چاپ بنر تسلیت شبانه روزی

در این یادداشت قصد داریم تا در خصوص چاپ بنر تسلیت شبانه روزی نکاتی را یادآوری کنیم ؛ خدمتی که علی رغم انجام آن امیدواریم تا فرد و خانواده ای به این شکل بدان احتیاج پیدا نکند .

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد تا از تماس های شباهنگام و دیر وقت به تلفن منزلتان سراسیمه شوید و یا دیدن شماره دوست و آشنایی که رابطه خیلی نزدیک و دیدار پیوسته ای با هم ندارید ، روی گوشی تلفن همراهتان در زمانی غیر معمول شما را شوکه کند ! برای افرادی که این تجربه تلخ را داشته اند ، تنها یکبار کافیست که تا آخر عمر خود از وقوع چنین حوادثی بر خود بلرزند ؛ تماس هایی که حاکی از خبر فوت یکی از اقوام ، دوستان ، آشنایان و افرادیست که به نحوی با شما در ارتباطند می باشد .

همانطور که گفته شد ، برخی از هزاران تماسی که در این هنگام گرفته می شود به دلیل وقوع حادثه ای ناگوار است و اینچنین نیست که هر زنگی رخداد شومی را در پی داشته باشد ، اما با این حال اگر حتی همان درصد اندک را نیز محاسبه کنیم ، فرد پاسخ دهنده علاوه بر شوکه شدن در اثر خبری ناگوار ، ملزم به تصمیم گیری سریع ، اطلاع رسانی به دیگران در پی شیوع زنجیره ای این خبر و در مواردی آمادگی برای سفر به شهرستان می باشد .

در همین اثنا ، یکی از تصمیماتی که خانواده متوفی و یا بستگانی که در پی تسلیت گویی به آن ها هستند  می گیرند ؛ چاپ بنر تسلیت شبانه روزی می باشد . چاپ بنر فوری در این چنین شرایطی از این رو حائز اهمیت است که از یک سو سبب اطلاع رسانی به همسایگان یا رهگذرانی می شود که فرد مذکور را می شناخته اند و از یک سو در بحبوحه ای که خانواده داغدیده در اوج ناراحتی و غم فقدان عزیز از دست رفته خود هستند ، به آن ها تسلی می دهد ؛ به همین دلیل سرعت عمل در انجام این کار از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و چنانچه تعللی در انجام آن به وقوع بپیوندد ارزش لحظه های اولیه را نخواهد داشت .

عوامل فوق الذکر سبب شده اند تا چاپ بنر تسلیت شبانه روزی به یکی از حوزه های پر طرفدار این حرفه تبدیل شده و چنانچه مجموعه ای فعّال در این زمینه خدمت مذبور را ارائه دهد ، در مواقعی حساس و تنگناهایی ناخوشایند به کمک مشتریان خود خواهد شتافت . در همین رابطه مجموعه چاپ بلوط نیز به عنوان سامانه چاپ بنر تسلیت شبانه روزی مفتخر است تا در هر زمانی نیاز مراجعین خود را مرتفع سازد .

حال سوال دیگری که در خصوص چاپ بنر تسلیت شبانه روزی مطرح می شود ، لزوم این تماس های شبانه و عجله خانواده متوفی برای این سفارش است ؟ می دانیم که طبق اصول و موازین شرع و دین اسلام ، خاکسپاری از ساعت خاصی از شبانه روز به بعد جایز نبوده و بدن میت باید پیش از آن (غروب آفتاب) به خاک سپرده شود ، لذا عموم خاکسپاری های انجام شده در کشورمان از ساعات اولیه روز آغاز شده تا با انجام مراحل ، مراسم و مناسک خاص خود تا نیمه های روز به اتمام برسد . همین شروع بامدادی مراسم از یک سو عاملی بر مکالمات تلفنیست که پیشتر گفتیم – هرچند در سال های اخیر و با امکان نگهداری جسد در سردخانه ممکن است میان لحظه فوت تا خاکسپاری فرد مورد نظر بیش از یک روز فاصله بیافتد – و از سویی دیگر علّت تعجیل در چاپ بنر تسلیت شبانه روزی (توسط نزدیکان برای تسلیت و توسط خانواده برای اطلاع رسانی) می باشد .

در نهایت لازم به ذکر است که چاپ بنر تسلیت شبانه روزی امری خارج از امور خدماتی و روزمره است ، چرا که همانطور که از نامش پیداست اوقات غیر معمولی را نیز پوشش می دهد . در اصناف مختلف (مثلاً آژانس های خودرو یا تاکسی های دربستی) به علل گوناگون از قبیل کم بودن گزینه های خدمت رسانی یا امنیت اپراتور (راننده) فعالیت در ساعاتی غیر معمول – ۱۲ تا ۶ صبح به طور مثال –  مشمول پرداخت درصد مخشص و اضافه ای از سوی کارفرما می باشد . در خصوص  چاپ بنر  نیز شرایط به همین منوال است تنها با این تفاوت که افزایش قیمت به دلیل سفارش شبانه نمی باشد ، بلکه به دلیل عجله در انجام کار و حصول خروجی آن می باشد ، بطوری که اگر فردی حتی شبانه نیز سفارش خود را ثبت کرده و فردا بعد از ظهر آن را تحویل بگیرد ، به دلیل رعایت نوبت و توالی و همچنین انجام روتین کارها ، همان هزینه های استاندارد را متحمل می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.