چاپ فلکسی ارزان

چاپ فلکسی ارزان : تبلیغات از نیازهای اساسی هر کسب و کاری است و بدون تبلیغات مشاغل زیادی به بن بست اقتصادی و ورشکستگی نزدیک می شوند. وقتی در حال گذر از یک خیابان هستیم بسیاری از مغازه ها را از روی تابلویی که بر سردر آنها نصب شده است می شناسیم و می دانیم که چه کالا و یا خدماتی در آنجا ارائه می شود. امروزه اکثر این تابلو هایی که بر فراز ورودی مغازه ها ، فروشگاه ها و دیگر اماکن عمومی می بینیم فلکسی یا به عبارت دیگر فلکسی فیس هستند.

فلکسی ها مدیاهایی هایی هستند که چاپ در ابعاد مختلف و طرح های متفاوت روی آنها نشسته و سپس بر روی تابلویی که درون آن با استفاده از لامپ های مهتابی روشن شده است ( تابلو فلکسی ) ، نصب می شوند. این متریال ها چیزی شبیه به همان بنر ها هستند با این تفاوت که می توانند نور را از خود عبود بدهند.

چگونه می توان یک چاپ فلکسی ارزان را تجربه کرد ؟ فلکسی ها در بازار به دو نوع چینی و کره ای عرضه می شوند. جنس های چینی معمولا ۱۸ اونس ( هر اونس تقریبا ۲۹ گرم است) و جنس های کره ای ۲۰ اونس هستند. این بستگی به شما دارد که چگونه فلکسی را انتخاب کنید. اما می توان بر حسب شرایط مختلف انتخاب های مناسبی انجام داد. مثلا اگر فلکسی که قرار است چاپ شود به منظور استفاده در یک مراسم خاص است و در مدت زمان محدودی استفاده می شود، می توان از متریال جنس چینی استفاده کرد ؛ اما اگر این فلکسی قرار است برای استفاده در سردر یک مغازه چاپ شود و مدت زمان طولانی استفاده شود بهتر است از جنس کره ای آن استفاده کنید ؛ به این دلیل که جنس متریال کره ای محکم تر و مقاوم تر از جنس چینی آن است. البته بسته به بودجه مورد نظرتان هم این شرایط تغییر می کند یعنی اگر به شدت به دنبال چاپ فلکسی ارزان هستید قطعاً باید از نوع چینی آن استفاده کنید.

البته می توان نکات دیگری را نیز در تعیین قیمت چاپ فلکس موثر دانست. به عنوان مثال کیفیت دستگاهی که با آن چاپ می کنید همانقدر که در کیفیت چاپتان موثر است ، در هزینه های شما نیز تاثیر خواهد گذاشت زیرا قطعاً هر چه دستگاهی که با آن عملیات چاپ را انجام می دهید با کیفیت تر و به روز تر باشد قاعدتاً قیمت چاپ با آن نیز بالاتر خواهد بود. هر چند که این اختلاف هزینه به قدری نیست که شما را نگران سازد.

اگر می خواهید چاپ فلکسی شما یه چاپ با کیفیت باشد نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که تنها انتخاب متریال کره ای و جنس خوب باعث با کیفیت بودن چاپ فلکسی شما نخواهد شد. اگر با انتخاب یک جنس مرغوب از فلکسی ، عملیات چاپ را با یک دستگاه چاپ بنر بی کیفیت انجام دهید نتیجه به هیچ عنوان مطلوب نخواهد بود. برای کسانی که بیشتر از کیفیت به چاپ فلکسی ارزان می اندیشند باید بگوییم که چاپ باکیفیت و متریال جنس خوب از لحاظ قیمت اختلاف فاحشی با مشابه چینی آن ندارد. پس بهتر است به خاطر مقدار ناچیزی مبلغ بیشتر ، از کیفیت چاپ فلکسی خود نکاهید.

از نکات ریزی که عموماً در چاپ فلکسی کمتر به آن توجه می شود این است که طرح و نقشی که قرار است روی متریال چاپ شود نیز می تواند ( به خصوص در تعداد و متراژ های بالا ) در قیمت آن موثر باشد. هر چه رنگ های به کار رفته در طرح مورد نظر کمتر باشد به دلیل استفاده کمتر از جوهر کارتریج های دستگاه های چاپ ، هزینه شما نیز پایین تر خواهد آمد. بنابراین اگر به دنبال چاپ فلکسی ارزان هستید به خاطر داشته باشید که خرید متریال چینی ، چاپ آن با دستگاه های بی کیفیت و طرح های ساده و خلوت روی فلکسی می تواند به شما در پایین آمدن هزینه ها کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.