چاپ بنر در بازار

چاپ بنر در بازار : بازار تهران به عنوان یکی از شاخص‌ترین نقاط پایتخت، مکانیست که در عین حالی که محل ارتزاق عده فراوانی از هموطنانمان بوده و به عنوان قلب اقتصاد کشور شناخته می‌شود، یک محیط با ریشه‌های سنتی برای گردش بازدیدکنندگان ایرانی و خارجی نیز به حساب می‌آید!


این مکان با توجه به اینکه از دیرباز یکی از قطب‌های فرهنگی و اجتماعی پایتخت بوده و یکی از ارکان شهرسازی اسلامی نیز بشمار می‌رود (در کنار مسجد و دارالعماره یک شهر) ، همه روزه پذیرای هزاران نفر از اقصی نقاط شهر و حتی کشور می‌باشد که بواسطه جای دادن بورس فروش محصولات مختلف در دل خود، به یکی از متراکم‌ترین محله‌های کشور در طول روز تبدیل شده است .


با در نظر گرفتن چهار ضلعی خیابان‌های ۱۵ خرداد، خیام، مولوی و مصطفی خمینی در اطراف بازار، این فضای حدوداً ۱۰۵ هکتاری مملو از فرصت‌های شغلی بوده که سبب شده است تا گوشه گوشه آن به محلی برای کسب تبدیل شود . زمانی که مشتریان بالقوه فراوان در کنار عرضه‌کنندگان هم سطح در یک جا جمع شده و با یکدیگر رقابت داشته باشند، این تبلیغات است که به عنوان یکی از فاکتورهای برگرداندن ورق به سمت یکی از آن‌ها وارد بازی می‌شود .


اگرچه در جای جای بازار می‌توان ردی از کسبه با سلیقه و همگام با تکنولوژی روز یا مراکز خرید لوکس یافت، اما به طور کلی می‌توان این مکان را مرکز با ساختاری سنتی دانست، به همین دلیل روش‌هایی کلاسیک‌تر در تبلیغ (نظیر استفاده از نگاره‌های بصری) می‌تواند تأثیر بیشتری روی رهگذران داشته باشد که این نیاز امروزه توسط بنرها مرتفع می‌شود .


آیا در بازار محلی برای طراحی و تولید بنر وجود دارد ؟


پیش از پاسخ به این سوال لازم به ذکر است که به دلیل گران بودن زمین و ملک در بازار و نواحی اطراف آن، امکان اجاره یک واحد تجاری برای بسیاری از کسب و کارها فراهم نبوده و عملاً انجام چنین کاری برای بسیاری از فعالین حوزه چاپ بنر و چاپ فلکس توجیه اقتصادی ندارد .


این در حالیست که یک چاپگر لارج فرمت به تنهایی ۳ الی ۶ متر مربع فضای مفید را اشغال می‌کند که این امر نیز موجب ضرورت یافتن اجاره محلی بزرگتر می‌شود . لازم به ذکر است که چنانچه در تیمچه، سرا یا پاساژی دور از چشم رهگذران که قیمت ارزان‌تری هم دارد این کسب و کار پا بگیرد، به دلیل عدم استقبال در بهترین حالت مستلزم ماه‌ها فعالیت ضررده می‌باشد .


همه اینها در حالیست که با دلیل وجود مراکزی فعال در این حوزه در نزدیکی میدان بهارستان و خیابان ظهیرالاسلام، بسیاری از این مجموعه‌ها عملاً توانایی مقابله با بورسی قدرتمند را نخواهند داشت . پس می‌توان گفت که به دلالیل فوق مرکز چاپ بنر در بازار پیدا نشده یا اگر وجود داشته باشند بسیار انگشت شمار و گمنام هستند .


چاپ بنر در بازار

با عنایت به توضیحات فوق، عدم وجود مرکزی برای چاپ بنر در بازار (در خود این مکان) نباید به مانعی برای عدم استفاده از این تبلیغات کاربردی تبدیل شود . به همین منظور برماست که به عنوان کسبه بازار، محلی نزدیک به خود برای سفارش این محصولات پیدا کنیم، آن هم مرکزی که با ارائه خدمات آنلاین به سرعت کار ما را پیش برده و با داشتن تنوع خدمات و محصولات خود، روش‌هایی متناسب با ساختار کسب و کار در بازار به ما ارائه دهد .
مجموعه چاپ شبانه روزی بلوط به عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های انجام این کار، مرکزی تخصصی واقع در منطقه ۱۰ تهران است که با فاصله‌ای حدوداً ۱۰ الی ۱۵ دقیقه‌ای تا درب پاچنار ، آماده ارسال و نصب سریع بنرهای مورد نظر شما در محل می‌باشد .


در همین رابطه از نمونه‌های تبلیغاتی گرفته تا بنرهای تسلیت، خیر مقدم حضور یک فرد (به طور مشخص زوّار) ، گرامیداشت یک رویداد و حتی کاربردهایی نظیر اطلاع رسانی ، مصارف دکوراتیو و تزئینی، منوی غذا ، اعلام فروش ویژه و … از جمله کاربردهای چاپ بنر در بازار می‌باشند که سبب می‌شود تا به این محصولات نیاز پیدا کنیم .

در نهایت لازم به ذکر است که در صورتی که نیازمند چاپ طرحی دلخواه هستید، می‌توانید آن را در سایت بارگزاری کرده و یا با استفاده از پیام رسان‌های اجتماعی برای ما ارسال نمایید . از سویی دیگر وجود طرح‌های آماده سبب می‌شود تا با راحتی بیشتری بنر خود را انتخاب نموده و تنها مقادیر ورودی و لازم برای آن را وارد نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.