چاپ بنر فوری در ستارخان

چاپ بنر فوری در ستارخان دغدغه افراد زیادی در عرصه تبلیغات یا ارائه پیامی مبنی بر خیر مقدم ، عرض تسلیت ، بزرگداشت یک واقعه یا انتقال مفهومی به مخاطبینی خاص ، نه تنها در راستای یک خیابان ، بلکه در محدوده ای قابل توجه از اراضی منطقه دو تهران که نیازمند کمک هستند ، می باشد .
در همین راستا ، خیابان ستارخان به عنوان یکی از شریان های پر تردد و پر اهمیت غرب تهران ، از یک سو به میدان توحید و بزرگراه چمران و از سویی دیگر به فلکه دوم صادقیه می رسد . این خیابان که از سمت غرب به شرق در مقاطعی یکطرفه می باشد ، در مسیر خود با فلکه اول صادقیه ، خیابان خسرو ، بزرگراه یادگار امام ، پل ستارخان ، سه راه تهران ویلا و خیابان باقرخان نقاطی تلاقی دارد تا سلسله مسیرهای مهم و محبوب این منطقه را شکل دهند ، مسیر هایی که هریک دارای واحدهای تجاری و مامن اصناف گوناگونی بوده و علاوه بر این ، منازل مسکونی متعددی را نیز در خود جای داده است .
با صرف نظر از موضوع تبلیغات این مجموعه ها که به فراخور حال خویش نیازمند تابلویی برای معرفی خود ، محصول یا خدمتی که ارائه می دهند می باشد – مانند تابلوی سر در یک باب مغازه ، استندی برای نمایش خیابانی یا نمایشگاهی و یا اطلاع رسانی های داخل ساختمانی (مانند منوی قیمت یک اغذیه فروشی ) – ، موضوع شهادت ها و ولادت های ائمه اطهار (ع) ، بزرگداشت رویداد های ملی از قبیل سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یا روز دانش آموز ، ذکر سخن بزرگان ، تذکر باید ها و نبایدهایی در قالب بنرهای هشدار دهنده ، ارائه نکات اخلاقی و حقوق شهروندی ، یادآوری و تبلیغ رویدادی در شرف وقوع (مانند تاریخ یک کنسرت یا شروع فصل پرداخت مالیات ) و مواردی از این قبیل عمده کاربرد بنر ها در همه جای ایران می باشد .
همانطور که می توان دریافت ، اغلب این موارد کاربردی متناسب با فعالیت های یک سامانه اقتصادی ، مجموعه ای دولتی ، شرکتی خصوصی یا واحدی تجاری دارد ، این بدان معناست که شخصیت های حقیقی معمولاً بنری برای تحقق موارد مذکور چاپ نمی کنند و اگر چنین باشد ، این شخصیت حقوقی آن هاست – به عنوان مثال در کسوت فروشنده یک محصول این عمل را انجام می دهد و نه فردی جدا از حرفه و شغل روزمره اش – که کار را پیش برده است .
همه این موارد از این روی گفته شد تا به اینجا برسیم که طرفداران اصلی چاپ بنر فوری در ستارخان یا مناطق دیگر ، در حقیقت همین افرادی هستند که در لباس شخصیت های حقیقی خود به چاپ بنر مبادرت می ورزند . فردی که در پی تسلیت فوت پدر دوستش می باشد ، خانواده ای که در پی عرض خیر مقدم به مادربزرگ خود از سفر حج می باشند و یا پدری که قصد تزئین مراسم تولد فرزندش بواسطه بنرهای تولد دارد ، در حقیقت مصادیقی برای این خدمت محبوب و رایج می باشند .
چاپ بنر فوری در ستارخان که اغلب در برگیرنده سه کاربرد اصلی این پدیده است – تسلیت ، خیر مقدم و تولد – در کنار چاپ بنر به عنوان پوسترهایی زینتی ، از این روی در زمره امور فوری و ضرب الاجلی قرار می گیرند که از پیش تحقق آن ها معلوم نیست ؛ به عنوان مثال به جز مرگ و موعد وفات انسان که یکی از غیر پیشبینی ترین پدیده های زندگی او بوده و هیچگاه نیز قابل سنجش و ردیابی نیست ، در سایر موارد اتخاذ تصمیماتی خلق الساعه و ناگهانی سبب می شود تا انجام کاری به روز آخر و ساعات پایانی موکول شود ، از این روی یافتن مرکزی برای چاپ فوری و شبانه روزی اهمیت فراوانی برخوردار می باشد .
در همین اثنا ، مجموعه بلوط چاپ به عنوان سامانه چاپ بنر در مرکز و غرب تهران ، آماده است تا با چاپ بنر فوری در ستارخان به عنوان منطقه ای محصور میان بزرگراه های جناح ، جلال آل احمد ، چمران و خیابان آزادی ، این نیاز همشهریانش را مرتفع ساخته و در تولید این محصولات در کمترین زمان بکوشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.