چاپ بنر فوری یوسف آباد

چاپ بنر فوری یوسف آباد : در دوره حکومت ناصرالدین شاه ، زمانی که میرزا یوسف مستوفی الممالک یکی از رجال سیاسی این عصر زمین های دور افتاده ای از مرکز خلافت یا همان میدان ارگ امروزی را تصاحب می کرد ، فکرش را نمی کرد که یکی از بهترین محلات تهران با شاخص های مختلف را بنا نهاده است و روزی فرا می رسد که این منطقه نه تنها ناحیه ای دور افتاده از پایتخت نیست ، بلکه با گسترش افسار گسیخته مساحت تهران از هر جهت ، به یکی از نقاط مرکزی پایتخت تبدیل می شود .

محله یوسف آباد که نام خود را از اولین مالک رسمی خود به عاریه گرفته است ، امروزه بخش اعظمی از منطقه شش شهرداری را در بر می گیرد ؛ منطقه ای که از شمال به بزرگراه همت ، از جنوب به دوراهی معروف یوسف آباد ، از غرب به بزرگراه کردستان و از شرق به خیابان ولیعصر  منتهی می شود ، محله ای که با قرار گرفتن در میان محله های ونک ، فاطمی ، امیرآباد و عباس آباد همچون گوهری در انگشتری تهران می درخشد .

یوسف آباد علاوه بر سکنه پر شماری که دارد – و عملاً منطقه ای مسکونی به حساب می آید – دارای مراکز اداری و تجاری فراوانی می باشد که سبب شده است تا این منطقه مأمنی هم برای کسبه و هم ادارات ، سازمان ها و شرکت های فراوانی باشد که در این منطقه به فعالیت می پردازند . خیابان و میدان سید جمال الدین اسدآبادی ، خیابان های مستوفی ، جهان آرا ، مهرام ، بیستون ، فتحی شقاقی ، چهلستون ، ابن سینا و … به عنوان مهمترین معابر این منطقه و همچنین میادین فرهنگ و سلماس به عنوان نقاط تلاقی این مسیرهای اصلی ، محلی برای تجمع مراکز خرید ، تفریحی ، آموزشی ، درمانی و خدماتی منطقه هستند که هریک به نوبه خود نیازمند چاپ بنر می باشند .

همانطور که در مقالات مختلف گفته شد ، اصولاً چاپ بنر به یک محصول خاص با کاربردی یکسان محدود نمی شود . به عبارتی دیگر ، با اینکه تنها پلاکارد یا بنرهای بازگشت زائرین از حج و سایر اماکن زیارتی و همچنین عرض تسلیت به خانواده یک متوفی به زعم برخی از جمله مهمترین کاربردهای چاپ بنر فوری یوسف آباد به حساب می آیند ، اما مش هایی که روی شیشه مغازه ها می چسبند ، بنر یا فلکسی فیس هایی که سر در همین اماکن نصب می شوند ، استند هایی که شرکت های مختلف برای معرفی کار خود استفاده می کنند ، تابلوهای میان بلواری یا بیلبوردهای غول پیکری که کنار اتوبان نصب می شوند ، پلاکاردهایی برای خوش آمدگویی به مهمانان یا آن هایی که حاوی پیام هایی هشدار دهنده هستند نیز نمای دیگری از کاربردهای چاپ بنر فوری یوسف آباد و خیابان های فوق الذکر را نشان می دهند .

در چاپ بنر فوری یوسف آباد ، همانطور که از نامش پیداست هدف از سفارش این محصول ، دستیابی به این کالا در اسرع وقت می باشد . در بسیاری از امور ، برنامه ریزی می تواند گره بزرگی از مشکلات ما باز کند ؛ مثلاً اینکه با سفارش بنر مذکور چند روز پیش از موعد مقرر ، حتی با وجود بد قولی یکی از سامانه های چاپ دیجیتالی در این منطقه ، باز هم از برنامه ریزی خود عقب نیافتاده و می توان از آماده شدن آن برای زمان مناسب نصب مطمئن شد . این در حالیست که در رویدادی مانند فوت یکی از آشنایان ، هیچگونه هشدار قبلی وجود نداشته و نمی توان حتی با برنامه ریزی هم آن را از پیش تهیه کرد . درست در این نقطه است که چاپ بنر فوری یوسف آباد اهمیت یافته و تفاوت یک مجموعه خدماتی پرسرعت با مجموعه ای کاهل و کم جنب و جوش را نشان میدهد .

با گذر از این توضیحات ، اگرچه مجموعه بلوط چاپ با قرار گیری در محله کارون جنوبی فاصله ای نسبتاً زیاد با محله یوسف آباد داشته و در نگاه اول مناسب چاپ بنر فوری یوسف آباد نمی باشد ، اما حقیقت امر اینجاست که اولاً وجود پیک های متعدد سبب می شود تا محصولات چاپ شده به محض آماده شدن به سمت مشتری گسیل شوند ، ثانیاً با وجود اینترنت و برنامه های ارتباطی فراوان ، حضور متقاضی در محل الزامی نیست و این افراد می توانند از راه دور درخواست آماده سازی کالای دلخواه خود را ارسال نمایند و از همه مهمتر ، سرعت بالای چاپ در این مجموعه سبب می شود تا حتی با وجود این فاصله جغرافیایی نیز محصول در زمان کمتری نسبت به سفارش چاپ بنر فوری یوسف آباد به برخی از مجموعه های این ناحیه آماده شده و به دست مشتریان برسد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.