چاپ بنر نامزدی

چاپ بنر نامزدی : بیش از یک سال پیش بود که ویروس کووید ۱۹ به عنوان یکی از بزرگترین چالش‌های انسان در قرن بیست و یک، از چین سربرآورده و دامان همه انسان‌های ساکن روی کره زمین را گرفت . مردم ایران نیز به عنوان بخشی از این مجموعه بزرگ از این عارضه در امان نبوده و به دلیل عوامل زیادی از جمله عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حتی به یکی از صدرنشینان جدول ابتلا به این ویروس و مرگ و میر از آن تبدیل شدند .

وجود این ویروس در زندگی انسان‌ها موجب رخ دادن تغییرات فراوانی شد که از همان روزهای اول می‌شد به عظمت آن پی برد! از تعطیلی اماکن مذهبی گرفته تا همه سالن‌های اجتماعات، از تعطیلی رویدادهای ورزشی مانند المپیک گرفته تا عدم اجازه ورود تماشاگران  به استادیوم‌ها، از شیفتی کردن کارمندان و تعطیلی فیزیکی مراکز آموزشی گرفته تا اعمال محدودیت‌های فراوان در مسافرت‌های داخلی و خارجی، جملگی عواملی بودند که ریشه در شیوع این بیماری داشته و به ناگاه تغییراتی در زندگی ما به وجود آوردند که شاید اعمال برخی از آن‌ها در شرایط عادی ماه‌ها و حتی سال‌ها به طول می‌انجامید .

برگزاری کلاس‌های آنلاین یا دورکاری گسترده از جمله راهکارهایی بود که شاید تحقق آن‌ها در حالت عادی صرف زمان زیادی می‌طلبید، حال اینکه این بیماری همانند یک کاتالیزور به روند طراحی و استفاده از این راهکارها سرعت بخشیده و از این نظر مزایایی را نیز در بر داشته است .

با عنایت به توضیحات فوق، مراسم‌های نامزدی و عروسی و مهمانی‌های مرتبط با آن‌ها نیز از جمله وقایعی بودند که دستخوش این تغییرات قرار گرفته و با سبک و سیاقی جز آنچه که تاکنون بوده است دنبال می‌شوند .

چاپ بنر نامزدی ، استفاده از یادبودی کاربردی

با وجود اینکه بسیاری از سنت‌های برگزاری یک مجلس شادی (مانند جمع شدن صدها نفر گرد هم) به دلیل مسائل فوق الذکر دیگر اجرا نمی‌شود، اما بخش‌هایی از آن هم همچنان به قوت خود باقی مانده است . ثبت این لحظات تاریخی زندگی مشترک بواسطه عکس‌برداری یکی از اقداماتیست که کماکان مورد استفاده قرار گرفته و بدین ترتیب در عین رعایت اصول بهداشتی، به حفظ حداقلی سنت‌هایی که شاید این زوج مدت‌ها برای آن لحظه‌شماری می‌کرده‌اند می‌انجامد .

چاپ بنر نامزدی در گذشته به منظور ایجاد یک “زون” که سبب می‌شد تا مدعوین در نمایی با پس زمینه‌ای یکسان، مناسبتی و شیک عکس بیاندازند مورد استفاده قرار می‌گرفت . حال اینکه امروزه با کاهش چشمگیر تعداد مهمانان، این بنر می‌تواند علاوه بر اینکه فضای پشت سر عروس و داماد را پر نماید، به عنوان یک یادگاری از این مجلس باقی بماند .

محتوای بنر نامزدی

 ما در مجموعه بلوط چاپ و در فروشگاهی که شما بدان دسترسی دارید، بنرهای ولنتاین و عروسی را در کنار چاپ بنر نامزدی قرار داده‌ایم، در نتیجه می‌توان گفت که هر چاپ بنر با محتوای عاشقانه در این دسته جای می‌گیرند . در بنرهای نامزدی استفاده از اشکالی نظیر قلب (با طراحی‌های زیبا)، تصویر عروس و داماد، طرح‌های گرافیکی از آنان، اسامی ایشان با فونت‌ها و شمایل مختلف و یا پیام‌های عاطفی و محبت‌آمیز بسیار رایج می‌باشد .

مزایای استفاده از بنر نامزدی

از آنجایی که در صورت تمایل هم امکان برگزاری مراسم نامزدی و عروسی وجود نداشته و وقوع چنین رویدادهایی در حضور حداقل تعداد افراد انجام می‌شود، بسیاری از مخارجی هم که پیش از این صرف می‌شده است عملاً صرفه جویی می‌شود . از هزینه رزرو تالار و سرو غذا گرفته تا مخارج فیلمبرداری و … ، جملگی مبالغی بوده‌اند که باید در ازای دریافت خدمت یا کالایی خرج می‌شده است؛ حال که امکان بهره‌مندی از آن‌ها وجود ندارد، در کنار ذخیره این مبلغ می‌توان بخشی از آن را روی مصادیقی که کماکان امکان استفاده دارند سرمایه‌گذاری کرد .

به عنوان مثال می‌توان با افزایش تعداد شات‌های عکس یا استفاده از روش‌های نوین‌تر عکاسی، این لحظات زیبا را به نوع دیگری به یاد ماندنی کرد . استفاده از چاپ بنر نامزدی در چند طرح و رنگ به عنوان یکی دیگر از این روش‌های جایگزین سبب می‌شود تا حتی تصاویر موجود هم از حالت تکراری درآمده و به خروجی ‌های متنوع‌تری منتج شود .

در پایان لازم به ذکر است که شما می‌توانید علاوه بر استفاده از طرح‌های پیشنهادی ما، تصاویر دلخواه خود را نیز برایمان ارسال نمایید تا بدین ترتیب از پس زمینه‌ای کاملاً اختصاصی در بنر شما استفاده شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.