قیمت بنر تابلو مغازه

قیمت بنر تابلو مغازه : امروزه کمتر فروشگاه ، مغازه ، دکّان و حتی دکّه روزنامه فروشی را می توان یافت که دارای تابلوهای تبلیغاتی و یا نگاره ای برای معرفی فعالیت های خود نباشد .

این پدیده که امروزه مرز سردر واحدهای تجاری را درنوردیده است ، گاهی با نصب بر روی دیواره های خارجی برخی ساختمان ها ، خبر از فعالیت های اقتصادی افراد یا شرکت هایی که در دل آن ها مشغول به کارند داده و بدین واسطه به یکی از رایجترین واسطه های تبلیغاتی دنیا – حداقل در جغرافیای کشورمان – تبدیل شده است .

اهمیت استفاده از بنر تابلو مغازه

می توان ادعا کرد که همه مشاغل به ویژه کسب و کارهای آزاد که به فروش یک محصول یا عرضه یک خدمت خاص مشغول هستند ، در چارچوب کار خود دارای مشتریان و کارفرمایانی می باشند که همواره ثابت بوده و در یک همکاری دوجانبه ، هم فروشنده از مراجعه مجدد آن ها اطمینان خاطر دارد و هم مشتری به این محیط عادت کرده است . با گذر از این نوع همکاری ها که دکوراسیون یک فروشگاه ، تابلوی بالای درب یا طرح روی شیشه آن ، نورپردازی داخلی ، پوشش و برخورد فروشنده و … در کیفیت همکاری متقابل آنان تأثیری ندارد ، باید اعتراف کرد که امروزه داشتن درآمدی مطلوب در گرو تبلیغات بصری و بازی با رنگ ها ، نور ، طرح و نقش یا دیگر جلوه های دیداری می باشد .

تابلوی مغازه به عنوان یکی از پدیده هایی که می تواند فعالیت های انجام شده توسط یک مجموعه را معرفی کرده و یا از ماهیت محصولاتی که در آن به فروش می رسد پرده بردارد ، از جمله پیشنیازهاییست که بهره گیری از آن به هر صنف و شغلی پیشنهاد می شود . از بزرگترین مزایایی که تابلوهای مغازه برای ملک مذکور ، صاحب امتیاز آن یا کسب و کاری که در آنجا در جریان است دارد ، مطلع کردن مشتریان بالقوه ایست که می توانند روزی به مشتریان بالفعل تبدیل شوند .

این افراد که بی تردید بخشی از آن ها به عوامل بصری فوق الذکر واکنش نشان داده و به آن ها توجه می کنند ، چنانچه تابلویی نظرشان را جلب کند بی تردید نیم نگاهی نیز به درون چاردیواری فروشگاه انداخته و بدین ترتیب جرقه های شروع یک همکاری را روشن می کنند .

قیمت بنر تابلو مغازه

با توجه به این توضیحات قیمت چاپ بنر و چاپ فلکس یا تابلو مغازه یکی از دغدغه های پیشه ورانیست که به سفارش این محصول برای نخستین بار یا تعویض آن نیاز داشته اما با تصور اینکه هزینه ای سرسام آور و نامتعارفی دارد از سفارش آن اجتناب می کنند .

در همین رابطه باید گفت که قیمت بنر تابلو مغازه به عوامل متعددی بستگی دارد که از قضا مجموعه بلوط چاپ امکان برآورد آن را به صورت آنلاین برای مخاطبین خود فراهم آورده است .
طبیعیست که طول و عرض این محصول به دلیل اینکه در میزان مواد مصرفی تاثیر گذار است در قیمت بنر تابلو مغازه مورد توجه قرار می گیرد .

نکات تکمیلی

با توجه به اینکه نوع محصول مورد نظر نیز در قیمت بنر تابلو مغازه تأثیرگذار است ، اخذ مشاوره از کارشناسان مجموعه ای مانند بلوط چاپ می تواند به انتخاب بهترین های آن ها کمک کند . به عنوان مثال بنر ایرانی با حداقل قیمت و بک لایت یا فلکس کره ای با حداکثر قیمت به ازای هر متر قیمتی بین ۱۸ تا ۸۰ هزار تومان قیمت داشته و بدین واسطه علاوه جلب رضایت همه سلیقه ها ، در خدمت مشتریانی با هر سطح بودجه تخصیص داده شده می باشند .

در ادامه توجه به چند نکته لازم است :
• از آنجایی که تابلوهای مذکور روی چارچوبی فلزی سوار شده و ما در این نوشته تنها در خصوص بنرهای این محصولات صحبت کردیم ، هزینه این ساختار فلزی و نصب آن که لزوماً توسط کادر عملیاتی بلوط چاپ انجام نمی گیرد ، جداگانه حساب می شود .
• تعداد پانچ های بنر در هزینه های آن (به اندازه ای بسیار ناچیز) تاثیرگذارند.
• در بخش ثبت سفارش بنر آنلاین می توانید برآوردی نسبتاً دقیق از سفارش مورد نظر خود داشته باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.