چاپ بنر در میرداماد

چاپ بنر در میرداماد : شاید بتوان برای همه کاربردهای یک بنر در بلوار میرداماد مصداقی پیدا کرد! از پیام های تبریک به مناسب انتصاب در یک پست گرفته که می توان نمونه های آن را در ادارات و شرکت های پرتعداد این ناحیه دید تا پیام های تبریک، خیر مقدم یا تسلیت به مناسبت های دیگر، از بزرگداشت یک رویداد ملی و مذهبی گرفته تا انتقال یک مفهوم، آموزش یا فراخوان و نهایتاً از تبلیغات گرفته تا استفاده های دکوراتیو از این محصولات جملگی در میرداماد دیده می شوند.

چاپ بنر در میرداماد

وجود تقاطع های مهم میرداماد با مسیرهای پر تردد، در کنار پل های هوایی پر شمار، بیلبوردهای بزرگ و تابلوهای تبلیغاتی میان بلواری سبب شده است تا چاپ بنر هایی با برش یا افکت هایی خاص (مثلاً چاپ فلکس و استفاده روی لایت باکس ها) هم پرطرفدار بوده و بدین واسطه حضور یک طراح و چاپگر متخصص در این بخش نیز ضرورت یابد.

در همین رابطه با بالا رفتن میزان تقاضا بدیهیست که حضور مجموعه هایی متخصص و مجرب در این حوزه الزامی می شود. با وجود اینکه با گردش و تجسسی دقیق می توان افرادی را که در این حیطه فعالیت می کنند هم یافت، اما پر واضح است که به دلیل فشردگی کار و زیاد بودن سفارشات یا آن ها، تحویل به موقع و با کیفیت کار بسیار دشوار می باشد .

از این روی گاه لازم است تا به منظور بهره‌مندی از این خدمات اندکی از این محل دور شده و چاپ بنر در میرداماد را به مجموعه دیگری بسپاریم . لازم به ذکر است که در این برون سپاری و ثبت سفارش حضور فیزیکی شما نه برای ثبت سفارش و نه برای تحویل گرفتن و نصب بنر الزامی نیست و شما می توانید با کمک پیام رسان های اجتماعی، تلفن و طراحی آنلاین در سایت موسساتی نظیر بلوط چاپ به مدیای مورد نظر خود دست پیدا کنید .

دلایل اهمیت چاپ بنر در این محله

چنانچه قصد معرفی زیباترین بلوار های تهران را داشته باشیم، بی تردید میرداماد یکی از کاندیدای اصلی ماست! این بلوار که پیش از انقلاب اسلامی با نام های بلوار پهلوی و ششم بهمن نیز شناخته می‌شده است، به عنوان یکی از معابر اصلی منطقه ۳ تهران، مسیری پرطرفدار در میان خیابان های شریعتی و ولیعصر بوده و بدین ترتیب به جریان حمل و نقل بین آن ها کمک می کند .

وجود ساختمان های اسکان، مجتمع کامپیوتری پایتخت، دانشگاه خواجه نصیر، شرکت نفت پارس، روزنامه اطلاعات، روزنامه جام جم، بانک مرکزی ایران، سازمان املاک و مستغلات شهرداری، مسجد الغدیر، اداره امور اقتصادی و دارایی تهران، دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران و ده ها ساختمان، مجتمع، سازمان، نمایندگی برندهای مطرح، اداره دولتی و شرکت خصوصی سرشناس دیگر در این بلوار سبب شده است تا در کنار جمعیتی که در خیابان های منتهی به این بلوار ساکن هستند (از جمله حوالی جردن، نفت، میدان مادر و …) ، کارمندان و ارباب رجوع های بی شماری نیز روزانه به آن مراجعه کنند که این امر به اهمیت این منطقه می افزاید .

استندهای تبلیغاتی

با توجه به ماهیت اداری و تجاری راسته اصلی این بلوار، بدیهیست که در کنار کاربردهای مذکور – به ویژه تبلیغات – استفاده انواع بنرهای استندی نیز رایج باشد . بنرهای ایستاده (حال به صورت رول آپ، استند و …) نگاره هایی پرکاربرد در فضاهای داخلی هستند که بواسطه اشغال جای کمتر و ساختاری شیک تر نسبت به نمونه های آویختنی، برای معرفی یک مجموعه ، محصولی خاص یا خدمتی جدید استفاده می شوند .

بانک ها، ساختمان های پزشکان و داروخانه ها، پاساژهای محلی و سایر ادارات یا اماکنی که پذیرای عموم مردم بوده و تعدادشان نیز در بلوار میرداماد کم نیست از جمله اصلی ترین مشتریان این محصولات هستند . از مهمترین نکاتی که باید در خصوص این محصولات دانست می توان به قابلیت تعویض مدیای آن‌ها اشاره کرد، بدین معنی که با چاپ بنر در میرداماد می توان پوسته ای که مطلب، تصویر یا طرحی را نمایش می دهد تعویض کرد .

در حالی که تنها یکبار بهای این پایه ها پرداخت می شود می توان گفت که هزینه های تولید بنر در دفعات بعدی بسیار کمتر از بار اول بوده و با عنایت به این مطلب مجموعه هایی که معمولاً تم رنگی خود را تغییر داده یا در طول سال محصولات مختلفی را تبلیغ می کنند ، می توانند از این محصول استفاده نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.