چاپ بنر فوری شبانه روزی

چاپ بنر فوری شبانه روزی : آیا تا بحال بشخصه به سفارش چاپ بنر مبادرت ورزیده اید ؟ مناسبت آن چه بوده است ؟ آیا زمان ، فاکتور مهمی برای شما در حصول این این پدیده بوده است یا خیر ؟ مرکزی که به آن مراجعه کرده اید ، چگونه سفارش شما را دریافت کرده و طی چه مدتی محصول مورد نظرتان را تحویل داده است ؟

گاهی با بررسی سوالاتی ساده و پاسخگویی به آن ها (در زمینه های گوناگون) می توان به حقایقی پی برد که از قبل می دانستیم ، حقایقی که همواره مقابل دیدگانمان بوده اما برای رسیدن به نتیجه ای قابل استناد و معتبر نیاز به چینشی دوباره و ارتباط دادن آن ها با دیگری داشته ایم .

با توجه به این مقدمه ، بیشتر افرادی که در پی چاپ بنر و سفارش آن به نزد ما می آیند و اغلب مشتریانی غیر ثابتی که برای بار اول به ما مراجعه می کنند ، در پی سفارش بنر تسلیت یا اعلام وفات یکی از عزیزانشان می باشند . همانطور که همه ما اعتقاد داریم که مرگ حق بوده و روزی زندگی هریک از انسان ها به اتمام می رسد ، به این نکته هم اعتقاد داریم که نمی توان زمانی برای این پدیده رمز آلود و اجتناب ناپذیر تعریف کرد . چه بسا بیمارانی که پزشکشان شمارش معکوس مرگ آنان را به کار انداخته ، اما سال ها پس از همین اطباء از دنیا رفته اند و چه افرادی که تصمیماتی بلند مدت و برنامه ریزی هایی دقیق برای نیم قرن آینده خود داشته اند ، اما فردای تصمیمشان را هم ندیده اند . با گذر از این وقایع که موضوع بحث ما نیست ، تنها کافیست به این نکته توجه کنیم که مرگ ناگهانی در تضاد با برنامه ریزی دقیق و مدون می باشد ، در نتیجه تعجیل در انجام امور مربوط به آن و همچنین پیش بردن کارها حتی به صورت شبانه روزی اهمیت زیادی می یابد .

چاپ بنر فوری شبانه روزی مختص چاپ اعلامیه های وفات نیست ، اما تا بحال دیده نشده است که فردی در ساعات اولیه پس از نیمه شب برای سفارش بنر تولد ، مهمانی ، پس زمینه تصاویر عکاسی ، فلکسی فیس تبلیغاتی یا مش تزئینی به مجموعه های مربوطه مراجعه کند . دلیل این امر که روشن نیز به نظر می رسد این است که برای امور فوق ، ددلاین و زمان مشخصی وجود دارد که متقاضی چاپ به آن توجه کرده و محصول یا طرح خود را در اختیار چاپخانه قرار می دهد . این در حالیست که به دلیل غافلگیر بودن وفات افراد مختلف ، چاپ بنر فوری شبانه روزی معنا و مفهومی خاص پیدا می کند .

در چاپ بنر فوری شبانه روزی ، فوری بودن ثبت و چاپ سفارش به این دلیل کاربرد ویژه ای دارد که مجموعه ای با این ویژگی ، به جای اینکه منتظر جمع شدن سفارشات ، کنار هم قرار دادن نمونه هایی متناسب از نظر اندازه و سایر ویژگی های فیزیکی در کنار یکدیگر و روشن نمودن یکباره دستگاه چاپ بنر خود باشد ، به منظور پاسخگویی سریع به درخواست کارفرمای خود این کار را به سرعت انجام می دهد . از سویی دیگر ، تکنولوژی هایی که تا دهه ها قبل وجودشان مثل خواب و رویا بود – مانند تلفن های هوشمندی که می توانند تصاویر را در کسری از ثانیه به آن سوی دنیا ارسال نمایند – سبب شده است تا شب و روز مانعی برای کارکرد بسیاری از مشاغل نبوده و در همین مورد خاص ، با توجه به اینکه بسیاری از سری کاری ها و چاپ های عمده در طول شب انجام می پذیرند ، همواره فردی برای پاسخگویی به درخواست مخاطبین وجود داشته باشد .

در نهایت لازم به ذکر است که شاید خواننده ای از شمال یا شرق تهران با خواندن این یادداشت به این فکر فرو رود که با وجود امکاناتی برای ارسال تصاویر و چاپ بنر فوری شبانه روزی در مجموعه بلوط چاپ ، همینکه این مجموعه در نواحی مرکزی و غربی پایتخت مستقر می باشد ، پس زمان رسیدن سفارش به دستشان همان زمان تلف شده نزد چاپگرهای محلی خودشان می باشد . در پاسخ به این شبهه باید گفت که امروزه وجود پیک های متعدد سبب شده است تا از جنوب تا شمال تهران تنها کسری از ساعت فاصله داشته و برای گسیل یک مرسوله از نقطه ای از پایتخت به بخشی دیگر از آن ، ساعت ها و روزها وقت نیاز نباشد . به همین دلیل ادعا می کنیم که چاپ بنر فوری شبانه روزی در مناطقی دور از شما وقت کمتری نسبت به یک اپراتور کند و سست در نزدیکی شما خواهد گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.