چاپ بنر در میدان ولیعصر

چاپ بنر در میدان ولیعصر : نمی‌توان ساکن تهران بود و چیزی از میدان ولیعصر ندانست؛ میدانی که همچون نگینی بر روی خیابان ولیعصر به عنوان بلندترین خیابان کشور و یکی از قدیمی و زیباترین آن‌ها نشسته و با ارتباط دادن بلوارهای کریم خان و کشاورز به یکی از مهمترین گراف‌های پایتخت تبدیل شده است .

در همین رابطه این میدان قدیمی که ادوار مختلفی را به خود دیده است، امروزه به عنوان یکی از میادین اصلی شهر و یکی از ترمینال‌های پرطرفدار ترابری تهران، روزانه هزاران نفر را بواسطه خط مترو، BRT، تاکسی‌های پرشمار و سایر وسایط نقلیه از میان خود عبور داده و بواسطه پلازای ۷ طبقه خود در وسط میدان ، به یکی از جذاب‌ترین نقاط شهر از نظر معماری نیز تبدیل شده است .

با گذر از سینماهای واقع شده در این ناحیه،  مراکز خرید پوشاک و لوازم کامپیوتری در اطراف آن و همچنین ادارات دولتی و شرکت‌های کوچک و بزرگ همجوار آن، هم اکنون به جرأت می‌توان گفت که بنر غول پیکری که سال‌ها در ضلع شمال غربی میدان نصب شده است یکی از فاکتورهای جدایی‌ناپذیر و امضاهای منحصر بفرد میدان ولیعصر است .

با این مقدمه قصد داریم تا در ادامه به بررسی چاپ بنر در میدان ولیعصر و معرفی مکانی برای سفارش و تولید این محصول بپردازیم، پس با ما همراه باشید :

کاربرد بنر در میدان ولیعصر

با گذر از نمونه غول پیکری که بدان اشاره شد و به مناسبت‌های مختلف شاهد طرحی جدید، ارزشمند و جذاب از آن هستیم، پر واضح است که مصادیق و کاربردهای تبلیغاتی در این میدان جلوه بیشتری نسبت به دیگر کاربردهای بنر از قبیل خیر مقدم بازگشت از سفر حج یا عنبات عالیات یا عرض تسلیت دارد .

در همین رابطه از منوی آبمیوه‌گیری‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های ایرانی و فرنگی گرفته تا سردر فروشگاه‌های پوشاک، پرده یا پارچه فروش این راسته، از نگاره‌های تبلیغاتی که آخرین قیمت محصولات حراجی روی آن درج شده گرفته تا بنرهای فرهنگی – آموزشی، از بیلبوردهای بزرگ گرفته تا بنرهایی که به عنوان پرده یا نورگیر مغازه‌ها از آن استفاده می‌شود، همه و همه خروجی مجموعه‌هایی نظیر چاپ شبانه‌روزی بلوط هستند که با شناسایی نیاز مخاطبین خود، به تولید رسیده‌اند .

لازم به ذکر است که در این میان انواع استیکرها و پوسته‌های مش نیز با روشی مشابه توسط مجموعه مذکور تولید می‌شوند که باز هم می‌توان رد هریک را در حوالی میدان ولیعصر دید .

با گذر از واحدهای تجاری لب خیابان و ورود به مراکز خرید مذکور، چاپ بنر در میدان ولیعصر به صورت چاپ فلکس با ظاهری بسیار شیک و جذاب‌تر به چشم می‌خورد. جایی که به دلیل محدودیت نور خارجی و عدم تناسب جنس و طرح یک بنر ساده با فضای مورد نظر، این نگاره‌ها با اندکی تغییر بر روی باکس‌هایی نورانی دیده شده و بدین ترتیب با ظاهری نورانی محتوای خود را نمایش می‌دهند .

خالی از لطف نیست که به این نکته اشاره کنیم ، جنس مدیای فلکسی‌ها از بنرهای معمولی نازک‌تر بوده، در عین حال طرح روی آن پررنگ‌تر به چاپ می‌رسد تا در هنگام دریافت نور از پشت نمای خود را از دست ندهد .

چاپ بنر در میدان ولیعصر

اگرچه مجموعه‌های کوچک و بزرگی در این محله یافت می‌شوند که به چاپ بنر در میدان ولیعصر بپردازند، اما وجود مرکزی که بتواند خدمات بیشتر و گسترده‌تری را به صورت یکجا و با قیمتی مناسب‌تر ارائه دهد برای بسیاری از مشتریان بالقوه جذاب‌تر است .

در همین رابطه مجموعه چاپ بلوط به جز بنرهای تبلیغاتی، مناسبتی (اعم از ترحیم و تسلیت، خیر مقدم، تبریک تولد و …) و طرح‌های دلخواه، در حوزه طراحی و چاپ اعلامیه ترحیم، ساخت مهر، چاپ روی بوم و شاسی، چاپ کارت ویزیت و تراکت، چاپ روی لیوان، ساخت استندهای نمایشگاهی، رول آپ، فوم برد، استیکر، پاپ آپ و …  نیز فعالیت می‌کند که سبب می‌شود تا به تنهایی بخش قابل توجهی از نیازهای متقاضیان بالقوه این محصولات برطرف شود .

با توجه به امکان ثبت سفارش آنلاین به کمک درگاه پیش روی، پیام‌رسان‌های اجتماعی و همچنین تلفن، شما می‌توانید همینک با ما ارتباط برقرار کرده، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و پس از آماده شدن، آن را از دستان پیک‌های مجموعه دریافت نمایید . ناگفته نماند که در خصوص بنرهای مذکور، عوامل بلوط چاپ آماده نصب محصول مورد نظر شما نیز بوده و در مواردی هم بدون حضور خودتان (مثلاً برای عرض تسلیت به دیگران) به وظیفه محول شده عمل خواهند کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.