چاپ بنر تسلیت آنلاین : می دانیم که بنر تسلیت به عنوان پارچه نوشته ای که خطاب به خانواده صاحب عزا طراحی و چاپ می شود ، نگاره ای است که با درون مایه همدردی و ابزار اندوه در از دست دادن یک فرد ، در کنار آرزوی صبر و بردباری برای بازماندگان وی ، از خداوند آرامش و غریق رحمت شدن روح درگذشته را نیز طلب می کند .

در همین رابطه سفارش بنر ترحیم و تسلیت به همان اندازه ناگهانی و غیر قابل پیش بینیست که مرگ انسان ها ناگهانی می باشد ، این در حالیست که در کنار لزوم استفاده غیرمنتظره از آن ، بنرهای مورد نظر ما دارای تاریخ انقضای مشخصی هم می باشند که عملاً با گذشت چند روز از ضایعه درگذشت یک فرد ، نه به تسلی بازماندگان کمک می کند و ارج و قرب روزهای نخست خود را دارد ، در نتیجه اینکه مستلزم طراحی و آماده سازی در مدت زمانی اندک و مشخص می باشد .

چاپ بنر تسلیت آنلاین

با وجود دفاتر فنی ، تابلوسازی ها و چاپخانه های پرشماری که همه روزه پیرامون محل کار و زندگی خود می بینیم ، در مواردی متعددی پیش می آید که هیچ یک از آن ها نمی توانند نیاز های ما را برطرف کنند .

 به عنوان مثال بسته بودن آن ها در ساعات غیر کاری ، فراموش کردن محل دقیق آن ها ، تغییر کاربری ، عدم انجام دادن خواسته مورد نظر ما ، ضیق وقت و عجله زیاد از حد ما ، عدم امکان مراجعه حضوری به دلیل فشردگی کارها ، نامساعد بودن شرایط فیزیکی برای مراجعه حضوری و ده ها عامل دیگر ، از جمله عواملی هستند که سبب می شوند تا نتوانیم همواره به مراکز مذکور مراجعه کرده و بدین ترتیب لزوم داشتن واسطه ای با سازوکاری ساده تر را برای انجام این کار حس کنیم .

راه حل چیست!

با توجه به توضیحات فوق ، وجود مرکزی مانند بلوط چاپ که با وجود فعالیت شبانه روزی و برخط خود ، امروزه به یکی از سرشناس ترین مراکز چاپ بنر و چاپ فلکس تبدیل شده است ، سبب می گردد تا این روند با وجود چاپ بنر تسلیت آنلاین در مدت زمانی کوتاه تر ، با هزینه ای قابل محاسبه و ارزان تر و همچنین سهولتی بیشتر انجام پذیرد .

در همین رابطه با ایجاد امکان تغییرات بر روی نگاره های موجود می توان بنر مورد نظر خود را سفارش داده و بدون خارج شدن از محل کار یا زندگی خود، آن را از دست پیک های مجموعه دریافت کرد .

برای ثبت چاپ بنر تسلیت آنلاین در بلوط چاپ چه باید کرد ؟

  1. در گام نخست از منوی بالای سایت بر روی گزینه بنر رفته و سپس بنر ترحیم را انتخاب می کنیم .
  2. در میان طرح های موجود ، طراحی کلی هر کار (تصاویر و برخی نوشته های آن) ثابت می باشند ، این در حالیست که علاوه بر نام اهدا کننده و گیرنده پیام بنر ، خود متن تسلیت نیز قابل تغییر می باشد .
  3. با انتخاب طرح مورد نظر ، تب جدیدی باز می شود که دارای دو بخش اصلی «مشخصات بنر» و «صورتحساب» می باشد.

در بخش مشخصات بنر

  1. به ترتیب کد محصول که در پایین هر تصویر وجود دارد ، نام اهدا کننده و گیرنده و همچنین نسبت گیرنده با متوفی (مثلاً پدر، برادر و …) توسط مشتریان پر می گردد . بدیهیست که خالی ماندن هیچ یک از این باکس ها جایز نمی باشد .
  2. در بخش بعدی شما می توانید از آبشاری پیغام های موجود ، متن مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را روی بنر خود درج نمایید .
  3. افزودن لوگو (در صورت وجود داشتن و نیاز) ، انتخاب ابعاد بنر ، تعداد ، نوع پایه و تعداد پانچ (نعداد حفره های اطراف کار به منظور نگه داشتن آن ) نیز از دیگر قسمت های بخش مشخصات فیزیکی بنر می باشند که به شکل گرفتن طرح کلی کار منجر می شوند .

در بخش صورتحساب

  1. با ورود داده های مورد نظرتان، در بخش بعدی کادری پدیدار می شود که قیمت نهایی محصول را نشان می دهد . بدیهیست که این عدد قابل تغییر بوده و می توان با تغییر متغیرها، آن را به مبلغ مورد نظر خود نزدیک کرد .
  2. با واریز مبلغ نهایی به شماره کارت های موجود و ارسال کد رهگیری آن به حساب های تلگرام و واتساپ مشخص شده ، صحت خرید شما تائید و کار چاپ آن آغاز می شود .
  3. پر واضح است که اطلاعات شما (نام و نام خانوادگی و شماره تلفن) برای تحویل سفارش لازم است ، در نتیجه با ورود آن ها و ثبت سفارش ، آماده دریافت چاپ بنر تسلیت آنلاین شوید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.