چاپ بنر در سهروردی

چاپ بنر در سهروردی : شاید شما نیز با افرادی برخورد کرده باشید که با وجود زندگی در یکی از محلات معمولی و نچندان مطرح شهر، ناحیه‌ای سرشناس، گران‌قیمت و لوکسی از پایتخت را زیر سوال برده و محل زندگی خود را مکان بهتری نسبت محله‌های مذکور بداند .

اگرچه در برخورد با چنین افرادی نمی‌توان از نقش ارقی که به محل تولد یا زندگی خود دارند گذشته و از سویی دیگر ممکن است این رویکرد ماحصل عزت نفس آنان باشد، اما نکته‌ای که وجود دارد اغراق و بزرگنمایی آنان در مطرح ساختن محل زندگی خویش و کم ارزش نمایش دادن محلات مورد بحث نسبت به آنچه که هستند می‌باشد .

با این حال گاهی هم ادعای آنان درست از آب درآمده و فقدان یک مرکز ارائه دهنده کالا یا خدمتی خاص مانند چاپ فلکس سبب می‌شود تا اهالی محله مذکور به دردسر بیافتند . به عنوان مثال در منطقه‌ای که شما به یک سوپر مارکت ساده احتیاج دارید، وجود ده‌ها نمایندگی برندهای مطرح دنیا، رستوران های مجلل، مراکز خرید غول پیکر و … هیچ‌یک نمی‌توانند نیاز شما را برآورده کنند .

در نتیجه اینکه یکی از نشانه‌های ارزنده و مورد پذیرش بودن مناطق مذکور ارائه خدمات و محصولات کاربردی به ساکنین آن می‌باشد .

آشنایی با خیابان سهروردی

با ورود به محدوده خیابان سهروری به یکی از بی‌نظیر‌ترین محلات تهران می‌رسیم ، جایی که با محله‌ای با قدمت، دارای بافت تجاری – مسکونی، ساختاری منظم و قاعده‌مند با مردمی که جزء فرهنگی‌ترین اقشار ساکن پایتخت هستند مواجه می‌شویم .

اگرچه ممکن است ذکر ویژگی‌های این محله برای سکنه آن جذابیتی نداشته باشد، اما خالی از لطف نیست که به این نکات اشاره کنیم که سهروردی به عنوان خیابانی که از بهار شیراز در باغ صبا شروع شده و به پل سید خندان می‌رسد، یکی از شاهراه‌های اصلی شمال شرقی تهران بوده که بواسطه داشتن ارتباط با بزرگراه شهید سلیمانی (رسالت) ، خیابان جلفا ، شریعتی، مطهری و عباس آباد یا نزدیکی به آن‌ها همه روزه مسیر تردد بسیاری از همشهریانمان می‌باشد .

این در حالیست که وجود ایستگاه‌های متروی شهید قدوسی و سهروردی به همراه پایانه تاکسی‌رانی سیدخندان این محله را به منطقه‌ای با دسترسی بالا تبدیل کرده است .

وجود فرهنگسراهای اندیشه و ارسباران (به ترتیب در بطن و نزدیکی این خیابان) ، سینما آزادی و همچنین بورس نمایشگاه‌های اتومبیل در خیابان عباس آباد، وجود رستوران، کافه و غذاخوری‌های پرتعداد در میدان نیلوفر، بورس لوازم صوتی و تجهزات تزئینی اتومبیل در خیابان سورنا، بورس تجهیزات تزئین داخلی ساختمان در سهروردی شمالی، وجود مرکز خرید اندیشه در میدان پالیزی و دیگر سازمان‌های دولتی (مانند ساختمان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یا اتاق بازرگانی ایران) در این نقطه سبب شده است تا سهروردی به خیابانی بسیار پر اهمیت، محبوب و پر رونق در قلب تهران تبدیل شود .

چاپ بنر در سهروردی

همانطور که در مقدمه این یادداشت گفتیم، گاهی محله‌ای وجود دارد که با داشتن نمراتی بالا از نظر رفاه ساکنین، امنیت و پویایی اقتصادی فاقد مراکزی برای ارائه خدمات یا محصولی خاص بوده و اگر هم وجود داشته باشد، به دلیل فقدان یک رقیب و جولاندهی بلامنازع تک عرضه کننده آن، ممکن است این محصول یا خدمت با کیفیتی حداقلی و قیمتی حداکثری ارائه شود.

چاپ بنر در سهروردی به عنوان یکی از همین خدمات، از آن دست پدیده‌هاییست که با وجود کاربرد زیاد، در محله‌ای مثل سهروردی کمتر دیده می‌شوند . چاپ بنر ترحیم، مکه، کربلا یا تبریک و تسلیت‌های مناسبتی، تبلیغات، انتقال یک مفهوم، کاربردهای دکوراتیو و … به عنوان پرکاربردترین زمینه‌های استفاده از بنر در ایران، از آن دست سرویس‌هاییست که در طول عمر خود حداقل یکبار به آن‌ها نیاز پیدا خواهیم کرد .

از آنجایی که نیاز به این محصولات در پی رویدادهای غیرمترقبه و نچندان پیش بینی شده می‌باشد، یافتن مکانی برای طراحی و تولید آن‌ها در مدتی کوتاه، به صورت شبانه روزی، ارسال و حتی نصب در محل اهمیت زیادی می‌یابد . در همین رابطه مجموعه بلوط به عنوان مجری چاپ بنر در سهروردی قادر است تا در صورت نیاز طرح مورد نظر شما را تولید نموده، طراحی‌های خود شما را به چاپ رسانده یا نمونه‌هایی پیش فرض را به منظور انتخاب یکی از آن‌ها پیش پای متقاضیان قرار دهد .

در ادامه گفتنیست که با انجام این پروسه که به صورت آنلاین امکان‌پذیر می‌باشد، هزینه‌‌های رفت و آمد یا اتلاف وقت و انرژی دیگر وجود نداشته و بدین ترتیب می‌توانید از بنر ایده‌آل خود بهره برداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.