فروش بنر خام

فروش بنر خام : در این قسمت به بررسی فروش بنر خام و اینکه بنر چیست پرداخته می شود :
بنر چیست ؟
بنر ها در واقع پارچه هایی هستند که پوشش روی این پارچه ها pvc می باشد که این پی وی سی ها از ترکیبات مواد آلی تشکیل شده اند ، بنر خام وسیله ای است که از در تبلیغات گوناگون چه به صورت داخلی و یا به صورت خارجی استفاده می شود و می تواند تاثیر بسیار زیادی در تبلیغات یک سازمان و یا شرکت بر عهده داشته باشد ، بنر خام بسیار مقاوم بوده و در تغییرات آب و هوایی گوناگون و یا نور خورشید دچار تغییرات نمی شود و آسیب پذیر نمی باشد و از جمله مزیت های دیگر بنر خام می توان به قابلیت چاپ آسان بر روی آن اشاره نمود ، بنر خام در واقع یکی از بهترین راهکارهای تبلیغاتی ایده آل می باشد که علاوه بر تبلیغات به صورت داخلی می توان در تبلیغات به صورت خارجی نیز از آنها استفاده نمود چاپ بر روی آنها به دلیل مقاومت بسیار بالای آنها بسیار ساده می باشد ، جهت چاپ بنرها از دستگاه هایی بنام eco solvent , solvent , uv استفاده می شود ،از این بنر های خام جهت اطلاع رسانی و پاسخگویی به نیازهای عمومی استفاده می شود ، بنرهای خام دارای قیمت مناسب و مقاومت بالا می باشند که انها را با استفاده از دستگاه چاپ دیجیتال که به صورت عریض می باشند چاپ می نمایند .

فروش بنر خام

انواع بنر خام :
بنر خام در دو نوع چینی و کره ای می باشند که گرماژ هایی که در بنر خام وجود دارد عبارتند از ۷ الی ۱۳ انس می باشد و تراکم‌هایی که در بنر خام‌وجود‌ دارد می تواند ۲۰۰۳۰۰ ، ۳۰۰۵۰۰،۵۰۰*۵۰۰ باشد .
انواع بنر از لحاظ لمینت :
انواع بنر خام از لحاظ لمینت نیز در دو نوع لمینت سرد و لمینت گرم وجود دارد ، لمینت های سرد دارای براقیت و شفافیت بیشتری بوده و همچنین جنس آنها بسیار نرم تر از لمینت گرم آن می باشد که همین امر از دلایل اصلی استفاده بیشتر از لمینت سرد می باشد ، بنر گرم نیز در دو نوع جلو نور و پشت نور تولید می گردد .
از جمله کاربردهایی که از بنر خام استفاده می گردد می توان به موارد ذیل اشاره نمود :
۱) از بنر خام می توان به عنوان پوشش دهی در دیوار و یا به عنوان تزیینات از آنها استفاده نمود .
۲) به عنوان تبلیغات جاده ای و یا در خیابان ها ، بیلبوردها و یا در پل های عابر پیاده به عنوان انتقال دهنده مفهوم اصلی تبلیغات استفاده نمود .
۳) به عنوان اعلامیه های ترحیمی و یا بنر های خوش امد گویی در مناسبت های گوناگون
۴) در غرفه های فروشگاه ها و یا استندهای تبلیغاتی

