چاپ فلکس عرض 3 متر

چاپ فلکس عرض ۳ متر : در مجموعه یادداشت هایی که تا کنون در خصوص فلکسی فیس ها منتشر کرده ایم ، به طور کلی عرضه داشتیم که این محصولات مدیاهایی نازک تر از بنرهای معمولی بوده که می توانند نور را از خود عبور دهند .

در همین رابطه پس از اینکه تصویر ، متن یا طرح خاصی روی آن ها نقش بست ، بواسطه قرارگیری بر روی باکسی که بواسطه لامپ های مهتابی یا رشته های LED تجهیز شده است ، نقوش مورد نظر روشن شده و بدین واسطه به خودنمایی بهتر نگاره چاپ شده کمک می کند .

بدیهیست که چنین پدیده ای در شب و اماکن تاریک بهتر خودنمایی می کند و به واسطه چاپ بی نقص و ساختار شکیل خود ، حتی در لوکس ترین اماکن سرپوشیده و عمدتاً عمومی نیز کاربرد فراوانی دارد .

این توضیحات به عنوان خلاصه ای از آنچه تا کنون گفتیم این ذهنیت را در مخاطب به وجود می آورد که این محصولات کوچک بوده و در ابعادی چند ده سانتیمتری در چند ده سانتیمتری پیام یک شرکت تبلیغاتی و کارفرمای ایشان را به سمع و نظر مخاطبینش می رساند .

این در حالیست که در این یادداشت به این نکته خواهیم پرداخت که این محصولات محدودیت آنچنانی در ابعاد نداشته و به طور مثال چنانچه چاپ فلکس عرض ۳ متر به وفور در اطرافمان دیده نمی شود ، بدین معنا نیست که وجود ندارند .

مزایای چاپ فلکس عرض ۳ متر

این مدیا نیز مانند نسخه های کوچکتر خود تابلویی تبلیغاتی با هزینه ای مقرون به صرفه می باشد . به نسبت ابعاد خود سبک ، مقاوم در برابر پارگی و تعویض پذیر بوده و همچنین انعطاف بالایی دارد . بواسطه نوری که پشت آن قرار می گیرد از دور نیز دیده شده و بواسطه عرض سه متری خود که بر این ویژگی صحه می گذارد ، چشمان هیچ مخاطبی را از توجه به خود در امان نمی گذارد .

این نوع مدیا امکان چاپ تصویری با کیفیت را فراهم می کند ، پس چنانچه جزئیات در خدمت یا محصولی که ارائه می دهید مهم است ، چاپ فلکس عرض ۳ متر را فراموش نکنید ؛ فلکسی ها بر خلاف بنرهای غول پیکر که تنها از راه دور زیبا به نظر رسیده اما از نزدیک پیکسل هایی ناموزونی دارند ، حتی از نزدیک نیز دیدنی بوده و اگر از نورپردازی خوبی هم برخوردار باشند ، با عدم نمایش چشمه های نور سایه روشن تولید نمی کنند که این به معنای ایجاد منظره ای گیرا و جذّاب است .

در ادامه شرح مزایای این محصول باید به این مطلب اشاره کرد که در چاپ بنر با عرض مشابه ، نیازمند منابع نوری از پروژکتورهای قدرتمند بودیم که علاوه بر مصرف زیاد برق و عدم تأمین نور همگن ، بخشی از آن را نیز تلف می کرد . این در حالیست که باکسی با عرض ۳ متر به تمرکز نور کمک کرده و سبب می شود تا دقیقاً همان بخش هایی که باید روشن گردند ، دیده شوند .

شکل پذیری فلکسی های عریض

یکی از نکات جالبی که در خصوص فلکس ها وجود دارد امکان برش آن هاست ، در نتیجه اینکه همانطور که می توان یک تکه پارچه را به سادگی بریده و به آن شکل داد ، می توان مدیای مورد نظر را نیز در ابعاد و اشکال مختلفی تولید کرد .

حسن انجام این کار در خاص بودن خروجی محصول است . فرض کنید در فودکورت مرکز خریدی بزرگ دارای یک غرفه محصولات غذایی یا رستوران هستید . از آنجایی که در محیطی مملو از جمعیت و همهمه مشغول به کار می باشد ، استفاده از عناصر دیداری می تواند بیشترین کمک به جذب مخاطبینی که در گیر و دار اسامی و عناوین نیستند باشد . در همین رابطه می توانید با سفارش فلکسی فیسی عریض و بزرگ با برشی خاص نگاه هر مخاطبی را دزدیه و به سوی خود بکشانید .

طبیعیست که این کار به بهره مندی از تجارب تابلو سازی زبده برای ساخت قالب و باکس اصلی این وسیله وابسته است که در این رابطه نیز مجموعه بلوط چاپ خدماتی را ارائه می دهد .

اجاره تابلوی تبلیغاتی

با گذر از این کاربرد جای دارد به این نکته هم اشاره کنیم که همگان مایل به ساخت این باکس و تخصیص هزینه برای تابلوی تبلیغاتی اختصاصی نیستند ! پیشنهاد ما به این افراد استفاده از تابلوهای اجاره ایست که می توان در مراکز خرید مذکور ، پمپ بنزین ها ، ورودی پارکینگ های عمومی ، کنار پیاده رو ها در برخی از معابر و … نمونه آن ها را یافت .

اگرچه شاید هزینه تابلویی برای نصب و چاپ فلکس زیاد به نظر برسد ، اما در وهله نخست به میزان بازدهی این عمل ، بازگشت مشتری ، افزایش نرخ کلیک سایت یا زنگ خور مجموعه خود فکر کنید که با سود حاصله هزینه های این کار را محو نشان می دهد و در ثانی نیازی نیست تا در سطح شهر این کار را انجام دهید .

همین که به صورت محلی ، تنها ناحیه کسب و کارتان را پوشش دهید نیز می توانید با هزینه ای کم ، سود قابل توجهی به همراه داشته باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.