چاپ فلکس بدون بافت

چاپ فلکس بدون بافت : زمانی که ساختار بنرهای عادی را بررسی می کنیم ، در قسمت پشتی آن ها تاروپود این محصول به خوبی لمس شده و به اندازه ای برجسته است که به راحتی دیده می شود .

تفاوت وجود و فقدان بافت در بنرها

در همین رابطه اگرچه وجود ساختاری زمخت و برآمده به افزایش مقاومت این محصولات کمک می کند ، اما گاهی تابش شراره های نور به پشت آن در تابلوهای بک لایت سبب می شود تا خطوط مذکور نمایان شده و از کیفیت تصویر روی آن کاسته شود ؛ به همین دلیل زمانی که به اعمال نور از پشت تصویر نیاز داریم ، بهتر است تا از مدیایی متناسب با این کار استفاده کنیم ، یعنی استفاده از

چاپ فلکس بدون بافت .

چنانچه قصد بررسی ساختار و ویژگی های فیزیکی فلکس های بدون بافت را داشته باشیم ، باید بگوییم که این محصولات دارای سطحی صاف و یکدست هستن که به دلیل تراکم بالای تارو پودشان ، همانند ورقه ای پرس شده به نظر می رسند .

این نوع محصولات با وجود اینکه امکان پذیرش رنگ را به خود داشته و می توان طرح یا تصویر خاصی را رویشان درج نمود ، شفافیتشان را از دست نداده و بدون و کم زیاد کردن پرتابه منبع نور ، تنها نگاره های موجود روی خود را روشن تر می کنند .

ویژگی های بنرهای بدون بافت

پایداری رنگ با گذشت زمان ، انعطاف بالا در مقایسه با سایر مدیاهای هم خانواده به ویژه در هنگام پیچش حول قاب تابلو ، مقاومت مثال زدنی در برابر دمای زیاد که سبب می شود تا دست طراح تابلوهای Backlight در استفاده از چشمه های نور متفاوت باز باشد ، مقاوم در برابر UV و همچنین قابلیت چاپ دورو از دیگر ویژگی های چاپ فلکس بدون بافت می باشد که سبب شده است تا در عموم تابلوهایی که در فاصله کمی از بیننده قرار می گیرند استفاده شوند .

طبیعیست که در تابلوهایی که با فاصله از چشم ما نصب می شوند ، وجود تاروپود یا نارسایی هایی در چاپ تأثیر چندانی در کیفیت اثر نداشته و حتی پیکسل های تصویر را می توان از نزدیک بر شمرد (در چاپ بنر های عریض) .

این در حالیست که در چاپ فلکس بدون بافت ، به دلیل اینکه محل نصبشان استندهای تبلیغاتی – نمایشگاهی یا تابلوهای فروشگاهی بوده و عموماً رهگذرانی با فاصله کم آن ها را مشاهده می کنند ، عیوب ظاهری آن ها نیز بیشتر دیده شده و مستلزم بهره مندی از زمینه ای با کیفیت تر می باشند .

چاپ فلکس بدون بافت با بلوط

از مهمترین انواع فلکس های بدون بافت موجود در بازار ایران می توان به نمونه های مات و براق آن ها اشاره کرد که عموماً توسط کره جنوبی و چین تولید شده و جملگی از جنس PVC می باشند .

چنانچه در پی حصول محصولی بادوام ، زیبا ، با کیفیت و منعطف برای مدیای تابلو فلکسی فیس خود هستید ، پیشنهاد ما در مجموعه بلوط چاپ استفاده و چاپ فلکس بدون بافت می باشد . چنانچه از مشتریان قدیمی و همراهان همیشگی بلوط چاپ باشید ، مستحضر هستید که در بخش سفارش آنلاین تارنمای پیش روی قادر به برآورد قیمت محصول مورد نظر خود با متغیرهای گوناگون می باشید .

در غیر این صورت ، چنانچه پنجره مذکور به سوالات شما پیرامون چاپ فلکس بدون بافت پاسخ نمی دهد می توانید پس از برقراری تماس با کارشناسان ما مشورت کرده و بدین ترتیب محصولی ایده آل مطابق با بودجه دلخواهتان انتخاب کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.