چاپ بنر در سید خندان

چاپ بنر در سید خندان : بی تردید در محله و منطقه ای که زندگی می کنیم خیایان، بلوار، میدان یا بزرگراهی وجود دارد که اصلی ترین شریان ترابری یا رفت و آمد ما با وسایل نقلیه بوده و علاوه بر برخورد همه روزه ما با آن در قالب عاملی شناخته شده برای آدرس دهی آسان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد .

با عنایت به این توضیحات، گاهی این عامل آنچنان معروف و پر تردد می شود که یافتن فردی که نام آن را نشنیده یا محدوده آن را نداند بسیار دشوار است . اگرچه تعداد این گره‌های مواصلاتی پرتردد و مهم در تهران کم نیست، اما شاید بتواند از پل سید خندان به عنوان یکی از شاخص‌ترین آن ها به ویژه در شمال شرق پایتخت یاد کرد .

سید خندان

برای شناسایی جایگاه محله سید خندان و به طور مشخص چهارراهی که با نام “زیر پل سید خندان” نیز از آن یاد می شود تنها کافیست تا به این نکته توجه داشته باشیم که این سازه نقطه تلاقی بزرگراه شهید سلیمانی (رسالت) و خیابان شریعتی به عنوان دو مسیر مهم و پرتردد در این ناحیه بوده و عملاً مرز بین دو منطقه ۳ و ۷ به حساب می آید .

زمانی که به خطوط تاکسیرانی این محدوده نگاه می کنیم با تنوعی مثال زدنی روبرو می‌شویم ، تنوعی که نمایانگر میزان اهمیت زیاد این محدوده در جابجایی مسافرین درون شهری (به عنوان مقصد نهایی یا واسطه ای برای تغییر وسیله نقلیه آنان)  می باشد . به عنوان مثال از

  • میادین قدس، صنعت، ونک، مادر، هروی، انقلاب اسلامی، رسالت، امام حسین، نامجو ، ولیعصر، هفتم تیر، نبوت، شوش
  • پایانه‌های سازمان آب، شهید نظری، جنت آباد، مغان، نوبنیاد، امام خمینی و
  • محله‌های پونک، لویزان، بنی هاشم، عراقی، تهرانپارس (در سه نقطه چهارراه اشراق، چهارراه تهرانپارس و فلکه چهارم)، نظام آباد، خیابان بهار، مترو مصلی و بیمارستان امام خمینی

می توان به میدان سید خندان مراجعه کرده و بازگشت که این تعدد مقاصد گواه دیگری بر اهمیت بالای این منطقه می باشد .

چاپ بنر در سید خندان

با صرف نظر از سازه هایی که تخریب شده و یا در حال ساخت می باشند (به ترتیب هتل بین‌المللی تهران و مجتمع اداری، تجاری و اقامتی مخابرات ایران ) ، امروزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، اداره مخابرات تهران و دانشکده برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی از جمله مهمترین مراکز جذب نیروی کار یا دانشجویان به سمت این محله می باشند .

وجود مرکز خریدی سرشناس مانند اندیشه در کنار خانه های مسکونی محله های سهروردی، عباس آیاد ، چهارراه قصر، جلفا ، تیسفون و حتی مجیدیه سبب شده است تا آنان نیز برای آمد و شدهای داخل شهری خود نیم نگاهی به این پایانه پر اهمیت داشته باشند .

این در حالیست که نمی توان از ادارات و شرکت های کوچک و بزرگی که در نزدیکی آن وجود داشته و روزانه پذیرای هزاران کارمند و ارباب رجوع از سراسر شهر هستند نیز چشم پوشی کرد .

با عنایت به این نیروی نهفته ، تصور کنید داشتن تبلیغاتی میدانی تا چه حد می تواند موثر بوده و افراد بیشماری را به خود جذب کند . چاپ بنر در سید خندان به عنوان یکی از این واسطه‌های تبلیغاتی سبب می شود تا مجموعه های سرشناس با اجازه بیلبوردهای پرشماری که در حوالی سید خندان به چشم می خورند نام خود را بیش از پیش بر سر زبان ها انداخته و مجموعه های کوچکتر نیز بواسطه چاپ بنر در سید خندان و نصب آن روی سردر فروشگاه خود، پذیرای مشتریانشان باشند .

کاربردهای دیگر چاپ بنر

کاربردهای چاپ بنر در سید خندان دارای تنوع زیادی می باشد که از دیگر مصادیق تجاری آن‌ها می توان به استندهایی اشاره کرد که می توان از آن ها در کسوت معرفی یک محصول، شرح خدمات یک مجموعه، نمایش منشور اخلاقی یک شرکت، ارائه یک پیام فرهنگی- آموزشی یا نمایش اهداف و چشم‌اندازهای صاحب امتیاز خود در بلند مدت اشاره کرد .

لازم به ذکر است که استفاده از استندهای مذکور به طور ویژه مختص فضاهای سرپوشیده مانند نمایشگاه ها، شرکت‌های خصوصی، مراکز خرید، آموزشی، درمانی و … می باشد .

با گذر از این کاربردهای اداری و تجاری که در محدوده سید خندان طرفداران بیشتری دارد، می توان به کاربرد همیشگی چاپ بنر نزد ایرانیان اشاره کرد که ارائه پیام های خیرمقدم به حجاج یا زائرین عتبات عالیات از سفرهای زیارتی، پیام های تسلیت به بازماندگان یک متوفی ، پیام های تبریک مناسبتی، بزرگداشت مناسبت های گوناگون و پس زمینه تم تولد اشاره کرد .

چگونه می توانیم بنرهای مورد نظر خود را سفارش دهیم ؟

وبسایت پیش روی با داشتن ویژگی ثبت سفارش آنلاین آماده پذیرش سفارشات شما بوده و پس از انجام عملیات مالی، محصول مورد نظر را طی ۲ الی ۵ ساعت به دستتان می رساند . در همین رابطه از شما دعوت می کنیم که با یک بار امتحان کردن سفارش آنلاین چاپ بنر، لذت خرید این محصول کاربردی را تجربه نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.