چاپ بنر در خیابان قزوین :همانطور که می دانیم بسیاری از اصناف در پایتخت در محله مشخصی گرد هم آمده و با ایجاد یک بورس یا راسته به ارائه خدمات یا محصولاتی خاص می‌پردازند . در همین رابطه گذشتۀ یک محله یا میزان تجمع متقاضیان سرویس یا کالاهای مذکور است که به ایجاد این اماکن در محله ای مشخص ختم می شود ، اما به طور معمول مرکز و جنوب تهران بواسطه وجود بازار بزرگ و قدمت بیشتری که دارند ، بیشتر هم پذیرای این اصناف هستند .

چاپ بنر در خیابان قزوین

در همین رابطه بورس برخی یراق آلات خاص، لوازم و قطعات یدکی ماشین آلات راه سازی و کشاورزی مانند لودر، جرثقیل و کمباین، تسمه و سیم های قطور بکسل، قلاب‌های غول پیکر و … نیز در این حوالی و به طور مشخص در خیابان قزوین قرار دارد .

خیابان قزوین کجاست؟

خیابان قزوین به عنوان یکی از خیابان های منطقه ۱۱ تهران از خیابان ولیعصر (پل امیربهادر یا امیریه) آغاز شده و پس از رسیدن به میدان قزوین به سمت دوراهی قپان و سه راه آذری امتداد می یابد . از مهمترین نقاط و اماکنی که در این مسیر مشاهده می کنیم می توانیم به پارک رازی، شرکت دخانیات ایران، تقاطع با بزرگراه نواب صفوی، پل امامزاده معصوم ، فرهنگسرای قرآن و نهایتاً بزرگراه آیت الله سعیدی اشاره کرد که سبب شده است تا بخشی از بار ترافیکی از مسیر خیابان و میدان آزادی به سمت این اتوبان برداشته شود .

همانطور که گفته شد راسته اصلی این خیابان حال و هوایی صنعتی داشته و بواسطه بی همتا بودن برخی از واحدهای تجاری آن در سطح کشور همواره پذیرای مشتریان پرشماری از سراسر کشور می باشد . با عنایت به این توضیحات بدیهیست که لازم است تا نگاه ویژه ای به تبلیغات میدانی در این خیابان شود .

وجود مغازه‌، کارگاه و گاراژ های متعددی که برای معرفی خدمات خود به یک تابلو نیاز دارند، اطلاع رسانی های گسترده ای که تنها در پارک رازی به مناسبت های گوناگون انجام می شود، هیئات مذهبی پر تعدادی که اطلاعات برگزاری جلسات خود را با مردم در میان گذاشته و همچنین اهالی مناطق مسکونی پیرامون آن در مناطق ۱۰، ۱۱ و ۱۷ با دیگر کاربردهای رایج چاپ بنر سبب شده است تا وجود یک سامانه  چاپ بنر در این محدوده اهمیت زیادی یابد .

در همین رابطه مجموعه چاپ بلوط با قرارگیری در محدوده خیابان مالک اشتر آماده است تا این خدمت را به همسایگان جنوبی خود تحت خدمت چاپ بنر در خیابان قزوین ارائه داده و بدین واسطه نیاز ایشان را به این محصول کاربردی مرتفع سازد .

نهایتاً لازم به ذکر است که شما به عنوان یکی از اهالی یا کسبه خیابان قزوین می توانید از طریق فروشگاه آنلاین مجموعه ، بنر خود را طراحی کرده یا لوگو، طرح و فایل های مورد نظر خود را با پیام رسان های اجتماعی برای ما بفرستید . در صورتی که طرح شما آماده نیست این کار توسط کارشناسان ما انجام شده یا شما قادر خواهید بود تا از میان طرح های موجود یکی را برگزینید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.