چاپ بنر در یوسف آباد

چاپ بنر در یوسف آباد : سالهاست که شهروندان تهرانی با نگاه به هر سو خیل عظیمی از نگاره های رنگارنگ که انتقال دهنده یک مفهوم، بیانگر یک حس، گوینده یک پیام یا معرفی کننده یک خدمت – محصول هستند را می بینند .

در گذشته ای نچندان دور، شاید قریب به دو دهه پیش که خبری از پرینترهای لارج فرمت و عریض برای چاپ تصاویر روی مدیایی در ابعاد بزرگ وجود نداشت، این بنرهایی نخی، تترونی یا چلواری بودن که با هنر دست یک خطاط یا تابلو ساز به نوشته یا تصاویری منقش شده و مثلاً به منظور تسلیت به خانواده یک متوفی، خیر مقدم به حجاج و زوّار عتبات عالیات، بزرگداشت یک مناسبت ملی و مذهبی و امور تبلیغاتی یا پرورشی مورد استفاده قرار می گرفتند .

این در حالیست که نسل جدید آن ها بواسطه امکان برش خوردن در ابعادی متنوع ( حتی تا عرض ۵ متر) این امکان را دارند تا هر آنچه که در یک نمایشگر دیجیتالی دیده می شود را حتی با کیفیتی بهتر از آن به منصه ظهور گذاشته و در مواردی به یک نماد غیر قابل چشم پوشی – نظیر بنر بزرگ میدان ولیعصر که همواره طرح های حیرت انگیز و قابل تأمل روی آن نقش می بندد – تبدیل شود .

یوسف آباد، محله ای مدرن اما اصیل

معرفی یوسف آباد برای اهالی این محل یا حداقل افرادی که با آن آشنایی دارند اضافه گوییست، چرا که به خوبی با زیر و بم این ناحیه، مزایا و معایب زندگی ، کار یا رفت و آمد در آن آشنا بوده و جای جای آن از مراکز تفریحی و خرید گرفته تا آموزشی و درمانی می شناسند ؛ با این حال نمی توان به این نکته اشاره نکرد که این محله ۵۵ هزار نفری با قرار گیری در قلب تهران و پر نمودن فضایی بین خیابان فاطمی تا بزرگراه شهید همت و همچنین حدفاصل خیابان ولی عصر تا بزرگراه کردستان یکی از مهمترین محله های مرکزی تهران بوده و به درستی لقب «مدرن اما اصیل» را یدک می کشد .

چاپ بنر در یوسف آباد

به دلیل اینکه در این محدوده انواع و اقسام متقاضیان چاپ بنر با کاربردهای مختلف وجود دارد ، یافتن مرکزی که قادر به انجام این کار به طرزی ایده آل باشد دشوار است . با گردشی گذرا از میان خیابان های سید جمال الدین اسدآبادی، مستوفی، جهان آرا، مهرام، بیستون ، فتحی شقاقی، چهلستون و … مراکز زیادی را که به طور تخصصی و حرفه ای مشغول چاپ فلکس یا چاپ بنر در یوسف آباد هستند را نمی یابیم .

شاید یکی از دلایل فقدان این مراکز قیمت های نسبتاً گران ملک در این ناحیه به نسبت منطقه ۶ و قرارگیری محله ای در مرکز شهر باشد که سبب شده است تا مجموعه هایی با پشتوانه مالی نچندان زیاد قادر به فعالیت در اینجا نباشند ؛ ادعایی که عدم وجود خانه هایی ۶۰ – ۷۰ متری و کمتر در این محله گواهی بر آن است .

با این اوصاف، حتی اگر مرکزی با تجهیزات به روز، توانایی و تجربه بالای کارکنان و توانایی زیاد آنان در طراحی و تولید نیز در یوسف آباد وجود داشته باشد، به دلیل تعدد سفارشات و عدم توانایی رسیدگی به همه آن ها در اندک زمان، نمی توان انتظار چاپ بنر در زمانی کم، با سرعتی زیاد و هزینه ای حداقلی را به صورت توأمان داشت .

نیاز به توضیح اضافه نیست که در چاپ بنر در یوسف آباد یا مناطق دیگر وجود این فاکتورها الزامیست، بطوری که مثلاً در چاپ بنر ترحیم گذشت ۱ یا ۲ روز از ارزش اثر و کاربرد آن می کاهد، در بنرهای تبلیغاتی استفاده از بنری بی کیفیت خود ضد تبلیغ است و صرف هزینه ای زیاد، آن هم در حالی که می توان با قیمتی کمتر به همان کیفیت – زمان دست یافت عملی منطقی به نظر نمی رسد .

چاپ بلوط

با عنایت به این توضیحات ما می توانیم از مجموعه های سرشناسی که در محله های دیگر وجود داشته و می توانند پس از ثبت سفارش برخط آن را برایمان ارسال نمایند استفاده کنیم . در همین رابطه مجموعه چاپ بلوط با داشتن فروشگاهی داینامیک با قابلیت سفارشی سازی بنر (و دیگر محصولات) قادر است تا بواسطه چاپگرهای خود که به صورت شبانه روزی مشغول کار هستند بنر مورد نظر را در اسرع وقت به جاپ رسانده و حتی برای شما نصب نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.