چاپ بنر اینترنتی

در ابتدای امر لازم به ذکر است که چاپ بنر اینترنتی از چند منظر قابل بررسی می باشد . نخست اینکه چاپ بنر به روش های مرسوم ، مستلزم رعایت استاندارهایی می باشد . به بیانی دیگر ، چاپ بنر نیازمند یک طرح کلی ، شعار و مفاهیمی برای انتقال می باشد ، این در حالیست که اگر این اطلاعات در ابعادی مشخص و با کیفیتی قابل قبول ارائه شوند تاثیرگذار خواند بود لذا ارائه یک محتوای کلی برای چاپ بنر ، پس زمینه ای متناسب ، فونتی خوانا ، جملاتی مختصر اما تاثیر گذار و همچنین ترکیب فاکتورهای فوق به بهترین شکل ، پایه و اساس یک خروجی مطلوب می باشند . با تعریف هریک از این عوامل توسط کارفرما ، نقش اینترنت در ادامه مسیر پر رنگ تر می شود . به عنوان مثال عمده طرح ها و نقوش مورد استفاده در چاپ بنر ، طرح های اولیه ، فونت های مورد استفاده و تصاویر پس زمینه در این کار از اینترنت گرفته می شود . بدون شک پیشرفت صنعت چاپ و عبور از مرحله پلاکاردهای دست نویس و رسیدن به مرحله کنونی ، ارتباط تنگاتنگی با رواج استفاده از اینترنت داشته است و می توان یکی از عوامل پیشرفت این حرفه را پیشرفت اینترنت دانست . از منظری دیگر ، ارتباط میان چاپ بنر و اینترنت رامی توان با توجه به نحوه سفارش آن تفسیر کرد . امروزه به دلیل مشغله زیاد افراد در هر پست و کسوت ، شرایط برای مراجعه حضوری  به اماکن مختلف و انجام کارها بصورت فیزیکی مهیا نیست ، به همین دلیل اقدامات فراوانی اعم از انجام امور بانکی ، خرید مایحتاج زندگی و استفاده از خدمات به صورت اینترنتی انجام می شود . چاپ بنر نیز به عنوان یکی از ازهمین خدمات ، از این قاعده پیروی می کند . در چاپ بنر اینترنتی ، متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت های مربوطه (تارنمای بلوط چاپ) علاوه بر بازدید از نمونه های پیشین ، سفارش خود را طبق ابعاد ، جنس و متد چاپ مورد نظرشان سفارش داده و در اسرع وقت آن را دریافت نمایند . در آخرین دیدگاه نیز بنر اینترنتی مصداق تصاویر متحرکی می باشد که در سایت های گوناگون مشاهده می کنیم . این تصاویر که در ابعاد استانداردی مانند 60×468 ، 140×130، 250×300 پیکسل و …  ساخته می شوند ، قادرند تا اطلاعات مفیدی را در حداقل زمان ممکن در اختیار کاربران قرار دهند ؛ اطلاعاتی که اگر از حد متعارف بیشتر شود ، موجب افزایش حجم گیف ، خسته شدن بیننده از تماشای آن و یا باز نشدن آن در مناطقی با اینترنت ضعیف شود . از سوی دیگر ، در صورت ضعف محتوا نیز اثر گذاری زیادی نخواهد داشت ، لذا ساخت بنری اینترنتی با محتوا و حجمی موزون ، منجر به بازدهی حداکثری می گردد . یکی از مهمترین وجوه تمایز چنین بنرهایی با سایر بنرهای موجود ، قابلیت پویانمایی و تحرک آن ها می باشد . شاید بشر روزی قادر شود همانند دنیای جی .کی . رولینگ (خالق شخصیت هری پاتر) کتب ، روزنامه ها و پوسترهایی متحرک بسازد ، کمااینکه امروزه با کمک گجت هایی چنین امری تا حدی محقق شده است ، اما تا به آن روز ، بنرهای اینترنتی تنها تصاویر تبلیغاتی متحرک با هزینه کم و امکانات بیشمار خواهند بود .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *