چاپ بنر در منطقه 4

چاپ بنر در منطقه ۴ : با نگاه به نقشه تهران، برخی از مناطق ۲۲گانه آن از نظر وسعت نمایش شاخص‌تری داشته و با بزرگی خود بیش از سایرین به چشم می‌آیند .

در کنار منطقه ۱ که در شمال پایتخت به صورت افقی گسترش یافته، مناطق ۲۱ و ۲۲ در غرب تهران که به موازات منطقه یک حاشیه باختری شهر را پوشش می دهند و دو منطقه ۲ و ۵ که از از شمال غرب به جنوب آن کشیده شده‌اند، این منطقه ۴ تهران است که با وسعت خود در محدوده شرقی این کلانشهر از نظر بزرگی یکه‌تازی کرده و به عنوان بزرگترین تقسیم‌بندی شهرداری در این قسمت شناخته می‌شود .

زمانی که به بررسی مرزهای این منطقه می‌پردازیم (منطقه‌ای که در کنار منطقه ۲ دارای ۹ ناحیه بوده و از این حیث تنها منطقه ۱ با ۱۰ ناحیه دارای تقسیم‌بندی بیشتری از آن‌هاست!) از شمال به بزرگراه شهید بابایی، از جنوب به بزرگراه شهید سلیمانی، از شرق به جاده تلو و از غرب به پاسداران می‌رسیم .

در همین رابطه وجود کل یا بخشی از محلات پاسداران، تهرانپارس، دروس، نارمک، هروی، اختیاریه، احتشامیه، حکیمیه، سید خندان، نوبنیاد، دولت، فرجام، شمیران نو و … در این منطقه گواهی بر وسعت زیاد آن بوده و به خوبی مبین این است که چگونه جمعیتی قریب به ۱ یک میلیون نفر (که به خودی خود به اندازه جمعیت یک شهرستان است) در مهاجرپذیرترین بخش تهران سکونت یافته‌اند!

در کنار این جمعیت انبوه که هریک به صورت حقیقی می‌توانند از مشتریان چاپ بنر در منطقه ۴ باشند، شخصیت‌های حقوقی فراوانی نیز در کسوت ادارات و شرکت‌های مختلف، واحدهای تجاری، مراکز درمانی، آموزشی و تفریحی و چارچوب‌های فراوان دیگری وجود دارند که خواهان بهره‌مندی از این خدمت هستند، لذا در ادامه به بررسی یکی از مراکز ارائه دهنده این خدمات خواهیم پرداخت .

کاربرد بنر

با عنایت به جمعیت زیاد این محدوده (که در بین مناطق ۲۲گانه تهران تنها منطقه ۵ جایگاهی بالاتری از آن را دارد) بدیهیست که به تناسب تعداد افراد، تنوع و نوع کاربردهای بنر نیز در آن زیاد باشد.

در همین رابطه می‌توان به بنرهای ترحیم و تسلیت، کربلا و مکه (که صد البته روند طراحی و چاپ آن در حال حاضر به دلیل محدودیت‌های مسافرتی و زیارتی متوقف شده است)، تولد، ولنتاین یا نامزدی و تصاویر دلخواه به عنوان شاخص‌ترین کاربردهای شخصی آن با اهدافی زودگذر و دارای تاریخ انقضای نزدیک اشاره کرد .

با گذر از این کاربردها، تبلیغات، بزرگداشت یک مناسبت از سوی یک نهاد دولتی، آموزش یا یادآوری یک مطلب، جوانب زیبایی شناسی و کاربردهای دکوراتیو بنر و … از جمله بهانه‌هاییست که به موجب آن‌ها از این محصول پرکاربرد استفاده می‌کنیم .

چاپ بنر در منطقه ۴

از آنجایی که به عنوان قانونی نانوشته هرگاه به عرضه کننده کالا یا خدمتی خاص نیاز پیدا می‌کنیم به ناگاه نایاب می‌شود، ممکن است خود شما نیز در پی پیدا نکردن فرد یا مجموعه‌ای که قادر به چاپ بنر و چاپ فلکس بوده باشد به سوی این نوشته هدایت شده باشید .

در همین رابطه از آنجایی که امروزه پیک‌های موتوری قادر به انتقال سریع محصولات به مناطق دورتر شهری هستند، فواصل و اختلاف زمانی و مکانی دو نقطه روی نقشه کمتر از قبل شده و این افراد قادرند تا در کسری از ساعت محصول آماده شده را به دست متقاضیانشان بسپارند .

به همین منظور است که ادعا می‌کنیم که مجموعه چاپ بلوط با وجود نزدیکی به نواحی مرکزی، غربی و جنوبی شهر، باز هم زیرساخت‌ها و امکانات چاپ بنر در ابعاد و با کیفیت‌های مختلف برای سراسر پایتخت را داشته و با تکیه بر تجربه و مهارت کارکنان خود قادر خواهد بود تا سفارش همشهریانش را طی همان روز به دستشان برساند .

سفارش آنلاین

با گذر از سفارش تلفنی یا ثبت آن در واتساپ و تلگرام که دیگر امروزه رنگ و رویی سنتی (در امر دیجیتال مارکتینگ و آنلاین شاپینگ) یافته‌اند، می‌توان گفت که شما قادر خواهید بود تا با مراجعه به فروشگاه این مجموعه علاوه بر انتخاب و سفارش بنر مورد نظر خود، از دیگر خدمات و محصولات بلوط چاپ نیز دیده نموده و سفارش خود از میان محصولاتی نظیر چاپ اعلامیه ترحیم، چاپ روی شاسی و بوم، چاپ کارت ویزیت، ساخت مهر، چاپ تراکت، چاپ روی لیوان یا فندک و … ثبت نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.