چاپ بنر در گیشا

چاپ بنر در گیشا : با بررسی آمار و ارقام و همچنین استناد به تجارب افراد فعال در حوزه چاپ بنر، یکی محله‌های شلوغ و پر جمعیت و دیگری مناطقی که دارای تعداد واحدهای تجاری و صنفی زیادی هستند از جمله قسمت‌هایی از شهرمان می‌باشند که بیشتر طرفدار سفارش و چاپ بنر و مشتقات آن بوده و به عبارت دیگر این محصولات در نواحی مذکور بیشتر دیده می‌شوند .

در همین رابطه ارتباط تعداد سکنه زیاد یک محله و ارتباط آن با حجم سفارشات را می‌توان با کاربردهای سنتی‌تر این محصولات تفسیر کرد، یعنی استفاده از بنر به عنوان واسطه‌ای برای ارائه پیام‌های تبریک و تسلیت، بزرگداشت یک شخصیت یا رویداد و همچنین کاربردهای دکوراتیو در این مناطق که از محبوبیت زیادی برخوردار هستند!

این در حالیست که در مراکز خرید و یا محله‌هایی که راسته فروش محصولی خاص هستند، از این نگاره‌ها در راستای تبلیغات و معرفی کالا یا خدمت بخصوصی استفاده می‌شود . از تابلوهای چاپ فلکس در شیک‌ترین پاساژهای پایتخت گرفته تا بنری ساده که روی سردر یک مغازه بسته شده است و از چشم‌نوازترین استندهای نمایشگاهی که خروجی دستگاه چاپ بنر بوده تا منوی رستورانی محقر در بازار تهران، جملگی طراحی‌های نقش بسته بر روی مدیای بنر بوده که با جنس، کیفیت چاپ، نوع طراحی و محل نصب متفاوت سرنوشت متفاوتی پیدا کرده‌اند .

چاپ بنر در گیشا

همه این توضیحات از این بابت داده شد تا بگوییم محله‌های پر جمعیت یا دارای واحدهای تجاری زیاد همانطور که محل مناسبی برای استفاده از این محصولات هستند، نیازمند یافتن مرکزی برای چاپ این نگاره ها نیز بوده و لازم است تا سکنه یا کسبه آن‌ها با مرکزی برای چاپ این محصولات آشنا شوند .

در همین رابطه محله گیشا به عنوان محدوده‌ای دارای دو شرط فوق، هم مکان مناسبی برای استفاده از این محصولات بوده و هم افراد حاضر در آن به مرکزی برای طراحی و تولید این محصولات نیاز دارند؛ در نتیجه تصمیم گرفتیم تا در این مطلب به معرفی سامانه چاپ بنر در گیشا بپردازیم .

همانطور که اهالی این محله به خوبی می‌دانند، گیشا به عنوان یکی از نواحی منطقه ۲ تهران، با قرار داشتن در آستانه ۵۰ سالگی خود، هم اکنون یکی از پررونق‌ترین محله‌های غرب تهران محسوب می‌شود .

 گیشا یا کوی نصر که میان بزرگراه‌های حکیم و جلال آل احمد از شمال و جنوب و بزرگراه‌های شیخ فضل‌الله نوری و چمران از غرب و شرق محصور است، به دلیل داشتن فروشگاه‌های فراوان به ویژه در حوزه پوشاک و مواد غذایی، دفاتر فنی و خدماتی متعدد، کلینیک‌های پزشکی فراوان، آموزشگاه‌های آزاد فعال در حوزه زبان‌های خارجی و هنر و همچنین حضور پررنگ صنف آبمیوه‌گیری و اغذیه فروشی‌ها از محله‌های مجاور نیز دارای جذب بالاییست که این امر ضرورت وجود تبلیغاتی قوی و بیشتر را افزایش می‌دهد.

با گذر از واحدهای تجاری فعال در مجاورت خیابان، مغازه‌های پرشماری هم در قالب مراکز خریدی چون نصر (با طول بیش از ۵۰۰ متر در قالب دو طبقه) ، بازارچه گیشا، خاتم، ستاره، فرتاک و … وجود دارند که لزوم داشتن تبلیغاتی بصری، آن هم در محله‌ای پر جمعیت را به خوبی نشان می‌دهند .

چاپ بنرهای تبلیغاتی با بلوط

با توجه به توضیحات فوق، وجود مرکزی برای چاپ بنرهای تبلیغاتی اقشار فوق الذکر وجود دارد تا بتوانند با سرعت بالا، با هزینه‌ای منصفانه و با یک طراحی زیبا بنر باکیفیتی را برای ایشان آماده کند . در همین رابطه مجموعه چاپ شبانه روزی بلوط، با داشتن کادری حرفه‌ای و ماشین‌آلات پیشرفته قادر است تا در کمتر از چند ساعت بنر مورد نظر شما را آماده کرده و به هرکجای شهر ارسال نماید .

چنانچه در پی چاپ بنر در گیشا هستید، یکی از خدمات خاصی که توسط مجموعه پیش روی انجام می‌شود نصب بنرهای چاپ شده می‌باشد . به عنوان مثال شما قصد تبریک یک رویداد مبارک (مانند بازگشت فردی از سفرهای زیارتی) را داشته اما خودتان قادر به حضور در مکان مورد نظر نبوده یا به هر دلیل تمایلی به نصب آن به صورت شخصی ندارید!

در چنین شرایطی شما می‌توانید با داشتن هماهنگی‌های لازم از مهارت افراد فعال در بخش فنی مجموعه کمک گرفته و بدین واسطه بنر مورد نظر را نصب نمایید .

به عنوان سخن آخر لازم به ذکر است که شما می‌توانید طرح بنرهای موجود را در فروشگاه سایت ملاحظه کرده و با ورود اطلاعات خود، ورود متن دلخواه یا انتخاب گزینه‌های پیش فرض یکی را برگزینید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.