چاپ بنر فوری صادقیه

چاپ بنر فوری صادقیه : برای اهالی مناطق غربی تهران – به ویژه ساکنین محله صادقیه – صحبت کردن از ویژگی های این منطقه تکراری بوده و ضروری به نظر نمی رسد ، اما با این حال این منطقه در محدوده باختری پایتخت دارای چنان اهمیتی می باشد که نمی توانیم بدون شرح موقعیت آن وارد مقوله چاپ بنر فوری در صادقیه شویم .

می دانیم که این منطقه که پیش از انقلاب اسلامی آن را با نام آریاشهر می‌شناختند ، دارای دو میدان اصلی به نام های فلکه اول و دوم صادقیه می باشد ، دو میدانی که با به وجود آوردن پاره خطی میان خود ، خیابانی از مراکز اداری و تجاری مهمی را تشکیل داده اند . این منطقه که در  بحبوحه های ساخت اولین بزرگراه های تهران بنا شده است ، با عنایت به اهمیت این شاهراه های نو ظهور ، در کانون این تحولات و مسیر پیشرفت با سرعت بیشتری قرار گرفته است ، بطوریکه می توان آن را یکی از محلاتی دانست که در اولین سنگ بناهای خود آثاری از مدرنیته و شهرسازی امروز را داراست . این محله از شرق خود به منطقه ستارخان ، از غرب به بلوار فردوس ، از شمال به باغ فیض و از جنوب به میدان آزادی و اکباتان منتهی می گردد ، به همین دلیل اگر قرار باشد تنها یک نقطه از غرب تهران را به عنوان نقطه ثقل این ناحیه انتخاب کنیم ، بی تردید محله صادقیه- علی الخصوص فلکه دوم آن  – گزینه خوبی برای این انتخاب می باشد .

 

وجود ساکنین پرشماری که در این منطقه قرار دارند به انضمام کارمندان ادارات دولتی و شرکت های خصوصی و صد البته کسبه پرشماری که در مراکز خرید پر تعداد این منطقه همانند گلدیس و افق فعالیت می‌کنند ( و لزوماً ساکن مناطق ۲ یا ۵ شهرداری هم نیستند ) ، سبب شده است تا عده کثیری از هموطنان همه روزه در این منطقه مشغول به کسب رزق باشند که همین امر سبب شده است تا القابی مانند “محله همیشه بیدار غرب تهران” به آن داده شود .

 

می دانیم که تغییر جمعیت متقاضیان وجود خدمت یا کالایی عامه پسند ، رابطه مستقیمی با میزان مشغله ارائه کنندگان این پدیده ها دارد و هر چه تعداد کاربران یک خدمت یا متقاضیان خرید یک کالای مشخص افزایش یابد ،  سر بانیان امر نیز شلوغ تر شده و با چالشی بزرگتر برای تامین خواسته مشتریان خود روبرو می شوند . با استناد به این توضیحات اگرچه مجموعه های معتبر با کارنامه ای درخشان نیز در این محله مشغول به چاپ بنر هستند ، اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که کمبود مراکزی استاندارد با قیمت هایی مناسب ، در کنار زیاد بودن تقاضا سبب می‌شود تا فوریتی که در نظر شما تنها چند ساعت است ، به یک یا دو روز تبدیل شده و بنر مورد نظر خود را زمانی دریافت کنید که دیگر ارزش لحظه سفارش آن را ندارد .

 

در همین رابطه چاپ بنر که با مناسبت های گوناگون خودنمایی می کند ، یکی از نیازهاییست که به صورت دائمی اما گاه غیر قابل پیش‌بینی خودنمایی می‌کند . به عنوان مثال زمانی که دوست صمیمی شما یکی از اعضای خانواده خود را از دست می دهد و یا یکی است بستگانتان از زیارتی گرانقدر باز می گردد ، به عنوان اعمالی که از پیش انتظار آن ها را نداشته اید و یا برای آن برنامه ریزی نکرده اید ، چاپ بنر به امری ضرب العجلی تبدیل شده و چاپ بنر فوری صادقیه باید در اسرع وقت انجام پذیرد .

اگر چه می دانیم کاربرد چاپ بنر تنها به این موارد محدود نشده و می‌توان از این پدیده برای چاپ بنر تولد ، چاپ تصاویر گوناگون ، چاپ بنر های تبلیغاتی و دیگر کاربرد های رایج آن – که همه روزه می‌بینیم – استفاده کرد اما می توان گفت که تنها دو مورد فوق عجله ای بوده و در کسوت چاپ بنر فوری صادقیه نیازمند تولید شدن در زمان کوتاهی می باشد .

به همین دلیل ما در مجموعه “چاپ بلوط” به عنوان مجموعه که با قرارگیری در خیابان مالک اشتر ( بین کارون و قصرالدشت ) به سبب نزدیکی نسبی به مناطق مرکزی و غربی شهر و همچنین خدمات کاربر پسندی همچون سفارش آنلاین چاپ و پیک رایگان به منظور سرویس دهی بهتر به مخاطب ، می تواند مرزهای محله ای را در نوردیده و وظیفه تولید بنرهای درخواستی مشتریانش را – از جمله چاپ بنر فوری صادقیه – را به خوبی عهده دار شود ، در خدمت عموم اربابان رجوع هستیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.