چاپ بنر چهره

چاپ بنر چهره : صورت انسان به عنوان مهمترین وجه تمایز وی از سایرین یا شناسایی او، اصلی ترین ناحیه بدن است که موجب می شود از دیدگان دیگران شناخته شده و هویت یابد ؛ بیشتر حس های درونی ما اعم از غم و شادی یا ترس و اشتیاق در آن پدیدار شده و قرار داشتن آن در حالتی ایده آل موجب افزایش مقبولیت ما می شود .

بنا به این توضیحات از تصاویر و نقاشی های معروف و پرتعدادی که حول چهره یک انسان چرخیده تا تصنیف ها و اشعار گوناگونی که در وصف روی وی وجود دارد، جملگی اشاره ای به قدرت و اهمیت این بخش از بدن و عضو های پراهمیت روی آن دارند ؛ در نتیجه عجیب نیست که گاهی نمایه ای از آن ها را روی بنرهای چاپی ببینیم.

 اما براستی چاپ بنر چهره در چه زمینه هایی کاربرد داشته و چگونه می توان بنری مرغوب از یک چهره سفارش داد ؟ در ادامه قصد داریم تا به بررسی برخی از کاربردهای این محصولات بپردازیم :

به چه منظور صورت انسان روی یک بنر چاپ می شود؟

چاپ بنر چهره در امور تبلیغاتی

گاهی در بنری تبلیغاتی لازم است تا صورت یک انسان نیز در تصویر مشخص باشد. در مواردی که فردی در تصویر وجود ندارد، پررنگ و کمرنگ تر شدن برخی رنگ ها روی بنر ممکن است توجه کسی را جلب نکرده و عملاً مهم هم نباشد، این در حالیست که با آمدن رخ یک انسان روی آن ، میزان این تلورانس باید به حداقل خود رسیده و طرح مورد نظر با نهایت کیفیت روی زمینه مود نظر به چاپ برسد .

چاپ نقاشی صورت روی بنر

نقاشی هایی که از صورت انسان ها کشیده می شود یا رئال و واقع گرایانه بوده، یا فتورئال یعنی واقع گرایانه با رعایت اصول سایه، کنتراست و توجه به شدت و جهت تابش نور بوده و یا هایپررئال به معنی فزون‌واقع‌نمایی یا واقع‌گرایی افراطی می باشد که در آن آنچنان به جزئیات یک تصویر توجه می شود که عموم مخاطبین حداقل در نگاه اول آن را با یک عکس اشتباه می گیرد .

مورد آخر که معمولاً در صورت انسان ها با نقاشی قطرات آب یا سایر مایعات روی صورت، رویش موهای ریز، ناهمواری های پوست یا بازتابش نور همراه است، به دستمایه ای برای تولید تابلوهایی دکوراتیو تبدیل شده است که بواسطه چاپ بنر مذکور با دستگاهی با کیفیت، جوهری مرغوب و اپراتوری مجرب توسط همه علاقمندان به این فن مورد استفاده قرار می گیرند .

در ادامه گفتنیست که ممکن است با همین استدلال ها از عکس یک صورت به جای نقاشی آن روی یک بنر استفاده شود .

چاپ بنر پرتره

اگرچه فردی که قصد نصب کردن پرتره خود یا نزدیکانش را در فضای داخلی یک مکان مسقف داشته باشد به جای بنر از شاسی یا بوم – به عنوان دو محصول دیگر از مجموعه بلوط چاپ – استفاده می کند، اما در مواردی مانند اعلام فوت یک جوان یا تبلیغ یک کاندیدا در انتخاباتی مشخص از این محصول به منظور نمایش تمام قد یا نیم تنه فرد مورد نظر استفاده می شود که این هم یکی دیگر از مصادیق چاپ بنر چهره می باشد .

چاپ تصاویر نامزدی و تولد

همانطور که در بخش چاپ فلکس و بنر تولد به آن پرداختیم، گاهی افرادی که به منظور طراحی تم و فضای تولد، نامزدی و عروسی به دنبال پس زمینه ای خاص برای عکسبرداری هستند، از تصویر فرد مورد نظر یا عروس و داماد استفاده کرده و بدین ترتیب بک‌گراندی منحصربفرد را به وجود می آورند .

اگرچه شاید در بنری بزرگ و عریض توجه به چند پیکسل جزئیات نچندان دقیق اثر مهم نباشد، اما در این نوع چاپ بنر چهره به دلیل اینکه افراد مختلف از نزدیک با این محصول در ارتباط بوده و می توانند مشکلات و نارسایی های آن را به خوبی ببینند، بهتر است که از خدمات مجموعه ای که این کار را به صورت تخصصی انجام می دهد استفاده کنیم .

چاپ بنر در بلوط چاپ

با عنایت به توضیحات فوق، چنانچه شما به چاپ تصویر خود، نزدیکانتان یا فردی دیگر نظیر یک چهره سرشناس بر روی بنری با کیفیت و مرغوب علاقه مندید، می توانید ضمن بارگذاری تصویر مورد نظر خود با ویژگی های دلخواهتان در فروشگاه سایت، مدیای مناسب آن را نیز انتخاب کرده و بدین ترتیب محصول آماده شده را در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.