قیمت تابلو فلکسی در تهران

قیمت تابلو فلکسی در تهران : این روزها بسیاری از صاحبین مشاغل و حرفه های مختلف به اهمیت بالا و تاثیر فراوانی که تابلوی مغازه و کسب و کار آنها در جذب مشتری و در نتیجه افزایش فروش و رونق بازارشان دارد ، پی برده اند.

از این رو در سال های اخیر استفاده از انواع تابلو های زیبا و جذاب که عموماً بر بالای درب ورودی مغازه ها نصب می شود افزایش یافته است ؛ از سوی دیگر با افزایش استقبال کسب و کارها از ساخت تابلوی مناسب ، تکنیک ها و فعالیت های مبتکرانه مختلفی نیز در صنعت تابلو سازی انجام گرفته و روز به روز ابداعات خلاقانه تری در این صنعت مشاهده می شود.

یکی از انواع روش های ساخت تابلو که این روزها از طرفداران زیادی برخوردار است چاپ فلکس و ساخت تابلو های فلکسی فیس است. در ادامه قصد داریم به موضوع قیمت تابلو فلکسی در تهران بپردازیم که موضوع مهمی برای بسیاری از صاحبین مشاغل می باشد .

عوامل تأثیرگذار روی قیمت تابلو فلکسی در تهران

تابلوهای فلکسی فاکتورهای مختلفی دارند که این فاکتورها در زمان ساخت آنها ، تعیین کننده قیمت نهایی تابلو می باشند. به عنوان مثال ابعاد و اندازه های تابلو یکی از عواملی است که تاثیر زیادی بر قیمت نهایی ساخت آن دارد.

در این میان این سوال پیش می آید که تاثیر اندازه تابلو در قیمت آن به چه شکلی است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ابعاد تابلو شامل اندازه های فلکس چاپ شده و فریم فلزی تابلو می شود که بزرگی و کوچکی این دو مورد و تاثیر آنها در قیمت نهایی پرداختی باید به صورت جداگانه ای بررسی شود.

چاپ فلکس

به طور ساده تر می توان گفت که برای شروع فرایند ساخت تابلو ، ابتدا باید عملیات چاپ فلکس انجام گیرد . این عمل خود دارای قیمتی می باشد که بر اساس اندازه های آن متغیر است.

به عنوان مثال هزینه ای که برای چاپ یک فلکس ۳ متری پرداخت می شود قطعاً از هزینه چاپ یک فلکس ۱ متری بیشتر است؛ این در حالی است که اگر از بنر های عریض استفاده شود به دلیل چاپ این بنرها با دستگاه های مخصوص هزینه نهایی افزایش می یابد. به این شکل است که اندازه تابلو مورد نظر شما در قیمت تابلو فلکسی تغییر ایجاد می کند.

این موضوع در مورد هزینه های ساخت قالب تابلو یا همان فریم آن نیز صادق است؛ به طور حتم هر چه تابلو مورد نظر دارای ابعاد و اندازه های بزرگتری باشد، مواد خام اولیه بیشتر و همچنین زمان طولانی تری برای ساخت قالب فلزی آن نیاز است که این موضوع باعث می شود هزینه ها افزایش پیدا کند.

جنس فلکس

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در میان موارد متعدد موثر در قیمت تابلو فلکسی در تهران ، جنس فلکس خامی است که برای تابلو مورد استفاده قرار گرفته است.

این روزها در بازار متریال های چاپی، فلکس های خام مختلفی موجود هستند که هر کدام از آنها بر اساس میزان کیفیت ، ماندگاری ، مقاومت و ویژگی های موثر دیگرشان قیمت های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند.

به طور حتم اگر مثلاً از فلکس خام چینی برای ساخت تابلو استفاده شود ، هزینه تمام شده آن به نسبت زمانی که از فلکسی خام کره ای در تابلو استفاده شود مبلغ کمتری خواهد بود.

منبع نور

از دیگر مواردی که می تواند تاثیر زیادی در قیمت تابلو فلکسی در تهران داشته باشد منبع نوری به کار رفته در تابلو است. منبع نوری در واقع شامل مقداری سیم ، اتصالات و مهمتر از همه تعدادی لامپ است که درون تابلو تعبیه می شوند .

در واقع کاربری تابلو های فلکسی در شب به واسطه وجود این منبع نوری است و با استفاده از نور آنها تابلو در تاریکی شب دیده می شود. قاعدتاً تعداد لامپ های به کار رفته در تابلو و همچنین نوع آنها از عوامل موثر در قیمت تابلو فلکسی در تهران خواهد بود.

مشتریان می توانند با کم کردن تعداد لامپ ها و یا استفاده از نورهای SMD و ال ای دی های ارزان قیمت و پر نور هزینه های خود را کاهش دهند. موارد متعدد دیگری نیز در قیمت ساخت تابلو فلکسی تاثیر می گذارند که به عنوان نمونه می توانیم به هزینه طراحی تصویر چاپ شده بر روی فلکسی خام اشاره کنیم.

به طور حتم استفاده از یک طراحی حرفه ای نیازمند پرداخت هزینه مناسب به یک طراح حرفه ای است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.