چاپ فلکس

چاپ بنر میدان امام حسین : چنانچه به نقشه تهران نگاه کنیم، معابر و میادین بسیاری هستند که بیش از سایرین خودنمایی کرده و بواسطه تاریخچه قدیمی‌تری که دارند از اهمیت بیشتری نیز برخوردار هستند . میدان امام حسین (ع) به عنوان یکی از همین میادین، از زمانی که تحت عنوانی نظیر «فوزیه» یا «شهناز» شناخته می‌شد نیز نزد ساکنین شرقی تهران از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و از دیرباز به عنوان نقطه عطفی در این محدوده شناخته می‌شد .

این میدان که امروز در حقیقت به زیرگذری تبدیل شده که خیابان‌های دماوند و انقلاب را به یکدیگر متصل کرده و نقطه پایانی خیابان ۱۷ شهریور و امتداد میدان شهدا محسوب می‌شود، از گذشته به دلیل داشتن فروشگاه‌های بسیار به ویژه پوشاک، مورد توجه پایتخت‌نشینان بوده و نقش مهمی در تأمین مایحتاج زندگی آنان ایفا می‌کرده است .

با اضافه کردن خطوط تاکسی و اتوبوس به این ویژگی ها (اتوبوس‌های کابلی در گذشته) که امروزه اتوبوس‌های پرسرعت BRT و مترو نیز به آن‌ها افزوده شده است ، این میدان از حیث ترابری و حمل و نقل شهری نیز اهمیت زیادی یافته و عملاً به یکی از دروازه‌های شرقی شهر برای ورود به محدوده مرکزی پایتخت تبدیل شده است .

با گذر از این توضیحات، محله امام حسین با وجود خیابان‌هایی نظیر مازندران، شهرستانی، انقلاب حد فاصل پل چوبی، دماوند حد فاصل تهران‌نو و همچنین محلات شمالی خود نظیر خیابان مدنی، نامجو، میدان سپاه، گرگان یا نظام آباد یکی از مناطق پرجمعیت پایتخت بوده که همواره در سایه کسبه پرشمار آن قرار گرفته‌اند.

این جمعیت که عموماً از قدیمی‌های همین محله بوده و با ساختار نسبتاً سنتی و مذهبی آن رشد کرده‌اند، دارای نیازمندی‌هایی هستند که به حوزه فعالیتی چاپ بلوط مرتبط می‌باشد، در نتیجه اینکه قصد داریم تا به بررسی آن‌ها بپردازیم .

چاپ بنر میدان امام حسین

همانطور که بدان اشاره شد محله امام حسین و نواحی همجوارش از آن دست مناطقی محسوب می‌شوند که هنوز هم در ایام مناسبتی و مذهبی می‌توان حال و هوای متفاوت آن‌ها را دید و حس کرد . از رونق و فعالیت مساجد این محله گرفته تا جوششی که در دهه اول محرم، ایام فاطمیه، نیمه شعبان و … در اینجا دیده می‌شود می‌توان به عمق ارادت این مردم به خاندان اهل بیت پی برد، لذا بی‌دلیل نیست که آنان را از مخاطبین اصلی و پرطرفدار نگاره‌های شهری با تم و درون مایه مذهبی از جمله انواع بنرها می‌دانیم .

از مهمترین کاربردهای چاپ بنر میدان امام حسین می‌توان به تبریک یا تسلیت به مناسب ولادت یا وفات یکی از معصومین یا چهره‌های شاخص دینی و مذهبی اشاره کرد . یادواره شهدا، بزرگداشت نام یک شخصیت ملی یا رویداد مذهبی، اعلام برگزاری یک همایش یا جلسه، حضور یک سخنران و … از دیگر کاربرد‌هاییست که در این قشر بیشتر دیده شده و موجبات همکاری آنان با مراکز چاپ بنر و چاپ فلکس را فراهم می‌کنند .

در ادامه و بمانند دیگر نقاط شهر، استفاده از بنر به عنوان وسیله‌ای برای خیر مقدم زوار عتبات عالیات یا حجاج بیت الله الحرام، اعلام درگذشت یک فرد یا تسلیت به خانواده وی، تبریک به مناسبت کسب یک موفقیت یا تبلیغات میدانی نیز در میدان امام حسین بسیار رایج است .طبیعیست که استفاده از این پدیده به همین جا ختم نشده و می‌توان کاربردهایی نظیر تبریک تولد، پس زمینه عکاسی، استفاده به عنوان یک تابلو، بیان یک نکته آموزشی یا فرهنگ‌ساز و … را نیز به لیست کاربردهای این محصول در این محله اضافه کرد .

بلوط چاپ، مرکزی برای تهیه بنر در محله امام حسین

با توجه به اینکه اینترنت و پیام‌رسان‌های اجتماعی بسیاری از فواصل فیزیکی را از بین برده‌اند، امروزه چاپ بنر (یا انجام بسیاری دیگر از امور) در گرو حضور یک فرد نزد مجری خدمات یا عرضه محصولات مورد نیازش نیست . به عبارتی دیگر شما می‌توانید با نشستن در خانه و محل کار خود، تنها با نواختن چند ضربه روی نمایشگر موبایل خود یا کلیک در رایانه شخصیتان، سفارش خود را در آرامش و سرفرصت گذاشته و بدین ترتیب در زمان، انرژی و هزینه خود صرفه‌جویی کنید .

به همین منظور کافیست تا برای چاپ بنر میدان امام حسین به بخش سفارش آنلاین وبگاه پیش روی مراجعه نموده و پس از ثبت سفارش خود، آدرس محل مورد نظر را وارد نمایید تا بنر مذکور در اسرع وقت به دستتان برسد . از دیگر نکات قابل توجه سفارش آنلاین می‌توان به امکان نصب بنر توسط افراد مجموعه بلوط چاپ اشاره کرد که در صورت ثبت آن در سفارش، حتی بدون حضور شما بنر مورد نظرتان نزد دریافت کننده آن و محل مورد نظر وی نصب می‌شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.