چاپ بنر در نظام آباد

چاپ بنر در نظام آباد : در اواخر هر سال قمری و با نزدیک شدن به دهه اول محرم، زمانی که در نواحی جنوبی میدان رسالت و مجیدیه، مناطق غربی وحیدیه و نارمک، خیابان‌های شمالی میدان امام حسین و تهران‌نو و قسمت‌های شرقی محله‌های خواجه نظام و پلیس حرکت می‌کنیم، با هیاهو جنب و جوشی روبرو می‌شویم که حداقل در نیمه شمالی شهر نمی‌توانیم نمونه‌ای نظیر آن را بیابیم .


آماده‌سازی هیأت‌های مذهبی، سیاه‌پوش شدن شهر، برپایی مؤکب و ایستگاه‌های صلواتی و فروش سازوبرگ عزاداری از جمله اتفاقاتیست که در بحبوبه فرا رسیدن این ایام الله الحرام در ناحیه مذکور می‌بینیم، ویژگی‌هایی که حداقل شرق نشینان تهرانی نظام‌آباد را با آن می‌شناسند .


نظام‌آباد به عنوان یکی از معابر قدیمی شرق تهران، روزگاری بواسطه سینما شاهد، باشگاه شاهین و دیهیم، مراکز درمانی نظیر بیمارستان امام حسین یا کودکان بهرامی از جمله گذرگاه‌های محبوب ساکنین مناطق ۷ و ۸ تهران بود؛ این در حالیست که با تغییرات قابل توجهی که ساخت بزرگراه امام علی در این محله به وجود آورد، ساختار سنتی نظام آباد نیز تا حدی تغییر کرده و با از بین رفتن بافت‌های قدیمی، اهالی مناطق دیگر را بیش از پیش در آنجا می‌بینیم .


امروزه با وجود چند ایستگاه مترو که به طور ویژه دو مورد شهید مدنی و سبلان در قلب این محله وجود دارند، پای افراد بیشتری به نظام آباد باز شده که همین عوامل پایه‌گذار ساخت مراکز خریدی نظیر بازار بزرگ نظام‌آباد، پاساژ خوش‌قدم، مرکز خرید امیر و ده‌های فروشگاه کوچک و بزرگ دیگر شده است . باز شدن یکی از درب‌های اصلی متروی شهید مدنی به مرکز خرید تیراژه ۲ ، خود گواهی بر این مدعاست که اقتصاد این محل در ارتباط تنگاتنگی با میزان تردد و پذیرش مشتریان خارج از این محدوده می‌باشد .


چاپ بنر در نظام آباد

با گذر از این توضیحات، اینک نوبت به بررسی مراکزی که به چاپ بنر در نظام آباد می‌پردازند می‌رسیم . همانطور که بدان اشاره شد، یکی از اصلی ترین کاربردهای

چاپ بنر و چاپ فلکس در این ناحیه استفاده از آن‌ها در مراسم مذهبی می‌باشد .
چاپ دلنوشته‌هایی مناسبتی، اعلام حضور یک مداح یا سخنران، انتقال یک مفهوم یا پیام، به تصویر کشاندن چهره یک شهید یا مکان مذهبی و … از جمله کاربردهای بنرها در این محله و ایام فوق الذکر می‌باشد . این در حالیست که به دلیل اصالت فرهنگی و پایبندی ساکنین این محله به عقاید دینی، بنرهای خیر مقدم یا ترحیم و تسلیت را در جایگاه خود بیش از هر ناحیه دیگری در این منطقه می‌بینیم .


با عنایت به تراکم بالای جمعیت در نظام‌آباد (یا حداقل حس شلوغی همیشگی که با تردد در خیابان‌های این محله به ما دست می‌دهد) می‌توان ادعا کرد که تبلیغات میدانی با درصد موفقیت بالاتری در اینجا صورت می‌گیرد . از بنرهای کوچک و بزرگی که در قالب تابلوهای معرفی فروشگاه‌ها بر سردر آن‌ها نصب شده است گرفته تا بیلبورد و بنرهایی که در کنار پل‌ها، روگذرها، میان بلوارها و … نصب شده‌اند، جملگی با چشمان افراد زیادی تلاقی پیدا می‌کنند که همین عامل بر کاربرد زیاد این محصولات در این منطقه تأکید دارند .

بنر خود را از کجا تهیه کنیم ؟


با وجود مراکز انگشت‌شماری که در این محله به چاپ بنر می‌پردازند و جمعیت قابل توجهی که در پی حصول این محصولات هستند، بدیهیست که در مراجعات حضوری همواره در پشت صفی طولانی قرار گرفته و محصول مورد نظرمان را نیز بواسطه همین شلوغی دیرتر تحویل بگیریم .
این در شرایطیست که در مواقعی ضروری و غیرمترقبه (مانند فوت یکی از آشنایان) فرصت زیادی برای حصول این بنرها نداشته و تسریع در انجام امور تنها خواسته ما از یک مرکز چاپ بنر است . بنا بر این توضیحات، به مرکزی برای انجام این مهم نیاز داریم تا در کنار کیفیت بالا، قیمت مناسب و طراحی چشم نواز محصولات دارای سرعت عمل بالایی هم بوده و در اسرع وقت سفارش مورد نظر را به دستمان برساند .

مجموعه چاپ شبانه‌روزی بلوط چاپ به عنوان سامانه‌ای که قادر است تا سفارشات شما را بین ۲ الی ۵ ساعت از زمان ثبت سفارش به دستتان برساند، مفتخر است تا با پوشش دادن مناطق ۷ و ۸ ، وظیفه چاپ بنر در نظام آباد را به انجام رسانده و بدین ترتیب گوشه‌ای از مسئولیت تأمین این نگاره کاربردی را بر عهده بگیرد .
در همین رابطه شما می‌توانید با ثبت سفارش آنلاین خود، بنرهای ترحیم و تسلیت، کربلا، تولد و طراحی‌های دلخواه خود را در کنار چاپ سفارشی روی بوم و شاسی در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.