استانداردهای مختلفی در فروش بنر خام وجود‌ دارد که از جمله آنها می توان به ۱۰ انس و ۸ انس اشاره نمود در ادامه با بررسی بنرها و ویژگی های انها پرداخته می شود :
نحوه ساخت بنرها :
بنرها با استفاده از پلی استر و پی وی سی ساخته می شوند ، نام دیگر بنرهای پی وی سی ، پلی وینیل کلراید می باشد که از این بنر ها در تبلیغات و یا در فضای باز استفاده می شود ، ویژگی های بسیار قدرتمندی در این بنرها وجود دارد که از جمله انها می توان به جذب جوهر بسیار عالی در انها اشاره نمود که سبب شده از انها در تبلیغات بسیار استفاده گردد ، از جمله نوع چاپ و کلاس رنگ های ان cmyk می باشد با استفاده از این کلاس رنگی می توان بر روی تمام بنرها عملیات چاپ را انجام نمود .
از جمله پر کاربرد ترین بنر ها می توان به بنر خام چینی،بنر hlp + , moonlight اشاره نمود .
ویژگی بنر های پی وی سی :
۱) بنرهای پی وی سی به شدت در برابر نور مقاوم هستند به گونه ای که مقاومت بسیار مطلوبی در زمان تابش نور وجود خواهد داشت .
۲) بنرهای پی وی سی در برابر اشعه ماورا بنفش بسیار مقاوم می باشند به گونه ای که اسیبی در برابر تابش این اشعه به بنر وارد نمی شود .
۳) ساییدگی در بنرها وجود ندارد و همچنین رسوبی در انها رخ نخواهد داد .
۴) بنرها می توانند به یکدیگر متصل شوند و پس از ان توسط چسب های مخصوصی که بر روی انها وجود دارد می توانند به یکدیگر متصل شوند .
۵) بنر ها دارای ساختار مقاومی می باشد به گونه ای که در برابر باد و شرایط بد اب و هوایی اسیبی به انها وارد نشود .
۶) در برابر مواد شیمیایی و برخی حلال هایی که وجود دارد بسیار مقاوم عمل می نماید و دارای هیچ گونه اسیبی نمیشود .
از جمله کاربردهایی که برای بنرها می توان ناو برد به موارد ذیل می توان اشاره نمود :
۱) اگهی های تبلیغاتی و یا اعلام مناسبت های مختلف .
۲) اگهی های تبریک و تسلیتی که در مناسبت های گوناگون می توان از انها استفاده نمود .
۳) اعلام و اطلاییه های مختلفی که در موقعیت های مختلف از انها استفاده می گردد .
بنرهای خام :
اصولا بنرهای خام در دو دسته ۱۰ انسی و ۸ انسی وجود دارد ، بنرهای ۱۰ انسی دارای تارو پود ۵۰۰ در ۳۰۰ می باشد و این مدل دارای کیفیت چاپ بسیار بالایی می باشد و مصرف جوهر در ان نیز کاهش می یابد و این نوع بنر از جمله بنرهای با کیفیتی می باشد که توسط بلوط چاپ عرضه می گردد .

در فروش بنر خام ویژگی های متفاوتی دارد که سبب پیدایش قیمت های متفاوتی در بنر خام می گردد ، در ادامه به بررسی انواع ویژگی ها در بنر خام پرداخته می شود :
۱) عرض های متفاوتی در بنر خام وجود دارد که از جمله آنها می توان به عرض هایی نظیر ۹۰،۱۰۰،۱۲۰،۱۳۵،۱۵۰،۱۶۵،۱۸۰،۲۰۰،۲۲۰،۲۵۰،۲۶۵،۲۸۰،۳۰۰ و ۳۲۰ سانتی متر اشاره نمود . بنابراین در زمان فروش بنر خام می بایست به ابعاد متفاوتی که در آنها وجود دارد دقت نمود و از میان آنها ابعادی که مد نظر مشتری محترم می باشد انتخاب می گردد ، لازم به ذکر است که ابعاد موجود در بنر خام به طراحی و کاربرد بنر بستگی دارد و از هر کدام از آنها در کاربرد مورد نظر می توان استفاده نمود .
۲) هر کدام از بنر های خام که به فروش می رسد دارای ویژگی از جمله وزن می باشد که وزن آنها می تواند ۲۸۰ ،۳۴۰ ،۲۶۰ ،۶۱۰ گرم،۱۴۰ گرم ،۲۴۰ گرم،۶۵۰ گرم و … باشد که بسته به جنس و نوع آنها می تواند یکی از وزن های مورد نظر را داشته باشد .
۳) جنس های موجود در بنر خام نیز می تواند به انواع مختلفی از جمله لمینت گرم و یا لمینت سرد تقسیم گردد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های متفاوتی می باشد .
۴) هر کدام از بنرها دارای ویژگی های متفاوتی می باشد که میتواند استفاده از آنها را در موقعیت های خاص متفاوت نماید به عنوان مثال برخی از بنرها جهت بیلبوردهای تبلیغاتی و عریض مناسب می باشند ، برخی دیگر نیز دارای مقاومت بسیار بالایی و کیفیت چاپ بسیار عالی می باشد و برخی دیگر نیز سبب جذب جوهر به سرعت می گردد که در این بنرها جوهر با سرعت بسیار بالایی جذب می گردد ، برخی دیگر جهت نورپردازی از جلو مناسب می باشند ، برخی دیگر مناسب استفاده از آنها در مکان های سرپوشیده می باشد و برخی دیگر در مکان های سر باز مناسب میباشد به گونه ای که آنها همگی دارای مقاومت بسیار بالایی در مکانهای عمومی و در معرض باد و خورشید و باران می باشد ، برخی دیگر از انواع بنرها که در فروش بنر خام توسط بلوط چاپ نیز به برخی از مشتریان محترم پیشنهاد می گردد برای تابلوهای تبلیغاتی عریض بسیار مناسب می باشند که افرادی که نیازمند بنر در عرض های بسیار می باشند می توانند از انواع اینگونه بنر ها استفاده نمایند ، برخی دیگر از بنرها نیز دارای قابلیت کششی بسیاری زیادی می باشند که افرادی که تمایل به استفاده از بنرها با کشش بسیار می باشند می توانند از این گونه بنرها استفاده نمایند ، بنرهای دیگری نیز دارای لایه محافظ UV در برابر تابش نور خورشید می باشند که در این حالت افرادی که نیازمند بنر با مقاومت بالا در محیط های بیرونی می باشند می توانند از انها استفاده نمایند .

