایطی برقرار نیست چه باید بکنیم ؟ آیا قرنطینه محض به معنی بستن تمام راه های شادی روی خود و خانواده‌مان است ؟ آیا می توانیم به بهانه شیوع این بیماری روز غیر قابل تکرار تولد یکی از عزیزانمان را نادیده رفته و بی توجه از کنار آن رد شویم ؟ آیا راهی وجود ندارد که با کمترین خطر از این روز هم خاطره ای استثنایی بسازیم ؟

در پاسخ به این سوالات باید گفت که راه های فراوانی مانند پختن کیکی خانگی، پذیرایی از دوستان و آشنایان به صورت مجازی ، افزودن هزینه های صرف نشده در مهمانی به بودجه خرید هدیه ، دادن اختیاراتی غیر معمول اما کنترل شده به کودک به این مناسبت خاص و ده ها راهکار دیگر از جمله روش هاییست که می توان با کمک آن تولد امسال وی را باشکوه تر از همیشه برگزار کرد .

در هین رابطه و در راستای حوزه فعالیتی مجموعه بلوط چاپ ،

چاپ بنر عکس روی بنر برای تولد نیز یکی از همین راهکارهاییست که می توان به آن ها تکیه کرد .

مزایای چاپ عکس روی بنر برای تولد

از یادداشت های قبلی به یاد داریم که چاپ عکس روی بنر برای تولد دارای مزایایی از قبیل
• ایجاد یک تم منحصر بفرد برای جشن تولد شخصی خاص و سنی خاص تر
• ایجاد فضایی مناسب برای عکس و فیلم برداری
• عرض تبریکی خاص به روشی غافلگیر کننده و غیر تکراری
• اعطای یک یادگاری منحصر بفرد از روزی که تنها تصاویر و خاطراتش به جا می ماند
• احترام به علایق و سلایق فرد مورد نظر با گنجاندن عناصر ، شخصیت ها ، وقایع یا پدیده های مورد توجه وی در بنر
• و در مواردی عمومی تر (بدون ذکر نام یا سنی مشخص) استفاده از این بنر در چند مراسم تولد اشاره کرد .

بنر و تولدهای کرونایی

با توجه به توضیحات فوق ، با توجه به اینکه امسال مجالی برای دور هم جمع شدن و بزرگداشت به دنیا آمدن یکی از عزیزانمان را نداریم ، می توانیم با تزئین محیط علاوه بر اینکه این رویداد را به او تبریک بگوییم ، زمینه را برای ملاقات های غیرحضوری وی با دیگران را نیز برقرار کنیم .

طی ویدئو کلیپی که چندی پیش در فضای مجازی دیدم ، فردی تولد خود را به طریقی جشن گرفته بود که دوستانش بواسطه سخت افزارهای دیجیتالی نظیر موبایل و تبلت به صورت آنلاین نظاره گر وی بودند . شاید بازسازی این عمل ایده بکر و نابی نبوده و عملاً از این فرد تقلید کرده باشیم ، اما شک نکنید که با چاپ عکس روی بنر برای تولد و نصب این پدیده پشت سر خود ، نمایی برای افراد پیش رویمان ( حاضر در اسکرین های دیجیتالی ) به وجود می آید که بسیار جذّاب بوده و برای خودمان نیز رویدادی بی بدیل ، ماندگار و دوست داشتنی به وجود خواهد آمد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.