چاپ بنر در مجیدیه

چاپ بنر در مجیدیه : چنانچه در یکی از روزهای شلوغ و پرترافیک پایتخت قصد داشته باشید تا از شرق تهران و از طریق بزرگراه شهید سلیمانی (رسالت) به غرب آن بروید، در پی گیر افتادن در ترافیک چهارراه‌های دردشت، سرسبز و زیرگذر میدان رسالت به علاوه حد فاصل کرمان تا پل سید خندان، اپلیکیشن‌های مسیریابی راه‌های جایگزینی را به شما پیشنهاد می‌کنند که بی تردید یکی از آن‌ها حرکت به موازات مسیر قبلی اما در دل مجیدیه است !

اگرچه این مسیر ملموس‌ترین تجربه برخورد افراد غیر محلی با این ناحیه است، اما خالی از لطف نیست که بدانید مجیدیه به عنوان محله‌ای در شمال شرقی تهران که بواسطه عبور بزرگراه مذکور از دل آن به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است، ناحیه‌ای تقسیم شده میان دو منطقه شهرداری که بخش شمالی آن به منطقه ۴ و بخش جنوبیش به منطقه ۸ تعلق دارد .

در تعیین حدود این محله باید گفت که از شمال به بزرگراه شهید زین‌الدین یا همت، از جنوب به مسیل باختر، از غرب به بزرگراه صیاد شیرازی و از شرق به خیابان کرمان منتهی می‌شود .‌

مجیدیه به عنوان یکی از اصلی‌ترین مناطق سکونت هموطنان ارمنی ما، به نوعی در پی سکونت این افراد شکل گرفته و عملاً نخستین پایه‌های آن – حداقل در حوزه اقتصاد –  توسط افراد مذکور بنا نهاده شده است . در روزگاری نچندان دور که این ناحیه به عنوان زمین‌هایی بایر و غیر قابل کشت در اختیار شاهزاده عبدالمجید میرزا (وجه تسمیه محله مجیدیه) معروف به عین‌الدوله، صدراعظم مظفرالدین شاه قرار داشت، عده زیادی در این نواحی زندگی نمی‌کردند . این در حالیست که با ورود به دهه ۳۰ هجری، جامعه کوچکی متشکل از ۸۰ خانواده ارمنی به آنجا نقل مکان کرده و با ساخت خانه و راه‌اندازی کسب و کارهای خود پایه‌گذار شکل‌گیری محله امروزی شدند .

چاپ بنر در مجیدیه

اهالی مجیدیه همانند بسیاری دیگر از همشهریانمان، در مواردی به چاپ و استفاده از بنر نیاز پیدا می‌کنند که به دلیل عدم آشنایی با این محصول، عدم شناخت ویژگی‌ نمونه‌های استاندارد آن، تفاوت قیمت و عدم توانایی در تشخیص نمونه‌های خوب و بد، گاه به سفارش و استفاده از محصولاتی نامرغوب می‌پردازند .

در همین رابطه لازم است تا مجموعه‌ای به معرفی خدمات خود پرداخته تا چاپ بنر در مجیدیه به روند و کیفیت بهتری نجام پذیرد . اگرچه به صورت جسته و گریخته می‌توان مراکز چاپی را در حوالی میدان رسالت، هنگام، فرجام، هروی و ساقدوش و صدالبته داخل خود مجیدیه (دو شانزده متری در دو بخش شمالی و جنوبی) یافت، اما وجود سابقه کاری، کیفیت بالای محصولات، استفاده از ماشین آلات پیشرفته، تعهد و وقت شناسی، قیمت مناسب ، امکان طراحی دلخواه و امکان ثبت سفارش آنلاین از آن دست ویژگی‌هاییست که تنها از عهده مجموعه‌هایی نظیر بلوط چاپ برمی‌آید .

بنر مجیدیه با بلوط چاپ

امروزه یافتن مرکزی با داشتن ویژگی‌های فوق تا حد زیادی دشوار شده است، انتخابی که با داشتن هریک از این خصوصیات، فاقد دیگریست.

به عنوان مثال ممکن است بنرهای مجموعه‌ا‌ی با کیفیت و ارزان بوده اما به سرعت آماده نشود که در مواردی مانند بنرهای تسلیت زمان طلایی استفاده از خود را از دست می‌دهد!

از سویی دیگر ممکن است با افزایش سرعت عمل و داشتن خروجی با کیفیت، هزینه انجام این کار نیز افزایش یابد که برای عده‌ای مطلوب و مقرون بصرفه نیست و به عنوان پیشامد سوم هم ممکن است سفارش و چاپ این بنر هم ارزان بوده و هم با سرعت بالایی انجام بپذیرد اما فاقد کیفیت قابل توجهی بوده و مناسب استفاده بلند مدت از محصول (مثلاً یک بنر تبلیغاتی) نباشد .

با کنار هم قرار دادن این عوامل و بررسی شرایط چاپ بنر در مجیدیه توسط بلوط چاپ خواهیم دید که این امر با قیمتی مناسب، در مدت زمانی کوتاه و با کیفیتی بسیار مطلوب نیز امکان پذیر است .

در همین رابطه چنانچه در پی چاپ بنر در مجیدیه هستید، همینک وارد بخش سفارش آنلاین سایت شده و پس از انتخاب یکی از دسته‌ها یا مناسبت‌ها، به سادگی بنر خود را سفارش دهید . در همین رابطه گفتنیست که در کنار مراجعه حضوری یا ثبت سفارش تلفنی، عده‌ای حتی با تایپ و تشریح آن نیز برای مجری طرح راحت نیستند، به همین دلیل است که در صفحه مذکور، تنها با وارد کردن مقادیر مهم و اساسی امکان ثبت سفارش شما وجود دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.