قیمت فلکسی خام

تابلو فلکسی مغازه : بی شک همه شما با مفهوم مغازه یا واحدهای تجاری آشنا هستید . مغازه ها را می توان به عنوان کوچکترین واحد از بنگاه های اقتصادی در نظر گرفت. آنها را می توان در انواع ، ابعاد و ظواهر مختلفی در سطح شهر مشاهده کرد. سوپرمارکت های کوچک ، قصابی ها ، خشک شویی ها ، مغازه های فروش لبنیات ، بستنی فروشی ها ، پارچه فروشی ها و بسیاری از مشاغل دیگر که در مغازه های کوچک و بزرگ به ارائه انواع محصولات و خدمات به مردم می پردازند.
در این مطلب قصد داریم در مورد تابلو فلکسی مغازه و لزوم وجود آن صحبت کنیم. شاید شما به عنوان یک فرد غیر بازاری و شخصی که به اصطلاح مغازه دار نیست به این موضوع مهم دقت نکرده باشید اما به طور حتم ندانسته با این موضوع برخورد کرده اید. اجازه بدهید این موضوع را با یک مثالی که برای خود من اتفاق افتاده شرح بدهم. یک روز بنده به قصد خرید یک قطعه الکتریکی به بازار رفتم ، مسافت زیادی را طی کردم تا از دور تابلو یک مغازه لوازم الکتریکی را دیدم و وارد آنجا شدم. بعد از اینکه خرید خودم را انجام دادم در مسیر برگشت ناگهان چشمم به یک مغازه الکتریکی افتاد که مسافت کمی با منزل ما داشت. بعد از اینکه بابت ندیدن این مغازه و طی مسیر طولانی کلی خود را سرزنش کردم ، کمی روبروی آن ایستادم و به درب ورودی مغازه نگاه کردم. با نگاه به مغازه های اطراف آن فهمیدم علت عدم توجه به این واحد صنفی چه بوده است. مشکل این بود که آنجا تابلو فلکسی مغازه یا پدیده جذاّب دیگری برای مشتری نصب نبود و در واقع هیچ علائمی برای دیده شدن توسط مشتری وجود نداشت .
دیده شدن توسط مشتری ها از نیازهای مهم یک مغازه است. بازاریان و مغازه داران اقدامات بسیاری برای اینکه بهتر دیده و شناخته شوند انجام می دهند. به عنوان مثال در قدم اول هر مغازه داری تلاش می کند که برای برپایی کسب و کار خود مغازه ای را بخرد ( یا اجاره کند ) که در یک مسیر رفت و آمد نسبتاً شلوغ واقع شده باشد و در اصطلاح پاخور مغازه خوب باشد. کارهای دیگری نیز توسط مغازه داران انجام می شود که به شناخته شدنشان در آن منطقه کمک می کند ؛ چاپ تراکت ها و پخش آنها در سطح منطقه یا برپایی موکب های پخش شیرینی و شربت در مناسبت های مختلف مذهبی و یا سالگرد افتتاح کسب و کارشان از دیگر اموریست که همه روزه با آن ها برخورد می کنیم . همچنین از کارهایی که عده زیادی از عزیزان مغازه دار برای جذب مشتریان به سمت خود انجام می دهند طراحی داخلی شیک و نورپردازی و زیباسازی ویترین مغازه است که تاثیر زیادی در ورود مشتریان به داخل مغازه دارد.
یکی از راهکار های مهمی که اخیراً توجه مغازه داران را به خود جلب کرده و اهمیت آن را دریافته اند چاپ فلکس و نصب تابلو فلکسی مغازه است. همانطور که در مثال بالا ملاحظه کردید اگر تابلویی بر سردر آن مغازه فروش لوازم الکتریکی وجود داشت قطعاً بنده آن را می دیدم ، وارد آنجا می شدم و مسافت طولانی را برای خرید لوازم مورد نیازم طی نمی کردم. بسیاری از افرادی که به قصد خرید به بازار می روند و به دنبال چیز خاصی می گردند مانند من به تابلو مغازه ها نگاه می کنند تا سریعتر بتوانند به مقصد خود برسند.
به این ترتیب احتمالاً متوجه شده اید که تابلو در مغازه چه نقش مهمی دارد. احتمالاً در طول روز آن مغازه ای که در مثال ذکر کردم تعداد زیادی از مشتریان را مانند بنده فقط به خاطر نداشتن تابلو از دست می دهد و از دست دادن مشتری برای یک مغازه دار و یک کسب و کار به معنی ضرر است و قطعاً هیچ انسان عاقلی کاری انجام نمی دهد که به ضررش باشد.
ممکن است برخی از کسبه که مدت هاست در مکانی مشغول به کار هستند و به اصطلاح سرقفلی مغازه متعلق به آنهاست فکر کنند که با توجه به اینکه سالهاست در این مغازه هستند و همه مردم محله های اطراف آنها را می شناسند نیازی به نصب تابلو ندارند. در جواب آن عده از عزیزان مغازه داری که به این شکل فکر می کنند باید بگوییم که از قضا همانطور که بعداً متوجه شدم مغازه ای که در مثال ذکر کردم سالهاست که در همین مکان است . مشتریان همیشه فقط افراد آن محله که شما در آنجا مغازه دارید نیستند. در بسیاری از مواقع افرادی هستند که ساکن آن محله نبوده و هیچ شناختی به مغازه های آنجا ندارند. چاپ فلکسی و نصب یک تابلو فلکسی مغازه ممکن است یک خرج اولیه برای شما داشته باشد اما تا سالها می تواند درآمد شما را به واسطه حضورش در بالای درب ورودی افزایش دهد به طوری که در همان ماه های اول هزینه خرید و نصب آن جبران شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.