ویژگی ها و قیمت بنر خام :
در مورد فروش بنر خام ، عرض های متفاوتی در بنرها وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها پرداخته می شود و عرض هایی که در زمینه فروش بنر خام وجود دارد عبارتند از :
۹۰،۱۰۰،۱۲۰،۱۳۵،۱۵۰،۱۶۵،۱۸۰،۲۰۰،۲۲۰،۲۵۰،۲۶۵،۲۸۰،۳۰۰و ۳۲۰ سانتی متر که تمام مشتریان محترم می توانند با توجه به عرض هایی که مد نظر دارند یکی از عرض های مربوطه را سفارش دهند ، لازم به ذکر است که هر کدام از بنر ها در جایگاه ها و مکان های خاص خود مورد استفاده قرار می گیرند به عنوان مثال در همایش ها و موقعیت های دیگر می توان از بنر هایی با عرض بزرگتر استفاده نمود در حالیکه در موقعیت های کوچک تر می توان از بنرهایی با عرض های کوچک تر استفاده نمود در ادامه به بررسی برخی ازقیمت بنرها و ویژگی های انها پرداخته می شود :
۱) بنر ۸ انس ۳۰۰*۵۰۰ :
وزنی که این بنر دارد ۲۸۰ گرم می باشد و به صورت براق می باشد و این بنر دارای مقاومت عالی و همچنین کیفیت چاپ در این نوع بنر بسیار عالی و مطلوب می باشد و قیمت تمام شده در فروش بنر خام بلوط چاپ ۳۴ هزار تومان می باشد .
۲) بنر ۱۰ انس :
وزن این نوع بنر ۳۴۰ گرم می باشد و دارای ظاهر براق می باشد ، ابعاد این بنر ۳۰۰*۵۰۰ می باشد و از نوع لمینت گرم می باشد و از جمله ویژگی های این بنر خام می توان به مقاومت عالی آن و همچنین کیفیت چاپ مطلوب آن اشاره نمود.
۳) بنر ۸ انس :
وزن این بنر ۲۶۰ گرم می باشد و همچنین این بنر از نوع لمینت سرد می باشد ، ابعاد این بنر ۲۰۰*۳۰۰ می باشد و این نوع بنر داری مقاومت بالا و کیفیت فوق العاده ای می باشد .
۴) بنر ۸ انس :
وزن این نوع بنر ۲۸۰ گرم می باشد و از نوع لمینت گرم میباشد و ابعاد آن نیز ۳۰۰*۵۰۰ می باشد ، از جمله ویژگی های آن می توان به سطح صاف و براق آن اشاره نمود ، مقاومت این نوع بنر بسیار عالی می باشد و همچنین دارای کیفیت چاپ بالایی می باشد .
۵) بنر ۹ انس براق:
بافت این بنر براق می باشد و از نوع لمینت گرم می باشد و ابعاد آن نیز ۵۰۰*۵۰۰ می باشد و این نوع بنر نیز دارای مقاومت بالا و کیفیت عالی می باشد و از این نوع بنر می توان در بیلبورد دهای تبلیغاتی استفاده نمود .

