چاپ بنر در هفت تیر

چاپ بنر در هفت تیر : چندی پیش مطلبی در خصوص اینکه «ناف تهرون» کجاست و چه‌کسی «بچه ناف تهرون» است می‌خواندم! در این مطلب طنز که نویسنده تهران را به یک انسان تشبیه کرده و با ترسیم اجزای بدن آن به نافش رسیده بود، محدوده ‌ای بین میدان ولیعصر (عج) و میدان هفتم تیر را به عنوان ناف پایتخت مشخص کرده بود.


با گذر از این اصطلاح رایج و کشفی که صورت گرفته بود، چنانچه به موقعیت این میادین (و به طور ویژه میدان هفتم تیر که موضوع بحث ماست) نگاه کنیم، خواهیم دید که که این ادعا پر بیراه هم نبوده و حداقل از نظر ترابری و جایگاه شهری می‌توان میدان ۷ تیر را مرکز و نقطه ثقل شهر در نظر گرفت .

در همین رابطه اگر تنها به متروی خط یک این محله نگاهی بیاندازیم، خواهیم دید که به طور مثال چه تفاوت محسوسی میان ایستگاه‌های قبلی و بعدی آن وجود دارد!

به طور مثال پنجمین ایستگاهی که در جنوب این محله قرار دارد ایستگاه پانزده خرداد است که قلب بازار می‌باشد، آن هم در فاصله‌ زمانی ده دقیقه‌ای! این در حالیست که چنانچه به همین میزان به سمت شمال حرکت کنیم به ایستگاه حقانی خواهیم رسید، یعنی محدوده‌ای در منطقه ۳ و دروازه ورود به محله‌های شمال شهر تهران!


این ویژگی که در کمتر محله یا ایستگاهی دیده می‌شود، گواهی بر این دعویست که هفتم تیر مرکزیتی غیر قابل انکار در پایتخت داشته و بدین ترتیب یکی از مهمترین میادین و محله‌های آن می‌باشد .


لزوم چاپ بنر در هفت تیر


با عنایت به توضیحات فوق، زمانی که در کنار مترو به خیابان‌های کریم خان زند، بهار شیراز و مفتح به عنوان شریان‌های منتهی به این میدان در کنار بزرگراه آیت‌الله مدرس و همچنین خطوط پرتعداد و متنوع تاکسی و اتوبوس نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که وجود جمعیت متراکمی که این ناحیه را به دلیل دسترسی وسیع و آسانی که به همه جا دارد به عنوان محل کار و زندگی خود انتخاب کرده‌اند بی دلیل نیست .


وجود اداراتی دولتی نظیر شرکت گاز و بنیاد شهید، شعب اکثر قریب به اتفاق بانک‌ها، فروشگاه‌های پرتعداد و بزرگ، هتل رستوران مروارید، مسجد الجواد به عنوان مرکزی دینی – فرهنگی در کنار ده‌ها اداره و شرکت بزرگ و کوچک دیگر سبب شده است تا این منطقه همه روزه پذیرای افراد زیادی بوده (به جز افرادی که گذری از آن عبور می‌کنند) و به محل مناسبی برای انجام تبلیغات تبدیل شود، در نتیجه اینکه بی دلیل نیست که بیلبورد چرخان غول‌پیکری را در میانه آن می‌بینیم !

این عوامل در کنار خانه‌های مسکونی خیابان‌های اطراف میدان ، به خوبی لزوم چاپ بنر در هفت تیر را نشان داده و مبین کاربرد فراوان این محصول در امور تبلیغاتی، خدماتی و پیام‌رسانی می‌باشد .


چاپ بنر خود را به چه کسی بسپاریم؟

گاهی یک منطقه از حضور افراد مختلف یا فعالیت صنفی مشخص (در این مورد مانتو و لباس شب فروشان) آنچنان مهم، پر رونق و گران می‌شود که مجالی برای فعالیت کسب و کارهای متفرقه یا کوچک‌تر باقی نمی‌ماند .

چاپ بنر و چاپ فلکس به عنوان یکی از این خدمات از جمله مشاغلیست که با وجود اهمیت زیاد در این ناحیه مهجور مانده و گاه از نظر متقاضیان خود پنهان می‌ماند .


در همین رابطه افراد مذکور ملزم به یافتن این مراکز در محله‌ای دورتر بوده که این خود محدودیت‌هایی را برایشان به همراه دارد .

با توجه به اینکه تردد و رسیدن به عرضه‌کننده‌ای پرآوازه با محصولاتی مرغوب دردسرهای خاص خود را دارد، ما در مجموعه بلوط چاپ تصمیم گرفتیم تا به جای مراجعه حضوری شما، خدمات و محصولات خود را به صورت اینترنتی عرضه نموده و بدین ترتیب از همان جایی که همینک حضور دارید سفارش شما را دریافت کنیم .


در سازوکار موثر و پربازدهی که اینک در اختیار شما قرار دارد، هم اکنون می‌توانید با مراجعه به بخش سفارش آنلاین وبگاه بلوط چاپ (سایت پیش روی) محصول مورد نظر خود را سفارش داده، طراحی مورد نظرتان را بارگذاری کرده یا آن را از ما بخواهید، خریدتان را انجام داده و نهایتاً پس از طی پروسه‌ای که معمولاً کمتر از یک روز است آن را تحویل بگیرید .


در نهایت گفتنیست که برای چاپ بنر در هفت تیر ، کافیست تا در انتهای ثبت سفارش منطقه ۷ را انتخاب کرده تا پیک‌های موتوری آن را به دستتان برسانند؛ ناگفته نماند که امکان نصب این محصولات نیز فراهم بوده (به ویژه بنرهای ترحیم و کربلا) و در صورت نیاز حتی بدون حضور شما نیز این نگاره‌ها در محل مورد نظرتان نصب خواهند شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.