چاپ بنر در امیرآباد

چاپ بنر در امیرآباد : چنانچه مناطق ۴ تهران را به عنوان شرقی ترین و ۲۲ را به عنوان غربی ترین بخش های شهرداری تهران در نظر بگیریم، حد فاصل آن ها منطقه ۶ و به طور مشخص محله امیرآباد می باشد که بواسطه گسترش شهر از طرفین، امروزه به یکی از نواحی مرکزی پایتخت تبدیل شده است .

در خصوص تاریخچه این محل گفته می شود که در زمان ناصرالدین شاه، عواملی نظیر وجود آب و هوایی بهتر نسبت به تهران آن دوره و صد البته نزدیکی به مرزهای شمال غربی پایتخت سبب شده است تا امیرکبیر  با احیای اراضی، ایجاد قنات و انتقال آب، سروسامان دادن به باغ های این ناحیه و ساخت یک عمارت، محل مذکور را به یک تفرجگاه شاهانه تبدیل نماید؛ بطوریکه که علاوه بر خود وی شاه مذکور نیز برای تفریح به آنجا می رفته است .

با افزایش علاقه ناصرالدین شاه به این نقطه و لزوم ساخت انبار مهماتی در خارج از شهر ، وی دستور ساخت یک قورخانه را صادر می کند که امروزه آن را با نام قزل قلعه می شناسیم ، دژی که روزی به عنوان یک بنای نظامی مورد استفاده قرار گرفته، در زمان پهلوی به زندانی سیاسی تبدیل شده و رفته رفته با فرسوده شدن بنای اولیه تخریب و جای خود را به بازار میوه و تره بار و پارکی به این نام داده است .

با گذر از این توضیحات، امیرآباد یا خیابان کارگر شمالی که امروزه ناحیه محصور میان بزرگراه های همت، چمران، کردستان و همچنین محله های ده ونک، بلوار کشاورز، گیشا و یوسف‌آباد است، یکی از محلات پرطرفدار، پر تردد و شلوغ شهر محسوب شده که سبب می شود تا چاپ بنر و چاپ فلکس در آن کاربردهای فراوانی داشته باشد .

کاربردهای چاپ بنر در امیرآباد

نظیر همه نقاط این شهر و کاربردی که میان عموم ایرانیان جای افتاده است، از چاپ بنر در امیرآباد نیز برای عرض تبریک و تسلیت، بزرگداشت یک واقعه یا شخصیت و همچنین امور تبلیغاتی و دکوراتیو استفاده می شود؛  به همین منظور اکثر افرادی که در این منطقه در پی طراحی و چاپ این محصولات هستند نیز عموماً نیازی در این سطح دارند .

پیش از بررسی کاربردهای خاص چاپ بنر در امیرآباد و در خصوص دسته اول می توان گفت که مجموعه هایی نظیر چاپ بلوط با ارائه خدمات آنلاین و ایجاد امکانی برای شخصی سازی طراحی این موقعیت را به وجود آورده اند که همگان بتوانند با انتخاب طرح، ورود اطلاعات و تغییر متغیرها (رنگ نوشته، سایز، نوع فونت و …) با خیالی آسوده از هر کجا که هستند محصول مورد نظرشان را آماده چاپ نمایند .

به همین منظور کافیست تا پس از ورود به فروشگاه وبسایت پیش روی دستور العمل ها را دنبال کرده و محصول مورد نظر خود را با افزونه هایی دلخواه نظیر پانچ یا استند آماده چاپ کنید .

گاهی وجود یک صنف خاص در یک محله، وجود ویژگی هایی مشترک میان اهالی یا کسبه آنجا و همچنین نتیجه گرفتن از اعمال یک روش تبلیغات میدانی در میان آنان سبب می شود تا عده فراوانی در یک ناحیه به سمت یک کالا یا خدمتی خاص کشیده شده و یا بی آنکه بدانند به آن نیاز داشته باشند .

در همین رابطه وجود دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی پرشمار در این محدوده بیش از مناطق دیگر خودنمایی می کند که سبب می شود تا به ارتباط میان چاپ بنر در امیرآباد و آن ها به طور خاص بپردازیم .

بنر و مراکز آموزشی در کارگر شمالی

با حسابی سرانگشتی می توان دانشکده های کارآفرینی ، علوم اجتماعی، فیزیک، ادبیات، زبان‌های خارجی و پردیس شماره ۲ دانشکده‌های فنی، ورزشگاه دانشکده تربیت بدنی و انتشارات دانشگاه تهران را بخشی از مراکز آموزشی این محدوده دانست . این در حالیست که با اضافه شدن پردیس دانشگاه تربیت مدرس، بخش های تحقیقاتی سازمان انرژی اتمی ایران و همچنین افرادی که مشغول یادگیری علم طبابت در بیمارستان‌های قلب تهران و دکتر شریعتی هستند، حضور افراد الیت و قشر دانشجو، محقق و صاحبنظران تحصیلکرده جامعه در این محله پررنگ تر می باشد .

باز هم با کنار گذاشتن کاربردهای رایج بنرها، گاه برای معرفی یک محصول، اعلام تاریخ یک همایش، معرفی سخنرانان یک سمینار، تذکر یک نکته ، ابلاغ یک دستور العمل و … لازم است تا از مدیایی بزرگ، مقاوم در برابر عوامل طبیعی، با قابلیت طراحی و چاپ باکیفیت ، دارای قیمت مناسب، با امکان استفاده مجدد و دارای قابلیت نصب سریع و آسان استفاده کنیم که بنرها برای این کار بهترین گزینه محسوب می شوند .

در همین رابطه اقشار مذکور می توانند حتی با یک تماس تلفنی بنر مورد نظر خود را سفارش دهند .

در نهایت لازم به ذکر است که افراد مرتبط با پارک لاله و جمله اماکن و مراکز منتسب به آن (از جمله مرکز خرید، بازارچه سنتی، موزه، هتل و …) نیز چنانچه به چاپ بنر در امیرآباد نیاز داشتند می توانند با یک تماس محصول مورد نظر را در محل خود دریافت نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.