دستگاه چاپ بک لایت

دستگاه چاپ بک لایت : در این قسمت از مقالات به بررسی جامع و کامل در مورد دستگاه چاپ بک لایت پرداخته می شود و اینکه چه نکاتی در چاپ بک لایت وجود دارد ؟
از جمله دستگاه هایی که چاپ  را برعهده دارد دستگاه پلاتر ۶ رنگ می باشد که با استفاده از این دستگاه می توان چاپ بک لایت با کیفیت عالی را انجام داد ، نام دیگر بک لایت بکلیت می باشد که عرض تابلوها در این نوع چاپ می تواند ۹۰ تا ۱۰۰ سانتیمتری باشند، از بک لایت ها در سازه های نمایشگاهی و با سقف های کاذب و … استفاده می شود ، استفاده از این نوع تابلوها در کل برای مواردی استفاده می شود که از پشت آنها نورپردازی وجود دارد و تابلوها در این حالت روشن می شوند و همگی آنها دارای جذابیت بیشماری می باشد ، در ادامه به دلایلی پرداخته می شود که چاپ بک لایت در بلوط چاپ بسیار با کیفیت انجام می شود :

دستگاه چاپ بک لایت

۱) در بلوط چاپ از رنگ های اورجینال و اصلی با کیفیت بسیار بالا استفاده می شود که از جمله این رنگ ها می توان به رنگ مشکی پیگمنت اشاره نمود .
۲) بلوط چاپ هد چاپ بک لایت را در در زمان های مد نظر تعویض می نماید تا در این صورت تابلوهایی با کیفیت مطلوب را به مشتریان خود تحویل نماید .
۳) دستگاه های استفاده شده در بلوط چاپ همگی سرویس های دوره ای را مرتب سپری می نمایند تا در صورت تعویض و تعمیر قطعات مورد نظر همگی آنها توسط بلوط چاپ انجام می شود .
۴) رول های استفا‌ه شده در بلوط چاپ همگی دارای مواد بسیار مطلوب می باشد ، این رول ها همگی ساخت کشور کره و تحت لیسانس انگلستان می باشد که از جمله رول های با کیفیت در زمینه چاپ محسوب می شوند ، با انجام تمام موارد مطرح شده مشتریان محترم همگی شاهد چاپ های با کیفیت و در اصطلاح مخملی و زنده می باشند که در این نوع چاپ صورت گرفته هیچ گونه خطی وجود ندارد و چاپ ها به صورت کاملا یکدست می باشد .
چاپ عریض و لمینت تا عرض ۱۰۶ سانتیمتری :
چاپ هایی با عرض ۱۰۶ سانتی متری توسط دستگاه های پلاتر واید فرمت و یا لارج فرمت اکوسالونت انجام می شود و پس از چاپ با دستگاه های مربوطه ، با لمینیتور یک لایه محافظ جهت محافظت از بنر چاپ شده بر روی آن قرار می گیرد .
در صورتی که نیازمند اخذ مشاوره در مورد دستگاه چاپ  می باشید می توانید با کارشناسان بلوط چاپ تماس حاصل نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.