چاپ بنر در ونک

چاپ بنر در ونک : اگر چند شهروند تهرانی (یا دیگر هموطنانی که با پایتخت آشنا هستند) بخواهیم که نام پنج میدان مهم این شهر را بیان کنند، اگر میدان ونک نخستین آن‌ها نباشد، بی تردید در اکثر قریب به اتفاق نتایج به دست آمده نام آن به چشم می‌خورد .

 میدان ونک و محدوده‌ منتسب به آن که از شما به بزرگراه هاشمی رفسنجانی، از جنوب به بزرگراه همت، از شرق به جردن و از غرب به بزرگراه کردستان می‌رسد را می‌توان به عنوان یکی از پرترددترین نقاط شهر معرفی کرد.

در همین رابطه این میدان با قرارگیری بر سر راه خیابان ولیعصر (عج) علاوه بر اینکه دارای خطوط BRT، اتوبوس و تاکسی به اقصی نقاط شهر بوده و از غربی‌ترین تا شرقی‌ترین و از جنوبی‌ترین تا شمالی‌ترین مناطق شهر را پوشش می‌دهد، حتی برای شهرهای اطراف تهران نظیر اندیشه نیز دارای خط تاکسی‌ می‌باشد که این امر صحه‌ای بر اهمیت بالا و حجم افرادی که همه روزه به این منطقه سفر درون شهری دارد می‌گذارد .

وجود مراکز خرید متعدد، ساختمان‌های اداری و تجاری، ساختمان پزشکان پرشمار، بانک‌ها و ادارات دولتی و چندین و چند سفارتخانه و وزارتخانه در این منطقه سبب شده است تا ونک با وجود داشتن جمعیت قابل توجهی از سکنه، عملاً به منطقه‌ای تجاری تبدیل شود که تفاوت محسوس این اختلاف جمعیت را می‌توان از تفاوت میزان شلوغی تک‌تک فرعی‌ها و معابر آن در روزهای تعطیل و غیر تعطیل دید .

با توجه به این توضیحات اهالی این محله نیز علاوه بر اینکه متقاضی چاپ بنر در ونک در قالب نگاره‌های ترحیم و تسلیت، عتبات عالیات یا تولد هستند، در حوزه تبلیغات نیز از بنرها استفاده می‌کنند که به نظر می‌رسد مورد دوم طرفداران بیشتری داشته باشد، در نتیجه به این موارد بیشتر خواهیم پرداخت .

چاپ بنر در ونک

بیلبورد و بنرهای تبلیغاتی

شاید بتوان خیابان ولیعصر (محدوده همت تا نیایش) و همچنین خیابان‌های منتهی به آن‌ها را کلکسیون کاملی از تبلیغات میدانی بدانیم. در همین رابطه از همان پل همت گرفته تا تقاطع نیایش و ولیعصر شاهد بیلبوردهای کوچک و بزرگی هستیم که مجموعه‌هایی که از قضا ممکن است در همین حوالی مشغول به فعالیت باشند محصول یا خدمات خود را معرفی می‌کنند . وجود پل‌های هوایی (مثلاً تقاطع جردن و میرداماد) نیز جایگاه دیگری برای استفاده از بنرهای Wide می‌باشد .

وجود استندهای شهرداری در کنار دیوارها و یا قرار گرفته در پیاده‌روی‌ها نیز سبب می‌شود تا از جای جای فضای در دسترس به منظور تبلیغات استفاده شده که وجه مشترک همه آن‌ها چاپ بنر در ابعاد مختلف است .

به عنوان کاربرد دیگر این محصولات می‌توان به چاپ فلکس در فضاهای سرپوشیده یاد کرد که بی تردید مرکز خریدی مانند پایتخت، آینه تمام قد استفاده از آن‌ها (حتی در وجوه بیرونی خود) می‌باشد.

رول‌آپ و استندهای نمایشگاهی

همانطور که گفته شد وجود شرکت‌های متعدد در این ناحیه سبب شده است تا از یک سو استفاده از استند و بنرهای رول‌آپی در خود فضای مجموعه‌های مذکور پرطرفدار بوده و مورد استفاده قرار گیرد و از سویی دیگر به دلیل اینکه برخی از سامانه‌های سرشناس و بزرگتر در پی شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی به صورت دوره‌ای هستند، وظیفه ساخت دکوراسیون و نمایه‌های تبلیغاتی و توضیحی به سامانه‌ای به منظور چاپ بنر در ونک سپرده شود .

چاپ شبانه‌روزی بلوط

وجود تجربه، مهارت، رزومه قوی سامانه مذکور در کنار طراحی چشم‌نواز، تحویل سریع و به موقع سفارشات، کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب خدمات از معیارهاییست که سبب می‌شود تا بتوانیم یک مجموعه چاپ ایده‌آل را از نمونه‌‌هایی با کیفیت پایین‌تر متمایز کنیم .

در همین رابطه مجموعه بلوط چاپ با داشتن این ویژگی‌ها همان مکانیست که برای چاپ بنر در ونک بدان نیاز داریم. این مجموعه پس از دریافت طرح‌های شما از طریق شبکه‌های اجتماعی یا سفارش آنلاین سایت پیش روی، آن را در اسرع وقت آماده کرده و به دست شما می‌رساند .

نکته جالب در این میان امکان نصب بنر توسط افراد خود مجموعه است که سبب می‌شود تا چنانچه تمایل یا توانایی نصب سفارشات مورد نظر را ندارید، تنها خواسته خود را ابراز کرده و ساعتی بعد نمونه فیزیکی آن را به صورت نصب شده در محل مشاهده نمایید .

در نهایت لازم به ذکر است که در صورتی که نیاز به مشاهده نمونه‌های آماده دارید می‌توانید به فروشگاه سایت مراجعه کرده و بنر دلخواه خود را انتخاب کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.