چاپ عکس روی بنر

چاپ عکس روی بنر : زمانی که از چاپ بنر صحبت کنیم عموم مخاطبین ما در وهله اول به یاد بازگشت افرادی از عتبات عالیات و زیارتگاه های مسلمین و یا محیطی تاریخ و غمناک که تحت تاثیر از دست رفتن عزیزی از یک خانواده می باشد می ‌افتند .

اگرچه کثرت سفارشاتی که حول محور این دو واقعه می چرخد سبب شده است تا این ذهنیت میان عموم کاربران بالقوه جا بیافتد ، اما حقیقت این است که کاربرد این وسیله بسیار بیشتر از این مصادیق است .

 

در سطوحی دیگر ممکن است افرادی از بنر به عنوان وسیله ای برای انتقال پیام‌های مختلف در زمینه های گوناگون استفاده کنند که در محیط پیرامون ما نیز به وفور یافت می شوند .  به عنوان مثال اداراتی مانند شهرداری ها ، راهنمایی و رانندگی ، ادارات و وزارتخانه های کشور در مسیر گرامیداشت یک واقعه ، رخداد دینی و ملی و یا هشدار و رساندن اطلاعیه‌ای به عموم مردم مانند هشدارهای اداره مالیات در ایام منتهی به دوره پرداخت مالیات های سالانه انتقال ،  پیام های انگیزشی ، نمایش تصاویر هنری و مفهومی و ده ها کاربر دیگر از این وسیله استفاده کنند .

تبلیغات نیز یکی دیگر است مساله پر اهمیت کاربرد این وسایل می باشد که در آن یک بنر در قالب های گوناگون اعم از بنر فلکسی ، استند ، بنر های دیواری ، نمونه های آویزان میان بلواری و دیگر اشکال آن که یک محصول یا خدمت را به عموم مردم معرفی می کند اشاره کرد .

 

با گذر از این کاربردها که به صورت روزمره با بسیاری از آنها سر و کار داشته ، در اطراف خود  می‌بینیم و یا ممکن است خودمان یکی از مشتریان ثابت آنها باشیم ، چاپ عکس روی بنر یکی از مهمترین کاربردهای این وسیله بوده که کمتر به آن توجه می شود .

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که به واضح‌ترین پدیده هایی که در اطرافتان بوده و به کرّات به آنها چشم دوخته اید ، کمترین توجه را داشته باشید . چاپ عکس روی بنر نیز می ‌تواند یکی از مصادیق این جمله باشد ، چرا که قریب به یقین بنر هایی که در اطراف خود می بینیم علاوه بر اشکال ، طرح های انتزاعی و رنگ های متنوعی که دارند ، تصویری از یک مکان ، وسیله ، خروجی یک خدمت و یا مفهومی هستند که به خودی خود وجود داشته و تصویری از آن بر روی بنر درج شده است .

با توجه به توضیحات خیلی از مخاطبین چاپ عکس روی بنر به این نکته توجه نمی کنند که می توانند بدون حرکت در معبری که از پیش وجود داشته است ، پای را از طرح و نقش های تعریف شده و ثابت فراتر گذاشته و هرآنچه که بدان تمایل دارند چاپ کنند .

 

به طور مثال چنانچه تصویر با کیفیتی از منظره مورد علاقه خود ، یک اثر هنری ، تصویر هنرپیشه یا ورزشکار مورد علاقه و حتی عکس کودک خردسال خود دارید و علاقه مند به بزرگ کردن تصویر مذکور ، قاب کردن و دیدن آن در ابعادی بزرگتر هستید ،  چاپ عکس روی بنر می تواند گزینه مناسبی برای دستیابی به این هدف باشد .

در این روش که محدودیتی در اندازه های آن وجود ندارد ، متقاضی می تواند با ارائه تصویر مورد نظر خود چنانچه دارای کیفیت مطلوبی برای چاپ ابعادی بزرگ باشد-  به دلیل اینکه تصویر بی کیفیت در اثر بزرگ شدن کیفیت خود را بیش از پیش از دست داده و با تعداد پیکسل های کمی که دارد ماهیت آن دیگر قابل شناسایی نیست – تصویر مورد علاقه خود را با قابلیت جمع شدن ، شست و شو ، انتقال ، نصب آسان ، مقاومت بالا ، وزن سبک ، چاپی با کیفیت و قیمتی مقرون بصرفه دریافت نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.