در این قسمت به بررسی این موارد پرداخته می شود که بنرها از چه طریقی ساخته می شوند ؟
از جمله مواد سازنده در ساخت بنر ها پلی استر و پی وی سی می باشد ، نام دیگر بنرهای پی وی سی ، پلی وینیل کلراید می باشد که عموما به ان وینیل گفته می شود که از آنها در فضای باز و به صورت تبلیغاتی استفاده می شود ، از جمله علت های استفاده از بنرها در تبلیغات محیطی و همچنین تابلوهای تبلیغاتی وجود ویژگی های شیمیایی پایدار و قوی و در pvc ها و همچنین جوهر به کار رفته در آنها می باشد که سبب می گردد از اینگونه تابلوها در موقعیت های مختلفی استفاده گردد .
نوع چاپ در این گونه دستگاه های چاپ بنر cmyk می باشد که با استفاده از این کلاس رنگی که وجود دارد می توان از ان بر روی تمام بنرها استفاده نمود و از کیفیت بسیار بالای موجود در آن بهره مند شد .
از جمله انواع بنرها می توان به بنرهای ذیل اشاره نمود :
۱) بنر خام چینی
۲) بنرهای hlp پلاس
۳) بنرهای moonlight
این بنرها از جمله معروف ترین بنرها می باشند که می توان از آنها در بازار خریداری نمود .
در ادامه به بررسی ویژگی های بنرهایی پرداخته می شود که از pvc ها ساخته شده اند :
۱) بنرهای پی وی سی در برابر نور دارای مقاومت بسیار مطلوبی می باشند که استفاده از آنها را در محیط های بیرون هموار می نماید .
۲) بنرهای پی وی سی همگی دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه ماورا بنفش می باشد .
۳) بنرهای پی وی سی همگی دارای خاصیت ضد رسوب و ضد سایشی می باشند که می توانند از بنرها در برابر عوامل محیطی و مواردی که ایجاد سایش می نماید مقاومت کند .
۴) اینگونه بنر ها با استفاده از چسب بنر می توانند بنرها را به یکدیگر متصل نمایند و بنابراین از میزان چسبندگی بنرها نهایت لذت را برد .
۵) این گونه بنر ها دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر باد می باشد .
۶) و اما یک مورد مهم که در فروش بنر خام بسیار مهم و حائز اهمیت میباشد اینکه این گونه بنرها می بایست دارای مقاومت بسیار در برابر حلالیت های شیمیایی مختلف دارا می باشد که در حالت کلی می تواند مقاومت کلی بنر ها را افزایش دهد .
و اما از بنرهای خام در چه مکان هایی استفاده می گردد :
۱) در موقعیت های تبلیغات محیطی و یا اعلان مناسبتها در موقعیت ها و فضاهای باز و یا بسته .
۲) آگهی های تبریکی که در مناسبتهای مختلف مانند تبریک و یا تسلیت از آنها استفاده می گردد
۳) اعلان ها و اطلاعیه های مختلف که در موقعیت های مختلف از آنها استفاده می گردد .

تمام بنرهای خامی که توسط بلوط چاپ عرضه می گردد همگی دارای کیفیت مطلوب و سطح کاملا صاف و براقی می باشد که چاپ شفاف و درخشانی را برای شما فراهم می نماید ، در بنرهای خام بلوط چاپ دارای روزنه های بسیار ریزی می باشد که سبب می گردد میزان جوهر کمتری در آن استفاده گردد و همین امر بازدهی کار را افزایش می دهد ، در این حالت با استفاده از جوهر اندک می توان کیفیت فوق العاده ای را در بنر شاهد بود ، یکی دیگر از موارد شفافیت بنر های خام بلوط چاپ وجود ۵ الی ۱۰ درصد نور عبوری می باشد که در این حالت و به علت عبور بسیار اندک نور سبب می گردد تا بنرها پس از چاپ شدن بسیار جذاب و شفاف باشند .
بنرهای خام بلوط چاپ در وزن های ۸ ، ۹،۱۰، ۱۳ انس و در بافت های مختلف عرضه می گردد .
از جمله موارد استفاده از بنرهای خام می توان به موارد ذیل اشاره نمود :
۱) استفاده از آنها در چاپ بیلبوردها .
۲) استفاده از بنرهای خام در نمایشگاه ها و غرفه ها جهت تبلیغات محصول و یا خدمات خاصی و با قرارگیری اطلاعات کامل و جامعی در مورد محصول و یا خدمات خاص .
۳) استفاده از بنرها در جشن ها و یا مناسبت ها :استفاده از بنر خام‌‌ در جشن ها و‌مناسبت ها جهت اعلام تبریک و همچنین قرار گیری و چاپ طرح هایی جهت ایجاد جذابیت بیشتر در محیط می تواند گزینه مطلوبی جهت جلب توجه و ایجاد جذابیت بیشتر در محیط گردد .
۴) استفاده از بنر ها در اعیاد و یا ایام عزاداری و یا سوگواری :
استفاده از بنرها در ایام سوگواری راهی مطلوب جهت ابراز همدردی با اشخاصی می باشد که تمایل به ادای احترام وجود دارد ، بنابراین استفاده از بنرها در این موقعیت ها یک گزینه مطلوب محسوب می شود .
در این قسمت به بررسی ویژگی های بنرهای خام بلوط چاپ پرداخته می شود :
۱) دارا بودن سطح درخشان و صاف در بنرها .
۲) دارا بودن بافت محکم در بنرها .
۳) دارا بودن قابلیت جذب جوهر در بالاترین حد ممکن به گونه ای که با در نظر گرفتن جوهر های اندک می توان کیفیت مطلوبی در چاپ را شاهد بود .
۴) کاهش مصرف جوهر :
در بنرهای خام بلوط چاپ می توان میزان اندکی از جوهر ها را استفاده نمود و در این حالت مصرف جوهر در اینگونه بنر ها کاهش می یابد .
۵) چسبندگی و پرز در اینگونه بنر ها وجود ندارد و اینگونه بنر ها دارای کیفیت فوق العاده ای می باشد .
۶) بسته بندی در این بنر ها بسیار محکم و زیبا می باشد .
جهت چاپ بر روی بنرهای خام بلوط چاپ می توانید از دستگاه های اکوسالونت و سالونت استفاده نمایید .

