چاپ بنر خیابان آزادی

چاپ بنر خیابان آزادی : با گذر از محله‌های شرقی و مرکزی پایتخت که مجموعه بلوط چاپ به ارائه خدمات به آن‌ها مفتخر بوده و تا کنون به بررسیشان پرداخته‌ایم، اینک نوبت به محله و خیابان آزادی به عنوان یکی از نزدیکترین نواحی به دفتر مرکزی چاپ بلوط می‌رسیم .

در همین رابطه با خیابانی سروکار داریم که یک سوی آن میدان انقلاب و سر دیگر آن میدان آزادیست ، در نتیجه پاره خطی که دو تا از مهمترین میادین شهر را به یکدیگر متصل می‌کند و مرز مناطق ۲، ۶، ۹، ۱۰ و ۱۱ شهرداری تهران بوده نمی‌تواند یک گذرگاه معمولی باشد .


چنانچه یک آشنایی حداقلی هم با این محله داشته باشید به خوبی می‌دانید که جمعیت این محله به نسبت قدمت، مرکزیت و وسعت آن زیاد نیست، این در حالیست که با ورود به فرعی‌ها یا تقاطع‌هایی نظیر بهبودی، شادمان، کارون، جیحون، آذربایجان، انقلاب و استاد معین با جمعیت بیشتری مواجه می‌شویم که می‌توانند از متقاضیان چاپ بنر خیابان آزادی باشند .


ادارات دولتی ، اصلی‌ترین متقاضیان بنر در آزادی

اگرچه بسیاری از ادارات دولتی دارای بخش مجزایی برای چاپ بنر یا چاپ فلکس خودشان بوده و بدین ترتیب بنر و سایر نگاره‌های مناسبتی و عقیدتی خود را به زیر مجموعه‌هایشان تحویل می‌دهند یا با مرکزی خارج از محدوده خود در همکاری رسمی هستند ، اما گاهی پیش می‌آید که حجم بنرها آنچنان زیاد است یک طراح و تولید کننده از پس آن به تنهایی برنیامده و نیازمند حضور مجموعه‌ای یاری رسان در کنار خود می‌باشد .


این در حالیست که با وجود پیش آمدن اموری غیرمنتظره و لزوم چاپ بنری فوری همکاری با نزدیکترین عرضه‌کنندگان این محصول و خدمات اجتناب ناپذیر می‌شود . در همین رابطه از ساختمان شهرداری و اداره پست منطقه ۱۰ گرفته تا اداره بیمه تأمین اجتماعی، سازمان فنی و حرفه ای کشور، سازمان میراث فرهنگی و حتی کارخانه زمزم که جملگی از آن دست مراکزی هستند که ید طولایی در استفاده از این محصولات به عنوان واسطه‌هایی برای تبلغات میدانی خود داشته اند، به مرکزی برای چاپ بنر خیابان آزادی نیازمندند که چاپ بلوط می‌تواند گزینه مناسبی برای انجام اموراتشان باشد .

در ادامه کاربردهای فرهنگی، عقیدتی، مذهبی و سیاسی بنرها می‌توان به استفاده پررنگ از آن‌ها در راهپیمایی‌های مختلف اشاره کرد . اگرچه در حال حاضر وجود بیماری کرونا مانع از تجمع هموطنانمان به مناسبت‌های گوناگون در این خیابان عریض و طول شده است، اما هنوز هم سازمان‌های مربوطه (مثلاً شهرداری) با مزین کردن این خیابان به پرچم‌های ایران، تصویر شهدا، سخن آنان، شعاری انقلابی و … به تبیین مسائل می‌پردازند .

مساجد، تکایای و حسینیه‌ها، مشتریان ثابت بنرهای عریض

با صرف نظر از هیئات پرتعداد و کوچک و بزرگی که در این محله یافت شده و جوش و خروش خاصی در ماه محرم می‌یابند، تنها مسجد صاحب الزمان در نبش خیابان بهبودی، حسینیه امام حسن در کنار دانشگاه صنعتی شریف و حسینیه خوئی‌ها در خیابان آذربایجان کافیست تا به حجم سفارشات بنری که در این محله وجود دارد پی ببریم .
توانایی مجموعه چاپ بلوط در طراحی و تولید بنرهایی با عرض زیاد سبب شده است که بنرهایی غول پیکر در این حوزه با مضامین دینی مشاهده کنیم که مسبب عوض شدن رنگ و بوی این محله در ایامی از سال می‌شود .


چاپ بنر خیابان آزادی با بلوط چاپ


زمانی که در پی یافتن چاپ بنر خیابان آزادی هستیم، بدیهیست که مرکزی با سابقه درخشان، نامی شناخته شده، کیفیت بالا، دارای سرعت عملی زیاد، هزینه‌ای مقرون بصرفه و صدالبته نزدیک به خیابان آزادی می‌تواند نخستین انتخاب ما باشد . با عنایت به این توضیحات مرکز شبانه روزی چاپ بلوط با داشتن همه این ویژگی‌ها، یکی از بهترین گزینه‌هاییست که می‌توان سفارشات خود را به آن سپرد .


در ادامه گفتنیست که تنوع خدمات این مجموعه پای را از گستره بنرها پیش‌تر گذاشته و اینک با چاپ تصاویر روی بوم، شاسی، ماگ، تیشرت،فندک و همچنین طراحی و چاپ کارت ویزیت، تراکت، آگهی ترحیم و … آماده خدمت رسانی بیشتر به همسایگان خود می‌باشد .

چنانچه قصد سفارش محصولی از موارد فوق را دارید، کافیست تا پس از ورود به فروشگاه سایت و سفارش آنلاین موارد مورد نظر خود، کالای مورد نظرتان را از پیک‌های مجموعه در هرکجای تهران که حضور دارید تحویل بگیرید . لازم به ذکر است که برقراری ارتباط با ما در تلگرام و واتساپ نیز از دیگر راه‌های سفارش بنر و دیگر محصولات مجموعه می‌باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.