چاپ بنر در پاسداران

چاپ بنر در پاسداران : از دیرباز تا کنون، تبلیغات و تجارت با یکدیگر ارتباط تنگاتنگی داشته و هرکجا که با یکی از آن‌ها برخورد کردهایم اثری هم از دیگری وجود داشته است!

در همین رابطه چنانچه به ساختار مشاغل مختلف نگاه کنیم، از پزشکی که به مداوای بیماران پرداخته تا پیشه‌وری که محصولاتی را به افراد هم‌محله خود می‌فروشد، از شرکتی چند ملیتی و ثروتمند در حوزه ساخت سخت‌‌افزارهای دیجیتالی گرفته تا تعمیرکاری که تنها به ارائه خدماتی بدون خروجی ملموس و ظاهری می‌پردازند، همه و همه به دنبال کسب سود به اندازه توانایی، مهارت‌ها و پتانسیل بازار کارشان می‌باشند .

تبلیغات، راهکاری برای افزایش سود

در همین رابطه تبلیغات سبب می‌شود تا با معرفی این مجموعه‌ها به مشتریان بالقوه‌شان، درصد مراجعه این افراد بیشتر شده و به تناسب افزایش حجم مراجعین، میزان فروش یا تکرار این همکاری‌ها نیز افزایش یابد .

در همین رابطه اشخاص فوق الذکر به تناسب ماهیت کسب و کارشان، قشر مخاطب (از نظر سن، جنسیت، وضع مالی و …)، میزان بزرگی کار خود و همچنین بودجه در دسترس برای امر تبلیغات روشی را برای عرضه نامشان انتخاب می کنند .

از چاپ بنر و پهن کردن دست‌نوشته‌ای چند ده متر مربعی روی صندلی‌های خالی ورزشگاه گرفته تا نصب آن در کنار زمین، از پرداخت هزینه‌های چشمگیر به ازای ساخت و پخش آگهی‌های تلوزیونی گرفته تا تبلیغ در قالب یک پست یا استوری توسط اینفلوئنسرهای سرشناس اینستاگرام با بازدیدهای چند صد هزار نفری یا از عقد قرارداد با چهره‌ای سرشناس و محبوب به منظور تبلیغ کالایی خاص گرفته تا اسپانسرینگ، جملگی روش‌هایی هستند که احتمالاً به جذب مخاطب منجر می‌شوند اما همانطور که می‌توان حدس زد خرج این امور آنچنان بالاست که مجموعه‌های کوچک و کم‌سرمایه‌تر از پس آن‌ها بر نمی‌آیند .

از آنجایی که بدون تبلیغات هم نمی‌توان به سطوح بالاتر تجارت راه یافت، بدیهیست که تبلیغ در قالبی ارزان‌تر راهکاریست که می‌توان به بازدهی آن امید داشت .

چاپ بنر

به عنوان راهکاری نسبتاً ارزان، چاپ فلکس یا بنر و نصب آن در مکانی استراتژیک سبب می‌شود تا افراد زیادی با نام، محصول یا خدماتی که توسط شما ارائه می‌شوند یا روش‌های ارتباط با مجموعه مبلغ برخورد داشته باشند .

در همین اثنا بنر، یک تابلوی فلکسی یا استندی تبلیغاتی را در نظر بگیرید که با قرارگیری در مکانی مناسب در معرض دید صدها نفر در طول روز قرار می‌گیرد .

در حالی که شاید هزینه طراحی و سفارش این محصولات از ۱۰۰ هزار تومان هم تجاوز نکند (امکان محاسبه قیمت بنر در بخش سفارش آنلاین بنر این وبسایت وجود دارد)، این بازگشت سرمایه و سود قابل توجه در استفاده از این محصولات است که خودنمایی می‌کند .

 به عنوان مثال پمپ بنزینی را در نظر بگیرید که همه روزه صدها خودرویی که به طور میانگین بیش از یک سرنشین دارند را در خود جای می‌دهد، جایگاهی که همه افراد در آن ملزم به حضوری طولانی مدت در صف بوده و به ناچار و از روی بیکاری به مطالعه نوشته‌هایی که در گوشه و کنار آن وجود دارند می‌پردازند .

به عنوانی مثالی مشابه ورودی و خروجی‌های پارکینگ‌های عمومی – مثلاً پارکینگ یک مرکز خرید – را در نظر بگیرید که رانندگان مختلف در پی دریافت کارت پارک یا پرداخت وجه آن توسط خودروهای جلویی در فضایی بسته گیر می‌افتند یا در فود کورت همان مکان، تا آماده شدن غذای خود نگاره‌های جذاب و متفاوت اطرافشان را دنبال می‌کنند .

در همه این موارد، چاپ و استفاده از بنر راهکاریست که سبب می‌شود تا بتوانیم این نگاه‌های سرگردان را معطوف کسب و کار خود کنیم، کاربردی که در چاپ بنر در پاسداران به خوبی به بار نشسته است .

چاپ بنر در پاسداران

پاسداران خیابانیست که از سه راه‌ ضرابخانه آغاز شده، به میدان نیاوران ختم شده و به عنوان یکی از مهم و طولانی‌ترین معابر شمال شرقی تهران در ارتباط با سه منطقه شهرداری ۱، ۳ و ۴ می‌باشد .

زمانی که در خصوص اهمیت بنرها و کاربرد آن‌ها در بیلبورهای کنار اتوبانی، تبلیغاتی دوطرفه میان بلواری یا تابلوهای دیواری سخن می‌گفتیم، به این نکته اشاره شد که پاسداران با داشتن تقاطع‌های مهم در محلات و خیابان‌های منتهی به خود نظیر دروس، گلستان، احتشامیه، هروی، اختیاریه، فرمانیه، اقدسیه، صاحبقرانیه و خود نیاوران چه نقش پررنگی در تبلیغات میدانی نقاط شمالی پایتخت ایفا می کند .

کاربرد بنر پاسداران

در همین رابطه چنانچه بخواهیم چاپ بنر در پاسداران را از منظر دیگری بررسی کنیم می توانیم از کاربرد وسیع بنرهای استند، بنرهایی با نور خارجی در مکان‌هایی پرتردد و ترافیک مانند پمپ بنزین و  فلکسی در مراکز خرید و فروشگاه‌های لوکس و پر شمار آن یاد کنیم .

با صرف نظر از ذکر همه این فروشگاه‌ها یا اصنافی که در این راسته مشغول به فعالیت هستند ، می توان به مراکز خرید پریس سنتر، آرتمیس، پاسداران، کوهستان، برج سفید، خانه سام، پارس، احتشامیه، مایسا، پرنس و … به عنوان مهمترین مراکزی که با چاپ بنر در پاسداران همخوانی داشته و جایگاهی برای مشاهده آن‌ها می‌شوند اشاره کرد .

در نهایت با گذر از این کاربردهای تجاری می‌توان به کاربردهای سنتی بنر در ایران (تسلیت، خیر مقدم به زائرین عتبات عالیات، مناسبتی و تولد) نیز به عنوان دیگر موارد استفاده از چاپ بنر در پاسداران اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.