چاپ بنر در میدان فاطمی

چاپ بنر در میدان فاطمی : امروزه لزوم داشتن تبلیغات و دیده شدن در پیشگاه متقاضیان واجد الشرایط بیش از هر زمان دیگری در امر فروش و کسب درآمد بیشتر موثر است . در شرایطی که بواسطه رواج شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام هریک از ما دارای رسانه ای مستقل برای تبلیغ یا ارائه کالا و خدمات خود هستیم، این استفاده از روش های مکمل با ساختاری سنتی‌تر، میدانی و غیر رایگان است که سبب می شود تا از رقبای خود فاصله گرفته و توسط افرادی بیشتر، در نقاطی استراتژیک و کسانی که فعالیتی در فضای مجازی ندارند دیده شویم .

در همین رابطه استفاده از تبلیغاتی در قالب بنر، بیلبورد ، تابلوهای چاپ فلکس و مواردی از این دست می تواند به جذب افراد بیشتری منجر شود .

با عنایت به اینکه میدان فاطمی و خیابان‌های منتهی به آن از جمله شلوغ و متمرکزترین نواحی پایتخت می باشند، بدیهیست که داشتن تبلیغات مذکور در آنجا در صورتی که به صورت اصولی و هدفمند اجرا شود با بازدهی زیادی همراه خواهد بود . در همین رابطه قصد داریم تا در ادامه ضمن کاربردهای چاپ بنر در میدان فاطمی ، به معرفی مرکزی برای طراحی و چاپ این محصولات بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید :

درباره میدان و خیابان فاطمی

خیابان فاطمی که پیشتر با نام هایی نظیر ایران ‌نوین و آریا مهر نیز شناخته می‌شده است، خیابانی در منطقه ۶ پایتخت بوده که از خیابان ولیعصر شروع و به بزرگراه چمران ختم می شود . اگرچه وجود تقاطع های مهمی با خیابان‌های جمالزاده، کارگر و حجاب را می توان در کنار مجاورت با ساختمان سازمان آب، پارک و هتل لاله و همچنین موزه فرش از جمله مهمترین بخش های این خیابان دانست، اما بی تردید نیمه شرقی آن که مصداقی برای کاربرد زیاد چاپ بنر در میدان فاطمی است را باید مهمترین بخش آن دانست .

جایی که میدان فاطمی یا جهاد بواسطه قرار‌گیری بیمارستان شهرام، داروخانه فردوسی، مسجد نور، پاساژ پرنیان، چند کافه و بانک، ابتدای خیابان های فلسطین و شهید گمنام و کمی آنطرف تر وزارت و تالار کشور (با کنسرت و همایش هایی که برخی روزها در آن برپا می شوند) در مرز انفجار قرار داشته و به زعم افرادی زیادی این محدوده را به پارکینگی متحرک تبدیل کرده است .

همانطور که مشاهده می شود وجود جمعیت زیاد همواره محرکی برای انجام تبلیغات میدانی می باشد، تبلیغاتی که چاپ و نصب بنر ساده، کاربردی، پربازده و کم‌خرج‌ترین آن‌ها لحاظ می شود . در همین رابطه اینک سوال پیش می‌آید که چاپ بنر در میدان فاطمی چه کاربردهایی دارد ؟

کاربردهای چاپ بنر در میدان فاطمی

با گذر از کاربردهای همیشگی بنرها (تبریک، تسلیت، خیر مقدم و …) به طور ویژه می توان از استفاده تبلیغاتی آن ها در این ناحیه یاد کرد. از بنرهای مخصوص برگزاری یک کنسرت گرفته تا تبلیغاتی میان بلواری، کنار پیاده رویی و بیلبوردی، جملگی در راستای معرفی یک محصول یا خدمت مورد استفاده قرار می گیرند .

به عنوان کاربرد بعدی می توان به بنرهای استندی یا سرپا اشاره کرد. این محصولات علاوه بر کاربرد در مسجد نور به عنوان تسلیت به خانواده یک متوفی یا بزرگداشت شخصیت وی، چند متر آنطرف تر در فضایی نظیر داروخانه فردوسی یا ده ها بانک، اداره دولتی و شرکت خصوصی واقع شده در این محدوده برای معرفی یک کالا یا خدمت به مراجعین مورد استفاده قرار می گیرند .

چاپ بلوط

اگرچه با گردشی در محله های اطراف میدان فاطمی می توان مرکزی را برای چاپ بنر یافت، اما مراجعه به مجموعه ای ناشناخته تنها زمانی توجیه پذیر است که خروجی کار آنچنان هم حساس نبوده و به طور مثال اگر بنر چاپ شده بی کیفیت هم باشد مشکلی در کار ما به وجود نیاورد .

 این در حالیست که وقتی فرد یا مجموعه ای هزینه ای هنگفت برای اجاره یک تابلوی تبلیغاتی می کند، مایل است تا چارچوب مورد نظر را با بهترین طراحی و با کیفیت ترین چاپ پر نماید . در چنین شرایطیست که همکاری با مجموعه های سرشناسی نظیر چاپ بلوط اهمیت یافته و سپردن این کار به مجموعه مذکور در دستور کار متقاضیان زیادی قرار می گیرد .

در همین رابطه مجموعه پیش روی آماده است تا علاوه بر پذیرش سفارشات شما به صورت حضوری، تلفنی و بواسطه پیام رسان های اجتماعی، از طریق درگاه اینترنتی خود نیز سفارشات شما را دریافت کرده و به چاپ برساند . گفتنیست که علاوه بر امکان ارسال این محصولات به سراسر تهران، کارکنان بلوط چاپ قادر به نصب این بنرها در محل مورد نظر نیز می باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.