قیمت تابلو فلکسی فیس

قیمت تابلو فلکسی فیس : بی تردید می توان گفت که مقوله تبلیغات این روزها نقش بسیار تعیین کننده ای در رونق اقتصادی مشاغل و کسب و کارهای مختلف دارد به طوریکه شاید غلو نباشد اگر بگوییم که تبلیغات حرف اول را در بازار کار می زند. این مهم دارای متد و روش های مختلفی می باشد که به عنوان مثال می توان به انواع تراکت ها ، کارت های ویزیت ، صفحات مجازی مختلف در شبکه های اجتماعی گوناگون اشاره کرد. تابلو فلکسی نیز یکی از مهم ترین روش های تبلیغات محلی محسوب می شود که وجود آن لازمه شروع هر کسب و کاری است. در ادامه قصد داریم تا با بررسی قیمت تابلو فلکسی فیس ، به بیان عوامل مختلف تاثیر گذار در این موضوع بپردازیم.
تابلو های فلکسی فیس یکی از انواع مختلف تابلوهای تبلیغاتی هستند که این روزها می توانید آن ها را بر روی سردر بسیاری از مغازه ها ، شرکت ها ، دفاتر و برخی اماکن عمومی دیگر مشاهده کنید. این تابلوها اغلب به شکل تابش نور از پشت ساخته می شوند. فلکسی چاپ شده در ماشین چاپ فلکس بر روی فریمی از جنس فلز که در درون آن منبع نوری مناسب تعبیه شده است نصب می شود که به این ترتیب با تابش نوری که از داخل تابلو بیرون می آید یک تبلیغات زیبا و چشم نواز را برای صاحب تابلو به ارمغان می آورد.
ساخت تابلو فلکسی فیس خود شامل مراحل مختلفی است که هر کدام از این مراحل تاثیرات مثبت و منفی فراوانی بر روی قیمت آن می گذارند. به عنوان مثال اندازه تابلو خود یکی از عواملی است که تاثیر فراوانی بر قیمت نهایی ساخت آن دارد. اگر این سوال در ذهنتان پیش آمده است که تاثیر اندازه تابلو چگونه در قیمت آن موثر است باید به شما بگوییم که بزرگی و کوچکی تابلو خود به دو مولفه ابعاد فلکس چاپ شده و اندازه های قالب فلزی تابلو تقسیم بندی می شوند که این دو مولفه خود به صورت جداگانه نیازمند بررسی و تحلیل می باشند.
به طور حتم چاپ بنر و فلکس دارای قیمتی می باشد که بر اساس اندازه های آن تغییر می کند و مثلاً قیمت چاپ فلکسی که ۴ متر طول داشته باشد قطعاً از هزینه چاپ یک فلکس ۱ متری بالاتر است؛ پس مشاهده می کنید که اندازه تابلو مورد نظر شما چگونه در قیمت تابلو فلکسی فیس تغییر ایجاد می کند. در مورد موضوع قالب تابلو یا همان فریم آن نیز این موضوع صدق می کند؛ قطعاً هر چه تابلو مورد نظر ابعاد بزرگتری داشته باشد نیازمند مصرف مواد خام اولیه بیشتر و صرف زمان طولانی تری برای ساخت قالب فلزی تابلو هستیم که این موضوع باعث می شود هزینه ساخت قالب تابلو افزایش یابد.
لازم به ذکر است که بگوییم از دیگر موارد موثر بر هزینه ساخت تابلو فلکسی جنس فلکس خامی است که برای تابلو مورد استفاده قرار گرفته است. فلکس های خام مختلفی این روزها در بازار موجود هستند که هر کدام بر اساس کیفیت ، ماندگاری ، مقاومت و دیگر آیتم ها دارای قیمت خاصی هستند. به عنوان مثال اگر برای ساخت تابلو فلکسی ، از فلکس خام چینی استفاده شود هزینه تمام شده برای مشتری به نسبت زمانی که از فلکسی خام کره ای استفاده شود مقداری کمتر خواهد بود.
چشمه نوری موجود در تابلو نیز از مواردی است که می تواند هزینه های ساخت تابلو شما را کاهش یا افزایش دهد. همانطور که گفتیم یک منبع نوری شامل تعدادی لامپ درون تابلو تعبیه می شوند تا با استفاده از نور آنها تابلو مورد استفاده قرار گیرد. تعداد لامپ های به کار رفته در تابلو و همچنین نوع آنها از عوامل موثر در قیمت تابلو فلکسی فیس خواهد بود. مشتری می تواند با کم کردن تعداد لامپ ها و یا ال ای دی های موجود در آن و همچنین استفاده از منابع نوری ارزان قیمت هزینه های خود را کاهش دهد.؛ البته ذکر این موضوع نیز خالی از لطف نیست که کم شدن تعداد لامپ ها باعث کم شدن نور داخل تابلو شده و می تواند درخشش و گیرایی تابلو را کم کند.
در ساخت تابلو فلکسی فیس موارد دیگری نیز تاثیر می گذارند که به عنوان نمونه می توانیم به طراحی تابلو اشاره کنیم. طرح ها و نوشته های روی تابلو باید به شکلی حرفه ای طراحی شده باشند تا به جذب مشتریان کمک کنند. قاعدتاً هر چه این طراحی حرفه ای تر باشد و توسط متخصصان بهتری انجام شود هزینه بالاتری نیز از شما دریافت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.