چاپ بنر تولد بزرگسال

چاپ بنر تولد بزرگسال : تولد گرفتن در کشور ما بخصوص در گذشته جزء رسوم فراگیر نبوده است و شاید بتوان گفت  تنها تعداد کمی از اشراف این مراسم را برگزار می کردند . با گسترش ارتباط یک کشور و آشنا شدن با فرهنگ های دیگر ، همان طور که فرهنگ یک کشور به سایر مناطق منتقل می شد ، از آن ها نیز تأثیر می پذیرفت . در ابتدا جشن ها بصورت کاملا ساده برگزار می شدند و هزینه های زیادی برای این مراسم پرداخت نمی شد ؛ شاید بتوان گفت بیشترین هزینه تنها برای کیک تولد و یا هدایای جشن بود . با گذشت زمان این مراسم هم دست خوش تغییر قرار گرفتند و سعی شد تا در آن ها از بروز ترین تجهیزات نور پردازی ، افکت های صوت و تصویر و … استفاده کنند .

با تغییر در شیوه برگزاری این جشن ها مخاطبان آن ها هم تغییر کرد . با توجه به این که در گذشته جشن های تولد تنها برای کودکان برگزار می شد ولی شور و شوق این مراسم بزرگسالان را هم ترغیب کرد تا در سال های مختلف عمر خود این جشن ها را برگزار کنند .

برگزاری مراسم تولد توسط فرزندان برای پدر بزرگ و مادر بزرگ ها و جمع شدن تمامی فامیل در این مراسم و شور و شوق وصف ناشدنی آن باعث شد تا بزرگترها نیز روز به روز مراسمی از این قبیل را بیشتر برای خود برگزار کنند.

ورود بزرگسالان به این جشن ها باعث شد تا چهره این مراسم بکلی تغییر کند و  افراد بزرگسال به دلیل نوع مخاطبان خود مراسمی به مراتب  خاص تر را برگزار کردند . هدایای مراسم ، نوع تبریک گویی ، نحوه شادی در مراسم همه و همه دچار تغییر شدند .

در تازه ترین روشهای ابراز خوشحالی در این مراسم افراد با چاپ بنر تولد بزرگسال در طرح های مختلف سعی می کنند تا فضای بهتری را ایجاد کنند.

بنرهای تولد بزرگسال می توانند حاوی تصویر شخص ، بیان تعداد سالهای تولد با آرم های مختلفی باشند .

در اکثر مواقع از این بنر ها برای  قرار گیری در زمینه مراسم استفاده می کنند تا  مراسم شکل و شمایلی یکسان داشته باشد و به نوعی نمادی برای آن جشن تولد محسوب شود . افراد عکس های بیاد ماندنی را در مراسم در کنار هم و با این بنر ها می گیرند و خواه یا ناخواه آنها جزئی از خاطراتشان خواهند شد . حتی بنر های تولد بزرگسال را گروهی از افراد سالیان درازی  نگهداری می کنند تا خاطراتشان را همیشه زنده نگه دارند .

مزیت های چاپ بنر تولد بزرگسال :

  • قابل طراحی با اشکال مختلف و مطابق میل مشتری
  • سبک و قابل حمل
  • نصب ساده و آسان
  • جذاب برای برگزاری مراسم در سالنهای بزرگ و مخصوصا در منازل
  • آماده شدن در اسرع وقت
  • ضد فلش دوربین
  • ماندگاری و دوام بالا

 

دلایل روی آوردن مردم به چاپ بنر تولد بزرگسال :

در بعضی مراسمات مانند مراسم عروسی و تولد که افراد(عروس و داماد یا میزبان ) در جایی مشخص قرار می گیرند تا برای تمامی افراد حاضر در جشن مشخص باشد که مراسم برای چه کسی برگزار می شود ، نبود پس زمینه (background ) زیبا مخصوصاً در تولد ها حس می شود . بنر های تولد بزرگسال ضمن اینکه به زیبایی مراسم می افزایند ، باعث پوشش نمای پشتی میز تولد یا عروسی می شوند . برای مثال زمانی که میز تولد پشت به دیوار قرار دارد ، استفاده از یک بنر زیبا باعث می شود تا نمای یکنواخت و یک رنگ دیوار پوشیده شود و یا اگر احیاناً دیوار منزل شما آسیب دیده است آنرا مخفی کند .  همه ما مراسم تولد را در منازل برگزار نمی کنیم ، در محیط های باز هم ، این بنر ها برای کم کردن نور پس زمینه هنگام عکاسی از فرد و یا پوشش پس زمینه که در محیط باز زوائد بیشتری قابل مشاهده هستند کاربرد دارند . بنر های چاپ شده در مقایسه با هدایایی که افراد برای یکدیگر تهیه می کنند هزینه ای به مراتب پایین تری را دارد در حالی که از لحاظ اندازه بسیار بزرگ است . شما می توانید با هزینه ای پایین تصویری به مراتب بزرگ را در ذهن حضار و صاحب مجلس ایجاد کنید . برخلاف بعضی هدایا که بعد از مدتی مصرف به دلیل استفاده زیاد دور انداخته می شوند ، چاپ بنر سال ها میتواند همچون قاب عکسی روی دیوار اتاق فرد مدتهای زیادی باقی بماند و تدائی کننده  شور و حال مراسم تولد باشد و یاد و خاطره شما را نیز همیشه در ذهن فرد زنده نگه دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.