چاپ بنر در روزهای تعطیل

چاپ بنر در روزهای تعطیل : در موارد بسیاری پیش می‌آید که نیاز ما به خرید یک کالا یا دریافت یک خدمت مقارن می‌شود با روزهای تعطیلی که عرضه‌کنندگان آن‌ها یافت نشده یا در محل کارشان حضور ندارند. در همین رابطه اگرچه این رویداد در سال‌ها قبل با شدت و در حجم بیشتری دیده شده و مثلاً عصر یک روز جمعه خلوت‌ترین زمان برای راسته‌ای همیشه شلوغ بود، اما با گذر زمان، امروز مراکز خرید متعددی دیده می‌شوند که به جز چند روز خاص از سال (مانند تاسوعا و عاشورا) در سرکار خود حاضر شده و به فروش کالا یا عرضه سرویس‌های خود می‌پردازند .


اگرچه شرایط زندگی امروزی نظیر زیاد بودن اجاره بهای یک ملک و لزوم فعالیت زیاد در به وجود آمدن این شرایط بی‌تأثیر نیست، اما هنوز هم افراد و مجموعه‌های فراوانی وجود دارند که با وجود داشتن شغلی آزاد، به روش‌های سنتی پایبند بوده و حداقل یک روز تعطیلی را برای خود و کارکنانشان در نظر می‌گیرند .
در اینجاست که اهمیت مجموعه‌هایی که در همه شرایط به کار خود ادامه داده و به پاسخگویی به مراجعین خود می‌پردازند بیشتر مشخص می‌شود .


چاپ بنر در روزهای تعطیل


چاپ بنر به عنوان یکی از خدماتی که روز و شب یا ایام تعطیل و غیر تعطیل نداشته (مخصوصاً بواسطه وفات‌های ناگهانی که موجب انجام شدن این کار به صورت عجله‌ای می‌شود) از آن دست خدماتیست که یافتن مرکزی با ارائه خدمات شبانه روزی در آن از اهمیت زیادی برخوردار است .


در همین رابطه مجموعه‌ای نظیر چاپ بلوط با داشتن نیم‌نگاهی به اهمیت چاپ بنر در روزهای تعطیل، این خدمت خود را به صورت مستمر ارائه داده و بدین ترتیب سفارشات مراجعین خود را که عموماً عجله‌ای هم بوده و عملاً با گذشت چند روز از زمان مورد نظر اهمیت و کارایی خود را از دست می‌دهند در اسرع وقت آماده می‌کند .


چه بنرهایی در روزهای تعطیل به چاپ می‌رسند ؟


به طور کلی می‌توان گفت که نه تنها همه بنرها، بلکه همه محصولاتی که توسط مجموعه بلوط چاپ طراحی و عرضه می‌شوند در این ایام قابلیت عرضه را دارند . در همین رابطه در بخش ترحیم شاهد طراحی و چاپ انواع بنرهای تسلیت به صورت کلاسیک و استندی در کنار اعلامیه‌های مربوطه در ابعاد A3 و A4 هستیم .


به طور کلی می‌توان ادعا کرد که به جز این موارد، در سایر سفارشات معمولاً مشتریان تا بعد از تعطیلی‌ها صبر خواهند کرد، اما چنانچه اینچین نباشد از چاپ بنر با کاربردهای دیگر، چاپ فلکس ، مش، استیکر، پی وی سی ، محصولات اداری نظیر انواع کارت‌های ویزیت، انواع تراکت‌های تبلیغاتی، مهر، سازه‌های نمایشگاهی و هدایایی نظیر چاپ روی انواع شاسی، بوم ، پازل، ماگ، تیشرت، فندک، مگنت و … می‌توان به عنوان خدمات چاپ بنر در روزهای تعطیل بلوط‌چاپ یاد کرد .


سفارش چاپ از راه دور


زمانی که در خصوص چاپ بنر در روزهای تعطیل صحبت می‌کنیم، به طور مشخص منظورمان ثبت سفارش و تحویل آن در همان روز می‌باشد . حال اینکه این به معنای عدم امکان ثبت سفارش در روزهای تعطیل نیست .
به بیانی دیگر شما می‌توانید در هر زمانی از شبانه روز و هر روزی از سال که مایل هستید، به بخش فروشگاه وبسایت پیش رو مراجعه کرده و با تعیین مشخصات دقیق محصول مورد نظرتان، آن را در موعد مقرر تحویل بگیرید .
به همین منظور پس از اینکه از سایت اصلی وارد فروشگاه شده یا آدرس order.balootchap.ir را در آدرس‌بار مرورگر خود وارد کردید، با فرض اینکه در پی سفارش یک بنر ترحیم هستید می‌توانید به بخش «بنر تسلیت» مراجعه کرده و با انتخاب این محصول وارد بخش ورود اطلاعات شوید .


در این قسمت همانطور که از دستورالعمل واضح آن برمی‌آید، پس از انتخاب نامی منحصر بفرد برای سفارش خود ابعاد بنر را انتخاب کرده، در صورتی که مایل به ارسال یا نصب آن توسط اعضای مجموعه بلوط چاپ هستید منطقه مورد نظر خود را انتخاب نموده و با ورود آدرس، موعد آن را نیز مشخص می‌کنید .


با فرض آماده شدن این اثر در کمتر از ۲ ساعت، زمانی از ۱ تا ۵ ساعت را برای ارسال آن باید متصور شد که اطلاعات دقیق آن از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد . شما می‌توانید از قسمت گالری طرح دلخواه خود را انتخاب کرده و نام متوفی، ارائه کننده و مخاطب را نیز در این بنر ذکر کنید .


در نهایتاً گفتنیست که پس از ورود اطلاعات ، پیش نمایش بنر مورد نظر قابل مشاهده می‌باشد . با سازوکاری مشابه، شما قادر خواهید بود تا هریک از محصولات این مجموعه را که مد نظرتان است سفارش دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.