تمام بنرهای خامی که توسط بلوط چاپ عرضه می گردد همگی دارای کیفیت مطلوب و سطح کاملا صاف و براقی می باشد که چاپ شفاف و درخشانی را برای شما فراهم می نماید ، در بنرهای خام بلوط چاپ دارای روزنه های بسیار ریزی می باشد که سبب می گردد میزان جوهر کمتری در آن استفاده گردد و همین امر بازدهی کار را افزایش می دهد ، در این حالت با استفاده از جوهر اندک می توان کیفیت فوق العاده ای را در بنر شاهد بود ، یکی دیگر از موارد شفافیت بنر های خام بلوط چاپ وجود ۵ الی ۱۰ درصد نور عبوری می باشد که در این حالت و به علت عبور بسیار اندک نور سبب می گردد تا بنرها پس از چاپ شدن بسیار جذاب و شفاف باشند .
بنرهای خام بلوط چاپ در وزن های ۸ ، ۹،۱۰، ۱۳ انس و در بافت های مختلف عرضه می گردد .
از جمله موارد استفاده از بنرهای خام می توان به موارد ذیل اشاره نمود :
۱) استفاده از آنها در چاپ بیلبوردها .
۲) استفاده از بنرهای خام در نمایشگاه ها و غرفه ها جهت تبلیغات محصول و یا خدمات خاصی و با قرارگیری اطلاعات کامل و جامعی در مورد محصول و یا خدمات خاص .
۳) استفاده از بنرها در جشن ها و یا مناسبت ها :استفاده از بنر خام‌‌ در جشن ها و‌مناسبت ها جهت اعلام تبریک و همچنین قرار گیری و چاپ طرح هایی جهت ایجاد جذابیت بیشتر در محیط می تواند گزینه مطلوبی جهت جلب توجه و ایجاد جذابیت بیشتر در محیط گردد .
۴) استفاده از بنر ها در اعیاد و یا ایام عزاداری و یا سوگواری :
استفاده از بنرها در ایام سوگواری راهی مطلوب جهت ابراز همدردی با اشخاصی می باشد که تمایل به ادای احترام وجود دارد ، بنابراین استفاده از بنرها در این موقعیت ها یک گزینه مطلوب محسوب می شود .
در این قسمت به بررسی ویژگی های بنرهای خام بلوط چاپ پرداخته می شود :
۱) دارا بودن سطح درخشان و صاف در بنرها .
۲) دارا بودن بافت محکم در بنرها .
۳) دارا بودن قابلیت جذب جوهر در بالاترین حد ممکن به گونه ای که با در نظر گرفتن جوهر های اندک می توان کیفیت مطلوبی در چاپ را شاهد بود .
۴) کاهش مصرف جوهر :
در بنرهای خام بلوط چاپ می توان میزان اندکی از جوهر ها را استفاده نمود و در این حالت مصرف جوهر در اینگونه بنر ها کاهش می یابد .
۵) چسبندگی و پرز در اینگونه بنر ها وجود ندارد و اینگونه بنر ها دارای کیفیت فوق العاده ای می باشد .
۶) بسته بندی در این بنر ها بسیار محکم و زیبا می باشد .
جهت چاپ بر روی بنرهای خام بلوط چاپ می توانید از دستگاه های اکوسالونت و سالونت استفاده نمایید .

چنانچه نیازمند مشاوره در مورد فروش بنر خام هستید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.