چاپ بنر در پیروزی

چاپ بنر در پیروزی : در روزگاری که مظفرالدین شاه به منظور دسترسی به شکارگاه اختصاصی خود یعنی دوشان تپه فرمان ساخت جاده ای مخصوص را صادر کرد ، کسی فکر نمی کرد که روزی این جاده خرم و آباد خارج از شهر به یکی از معابر اصلی پایتخت در شرق آن تبدیل شود .

همانطور که از این مقدمه می توان فهمید ، خیابان پیروزی کنونی که امروزه رابط میدان های شهدا و کلاهدوز می باشد ، روزگاری معبری برای دسترسی شاه قاجار به تفرجگاه های شرقی پایتخت و کاخ دوشان تپه بود ، بنایی که به فرمان وی از روی کاخ تروکادرو فرانسه ساخته شده و به عنوان استراحتگاه وی به وقت شکار خرگوش (دوشان تپه = تپه خرگوش) مورد استفاده قرار می‌گرفت .

امروزه با گذشت بیش از یک قرن از ساخت این بنا و جاده منتهی به آن ، خیابان پیروزی به عنوان یکی از شریان های اصلی منطقه ۱۳شهرداری تهران ، به عنوان مسیری که به خیابان های نیروهوایی ، شهدا ، بزرگراه بسیج و امام (ع) راه داشته و بواسطه ایستگاه های متروی میدان شهدا، ابن‌سینا، پیروزی، نبرد و نیروهوایی نقشی اساسی در ترابری و ترافیک شرق تهران ایفا می کند به چنان رونقی رسیده است که نمی توان از نقش اساسی آن در اقتصاد ، آموزش و خدمات پزشکی و درمانی ناحیه چشم پوشی کرد .

علاوه بر پادگاه های نیروهوایی که در دهه ۵۰ هجری شمسی شکل امروزی خیابان پیروزی (فرح آباد سابق) را به وجود آوردند، سالن های ورزشی ، مراکز خرید و فروشگاه های کوچک و بزرگ بسیار ، این جمعیت قابل توجه ساکن در آن است که گواهی بر اهمیت بالای این خیابان می باشد .

چاپ بنر در پیروزی

با گذر از مقدمه ای که از این خیابان داشتیم – توضیحاتی که بی تردید ساکنین این خیابان بهتر از هرکس دیگری بدان واقف هستند – باید گفت که این محله بواسطه قدمت خود ساختار سنتیش را حفظ کرده و به همین ترتیب رسوم و آیین هایی که شاید نمونه آن را در هر گوشه دیگری از شهر هم ببینیم ، به همراه همسایگان خود (محله های نارمک، وحیدیه، گرگان، مازندران، امام حسین (ع) ، ۱۷ شهریور، افسریه، دولاب و … ) با شدت بیشتری پدیدار می سازد .

از استقبال های باشکوهی که از زائرین بیت الله الحرام تا عتبات عالیات شده گرفته تا بدرقه فردی تا منزل ابدیش یا از برپایی با شکوه مراسمات مذهبی از جمله دهه اول محرم گرفته تا مناسبت های ملی از جمله مصادیقی هستند که نشان می دهند اهالی این محله تا چه میزان روی برگزاری خوب و دقیق این مناسبت ها حساس می باشند .

اگرچه این رویدادها دارای وجوه اشتراک متعددی می باشند ، اما بی تردید لزوم ارائه احساسات به صورت بصری و به طور مشخص استفاده از بنر یکی از نقاط مشترک آن ها می باشد .

با گذر از این مناسب ها اطلاع رسانی مطلبی به مردم ،ذکر یک نکته آموزشی در قالب بیلبوردهای شهرداری یا بنرهای تبلیغاتی که کنار خیابان ، میان بلوارها ، کنار پل هوایی یا سردر مغازه ها نصب می شوند نیز از دیگر اموراتی هستند که اهمیت استفاده از بنرها را به خوبی نشان می دهند ؛ لذا وجود مرکزی که بتوان چاپ بنرهای مورد نظر را به آن سپرد از اهمیت بالایی برخوردار است .

چاپ بلوط

با بررسی مراکزی که در این محدوده اقدام به چاپ بنر می نمایند باید گفت که ضمن احترام به همه آن ها ، شاید بسیاری از این دفاتر فنی فاقد پرینترهای لارج فرمت به منظور چاپ بنرهایی با عرض ۳ متر بوده و بدین ترتیب در تولید برخی محصولات ناتوان خواهند بود .

این در حالیست که مجموعه چاپ بلوط به عنوان یکی از سرشناس‌ترین مجریان چاپ بنر در ایران (به گواه موتور جستجوگر گوگل و قرارگیری وبسایت پیش روی در صدر نتایج ظاهر شده در این فهرست) قادر است تا علاوه بر چاپ بنر در پیروزی ، به تولید فلکسی ، سازه های نمایشگاهی ، حک و برش لیزر ، چاپ کارت ویزیت ، ساخت تابلو ، چاپ تابلو بوم و چاپ روی چرم در این محله پرداخته و بدین ترتیب باری را از روی دوش همشهریان خود بردارد .

در نهایت لازم به ذکر است که حضور فیزیکی شما در این مجموعه به منظور چاپ بنر ضروری نبوده و شما می توانید بواسطه سفارش آنلاین و خرید برخط این محصولات ، بنرهای مکه، کربلا، ترحیم و تسلیت ، تولد و مناسبت های دیگری را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.