بنر بین بلواری

بنر بین بلواری : با گذر از کاربردهایی نظیر عرض خیر مقدم یا تسلیت که در مقالات پیشین زیاد به آن ها پرداخته شد ، بنر ها عواملی بسیار مطلوب و پرکاربرد در تبلیغات و معرفی محصول و خدمات متنوعی نیز می باشند که می توان حساب ویژه ای روی آن ها باز کرد .

در خصوص اهمیت استفاده از بنر به عنوان تبلیغات میدانی – مثلاً بیلبوردی که کنار بزرگراه ها نصب شده و یا یک آگهی که روی دیواره کناری یک پل عابر پیاده قرار می گیرد – همین بس که مجموعه های سرشناسی که میلیون ها تومان برای تبلیغات رسانه ای در صدا و سیما خرج می کنند نیز از این روش غافل نمی شوند . این مجموعه های سرشناس که در زمینه امور اقتصادی (بانک ها) ، مواد خوراکی ، مواد آرایشی و بهداشتی ، خدمات آنلاین ، مجموعه های استارت اپی و … فعال بوده و از ده ها کارشناس زبده تبلیغات بهره برده یا مشاوره می گیرند ، چنانچه چاپ بنر را عملی عبث ، بی فایده و دون پایه می پنداشتند ، آن را به کار نمی بسته و از سویی دیگر سازمان های ذیصلاح نیز با قیمت های قابل توجهی به اجازه این فضاها نمی پرداختند ؛ در نتیجه استفاده از بنری ایده آل در جایی مناسب فرصتی استثنایی برای دیده شدن است که نباید آن را از دست داد .

منظور از بنر با کیفیت محصولیست که در ابعادی خوب ، روی ماده اولیه ای مقاوم ، با فونتی خوانا در رنگ هایی جذاب و نهایتاً با قیمتی مقرون بصرفه تهیه شده و آماده عرضه پیام خود به عموم مردم باشد . و اما مکان مناسب ؛ بدون شک اشغال مکانی که همه روزه هزاران نفر آن را ببینند یا گران قیمت بوده و یا پیش از شما فردی آن را در اختیار گرفته است ، پس با در نظر داشتن نقاطی که تعدادشان نیز کم نبوده و خروجی مشابهی برای مجموعه های کوچکتر دارند کارتان را آغاز کنید .

اینکه نصب بنر در نقاطی که برای این کار تعریف نشده ، از سوی شهرداری عکس العملی را در پی داشته و ممکن است پیگیرد های قانونی نیز داشته باشد کاملا ً مشخص است . پس پیشنهاد ما یافتن نقاطیست که برای این کار مجاز بوده و بازدهی بالایی دارند . تیر برق های میان بلواری یا کنار پیاده رویی به عنوان پدیده هایی که در همه خیابان های اصلی شهرهای کشور وجود دارد می تواند محل خوبی برای نصب بنر بین بلواری باشد .

با صرف نظر از مراحل اجاره یا دریافت تصدیق نامه ای برای انجام این کار که صحبت در خصوص آن در این مقاله نمی گنجد ، بنر بین بلواری به عنوان نسخه کوچکی از بنر بیلبوردی ، به جای بیان مفهوم خود در یک قاب ، با کثرتش مفاهیمی را به سمع و نظر مخاطب خود می رساند . شاید برای خود شما نیز پیش آمده باشد که در اثر تعدد چند بنر بین بلواری که با رنگ ها و طرح هایی جلب کننده توجه و دوست داشتنی کنار یکدیگر قرار گرفته اند ، مایل به خواندن متن آن شده باشید . این مثال که گواهی بر ادعای فوق است ، این نکته را به ما می گوید که می توان با استفاده از یک استراتژی حساب شده و نقشه ای کاربردی ، امکان دیده شدن بیش از پیش خود را مهیا کنیم .

اما مجموعه های کوچکتری که امکان چنین کاری را ندارند چه کنند ؟ این افراد هم می توانند به جای دستگاه چاپ بنر  پر تعدادی که مسلماً برای آنان مبلغ قابل توجهی را در پی داشته و خروجی این عمل متناسب با مبلغ ورودیش نمی باشد ، با استفاده از تنها یک بنر که محل آن ها را نشان داده و جمله ای تبلیغاتی در بر دارد ، به جذب مشتری “لوکال” پرداخته و تنها هم محله ای های خود را که مخاطبین اصلیش هم می باشند نزد خود دعوت کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.