چاپ فلکس

چاپ بنر در هروی : شاید بتوان محله هروی را یکی از گمنام‌ترین محله‌های شهر در مقایسه با تاریخچه و اهمیت بالای آن دانست.

زمانی که همسایگانی نظیر پاسداران، سید خندان و حتی مجیدیه یک محله را احاطه می‌کنند، بدیهیست که این محدوده در سایه نام‌های بزرگتری قرار گیرد؛ این در حالیست که شاید تنها عمارت عین الدوله در این محله که مکان برگزاری کنفرانس تهران در سال ۱۳۲۲ هجری شمسی بوده و بدین واسطه جایگاهی برای گردهمایی “وینستون چرچیل”، “فرانکلین روزولت” و “ژوزف استالین ” با هدف توافق درباره چهره جهان پس از پایان جنگ جهانی دوم بوده است با تاریخ بسیاری از مناطق دیگر برابری کند .

زمانی که مسیر جنوب به شمال بزرگراه‌های امام علی (ع) و صیاد شیرازی را می‌پیمایم، با گذر از مرز بزرگراه زین‌الدین (همت) و قرارگیری در حد فاصل آن تا اتوبان بابایی تابلوهایی را میبینیم که ورودی محله‌هایی نظیر حسین آباد یا مبارک آباد را نشان می‌دهند .

اگرچه ممکن است این اسامی برای افرادی که در ارتباط زیادی با شمال شرقی پایتخت نیستند اندکی گنگ و ناآشنا باشند، اما اهالی و همسایگان آن به خوبی می‌دانند که این دو نام که در حقیقت نام دو قریه قدیمی در این نقطه است (روستاهایی که توسط خاندان هروی یا بصیرالدوله خریداری شده و با تلاش‌های ایشان کم‌کم شکلی شهری یافتند) که پایه گذار تشکیل محله‌ای به نام هروی بوده و امروزه نیز به عنوان زیرمجموعه‌هایی از این محدوده معرفی می‌شوند .

اگرچه می‌توان ویژگی‌های فراوانی برای این محل برشمرد، اما شاید بتوان با وجود مراکز خریدی نظیر پاساژ مایسا، هروی سنتر ، الماس، گلستان، هدیش مال و … هروی را یکی از قطب‌های تجاری شمال شرق تهران دانست .

تبلیغات میدانی در مراکز خرید

در همین رابطه وجود تبلیغات در این منطقه به ویژه فضای داخلی این مراکز از اجزای جدایی ناپذیر دکور و ساختار ظاهری آن می‌باشد.

بنرها به عنوان یکی از اصلی‌ترین مصادیق تبلیغات میدانی، نگاره‌هایی هستند که بواسطه طراحی منحصر بفرد خود و منقش شدن به رنگ‌ها ، طرح‌ها، نماد و تایپوگرافی‌های مختلف بر روی مخاطبین خود تأثیر گذاشته و بدین ترتیب موجب ترغیب آن‌ها به خرید یک کالا یا خدمت می شوند .

با این وجود گاهی این محصولات کاربردی، تنها در جایگاهی خاص شکیل و چشم نواز بوده و اگر در مکان یا با وضعیتی نا مناسب عرضه شوند، حتی پیامدهایی منفی نیز در پی خواهند داشت .

به عنوان مثال استفاده از یک بنر با طراحی ضعیف، بدون نورپردازی اصولی یا طراحی متناسب با فضای مربوطه موجب می‌شود تا مشتریانی که به ویژه در مراکز خرید سطح بالا و گران‌قیمت شهر به این نکات توجه فراوانی می‌کنند حتی از نزدیک شدن به این مکان خودداری کنند .

این در حالیست که راه‌های مؤثرتری نیز برای به نتیجه رساندن این مهم وجود دارد که می‌توان از چاپ فلکس به عنوان یکی از آن‌ها یاد کرد .

چاپ بنر در هروی

فلکسی‌ها در حقیقت یکی از زیر مجموعه‌های چاپ بنر هستند که با قرار گرفتن بر روی باکسی مخصوص، بواسطه چشمه‌های نوری که در آن قرار دارد (مثلاً رشته‌های LED) روشن شده و محتویات روی بنر را به نحوی دلپذیر نمایش می‌دهند.

بنا بر این سازوکار، ضخامت فلکسی‌ها از بنرهای عادی کمتر بوده و در عین حال به طریق پررنگ‌تری چاپ می‌شوند تا از یک سو نور از داخلشان عبور کرده و از سویی دیگر همین نور باعث کمرنگ دیده شدن محتویات روی آن نشود .

همانطور که نمونه این محصولات را در فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های مترو یا برخی مراکز شبانه‌روزی می‌بینیم، می‌توان فلکسی ها را در قالب چاپ بنر در هروی و در مراکز خرید این محدوده نیز مشاهده کرد .

در همین رابطه، تبلیغاتی که در پارکینگ، دیواره‌ها، سرویس‌های بهداشتی و دیگر بخش‌های مشاع یک مرکز خرید به چشم می‌خورند، چنانچه بواسطه فلکسی‌ها عرضه شوند دارای تأثیرپذیری و جذابیت بیشتری خواهند بود .

بنر در هروی

تا بدین‌ جای کار در خصوص استفاده از بنرها در حوزه تبلیغات سخن گفتیم، حال اینکه این کاربرد به همین جا ختم نشده و در حوزه‌های جا افتاده‌تری مانند عرض تسلیت یا اعلام ترحیم یک فرد، خیر مقدم زوار اماکن مذهبی، استفاده در جشن‌ها و تولدها، حوزه‌های آموزشی و تربیتی، فرهنگی، مذهبی و همچنین کاربردهای دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند .

در نهایت گفتنیست که چنانچه مایل به ثبت سفارش آنلاین این محصولات هستید، می‌توانید آن را همینک سفارش داده و در اسرع وقت (کمتر از ۵ ساعت برای مشتریان تهرانی) تحویل بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.