چاپ بنر در شهرک اکباتان : زمانی که در خصوص تاریخچه محلات مختلف تهران تحقیق و مطالعه می کنیم، می بینیم که بیشتر آن ها به ویژه در نیمه شمالی شهر تا همین یک قرن پیش یا به کلی وجود نداشته و یا قریه ای کوچکی در اطراف تهران یا شمیران قدیم بوده اند که اهالی آن با کشاورزی و باغبانی ارتزاق می‌کرده‌اند .

این در حالیست که محلاتی نظیر شهرک اکباتان با عمری کمتر – قریب به نیم قرن – نیز وجود دارند که پایه و اساس آن ها معماری مدرن غرب بوده و در زمره نخستین سازه‌های مسکونی با سبک و سیاقی کاملاً غیر بومی قرار می گیرند؛ در نتیجه انتظار می رود که این ساختار موجب سوق دادن فرهنگ اهالی خود به سمتی غیر سنتی و اروپایی-آمریکایی شود .

چاپ بنر در شهرک اکباتان

در همین رابطه چاپ بنر در شهرک اکباتان از آن دست پدیده هاییست که با وجود کاربرد زیاد دارای تفاوت هایی نسبت به دیگر نقاط شهر بوده و از آن ها در قالب های نوین‌تری استفاده می شود .

به عنوان مثال زمانی که در خصوص چاپ بنر صحبت می کنیم عده فراوانی به یاد بنرهای ترحیم و تسلیت یا خیر مقدم به زوار عتبات عالیات و حجاج می افتند، این در حالیست که در محله مذکور با وجود استفاده از بنرها در چنین کسوت هایی، چگالی آن باز هم از سایر مناطق کمتر بوده و یا به دلایلی نظیر عدم اجازه نصب در قسمت های مشاع، گم شدن در فضای باز و بزرگ محوطه جلوی هر بلوک یا اعتقاد کمتر برخی اهالی به این مسائل  نمی توان رد زیادی از چاپ بنر در شهرک اکباتان یافت .

این در حالیست که طبق آمار چاپ و تولیدات بنر توسط مجموعه پیش روی برای اهالی شهرک اکباتان چاپ بنر تولد، بنرهای تبلیغاتی یا بیلبوردی ، فلکس و رویه‌های لایت باکسی ، بنرهای استندی یا ایستاده، موارد دکوراتیو و دیگر کاربردهای آن دارای طرفداران بیشتری می باشد .

با عنایت به این توضیحات لازم است تا مرکزی در خود این شهرک و ترجیحاً فازی که در آن زندگی می کنید وجود داشته باشد تا به این امررسیدگی کند، اما فقدان چنین مجموعه هایی به تعدادی کافی سبب شده است تا بسیاری از اهالی این شهرک برای رفع نیاز به چاپ بنر در شهرک اکباتان به مناطقی دیگر و محلات همسایه مراجعه کنند .

در همین رابطه مجموعه چاپ بلوط به عنوان یکی از سرشناس‌ترین مراکز چاپ بنر و چاپ فلکس در تهران یکی از گزینه های ایشان بوده که بواسطه امکان ثبت سفارش آنلاین و همچنین پیک‌های سریع‌السیر، سفارشات مذکور را در ظرف چند ساعت به مشتریان خود می رساند .

ثبت سفارش در بلوط چاپ

با عنایت به توضیحات فوق چنانچه در پی ثبت یک سفارش هستید، پس از ورود به قسمت فروشگاه، موضوع و سپس طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و با درج اطلاعات یا درخواست های دیگر خود، در آرامش کامل و با صرف زمان لازم بنر خود را طراحی کنید . لازم به ذکراست که این کار بواسطه مراجعه حضوری، تماس تلفنی و با کمک پیام رسان های اجتماعی نیز انجام شده که دست متقاضیان را برای انتخاب روشی که با آن راحت‌ترند باز می‌گذارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.