چاپ بنر انلاین

شاید اگر در حدود نیم قرن پیش ، به افراد یک جامعه در خصوص نشستن در منزل و خرید همه مایحتاج زندگی به واسطه یک دستگاه اطلاعاتی داده می شد ، این عمل را قسمتی از نوشته های تخیلی «ژول ورن» یا «جرج اورول» ، سکانس هایی از فیلم «فارنهایت 451» یا آثار علمی – تخیلی « استنلی کوبریک » می پنداشتند . خریدی که در آن ، افراد با قرار گیری در پشت یک کامپیوتر یا عجیب تر از آن ، با در دست داشتن یک تلفن همراه ، مشخصات فیزیکی یک محصول را دیده ، نقاط ضعف و قوت آن را بررسی و مقایسه کرده و در نهایت آن را خریداری می کنند . در دنیای امروز ما و با پیشرفت فناوری ، عمل فوق نه تنها امری دور از ذهن نیست ، بلکه بر گوشه گوشه جهان سایه افکنده و طعم استفاده از آن را به آدمیان چشانده است . تولد اینترنت ، سرایت آن به نظام بانکداری و رواج پول الکترونیکی ، وجود سیستم حمل و نقل سریع و صد البته عدم تمایل انسان به اتلاف وقت در صفوف بانک ، فروشگاه ها ، پمپ بنزین و ترافیک سبب شده است تا در نقاطی از دنیا ، خرید به این روش از روش های سنتی خرید حضوری نیز پیشی گرفته و به محبوبترین روش داد و ستد تبدیل گردد . از مزایای این روش معاملاتی برای عرضه کنندگان می توان به سهولت ارائه محصولات و معرفی آن ، هزینه اندک تبلیغات و همچنین گسترش دایره مشتریان اشاره کرد . به عنوان مثال ، با در نظر گرفتن فروشگاهی اینترنتی به مرکزیت تهران و تبلیغات آن در شبکات اجتماعی ، ممکن است فردی از دوردست ترین نقاط کشور ، سفارش محصولی را داده و آن را خریداری کند . روندی که در سال های پیش از این مستلزم سفر این شخص به تهران ، یافتن فروشگاه مذکور ، خرید و بازگشت وی به شهرش بود . اگر چه راه های جایگزین و جزئیات فراوانی در این مثال ذکر نشد ، ولی به خوبی می توان حجم پول ، انرژی و زمان هدر رفته در آن را تخمین زد . از سویی دیگر ، وجود چنین فروشگاه هایی باب میل مشتریان نیز می باشد ، چرا که وی  علاوه بر حصول اطمینان از سلامت کالا و کسب ضمانت های جانبی آن ، برای خرید یک محصول ، ملزم به پیمودن مسافت های طولانی و سرکشی به مراکز خرید متعدد نمی باشد . در این شرایط فاصله مشتری تا فروشگاهی دیگر ، تنها یک پنجره می باشد و وی می تواند با بررسی آدرس های دیگر ، محصول مورد نظر خود را بیابد .  در همین راستا ، مراجعه حضوری برای چاپ بنر نیز رو به فراموشیست ، چرا که متقاضیان چاپ بنر به مناسبت های ورود حجاج یا سایر زوار عتبات عالیات ، ترحیم و تسلیت ، خوش آمدگویی و تجلیل و همچنین تابلوها و استندهای تبلیغاتی ، می توانند سفارشات خود را ارائه داده و نقطه نظرات خود را به صورت آنلاین با مجری طرح در میان بگذارند . در چاپ بنر آنلاین ، به دلیل اینکه دشواری خاصی برای ارسال مطالب ، طراحی و رنگ آمیزی وجود ندارد ، اپراتور چاپ به طور مستمر با مشتری در ارتباط بوده و سلیقه وی را در لحظه اعمال می کند . با در نظر گرفتن انجام مراحل مالی به صورت آنلاین و ارسال محصول نهایی به کمک راه های مرسوم می توان ادعا کرد که ارباب رجوع برای چاپ بنر خود قدم از قدم برنداشته که این مصداق حقیقی خرید اینترنتی می باشد .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *