قیمت فلکسی خام

پیش از اینکه در خصوص قیمت فلکسی خام صحبت کنیم ، اجازه دهید مطلب مهمی را با ذکر یک مثال مرور کنیم . فرض کنید گوشی تلفن همراه شما با قابلیت ها و خروجی ایده آلی که ارائه می دهد ، رضایت کاملتان را جلب کرده و به طور کلی از کار با آن خشنودید . حال در چنین مواقعی اگر گلس رویی آن آسیب دیده ، رنگ بامپر کناری آن پریده و یا قاب پشت این محصول شکسته شده باشد ، آیا این محصول را کنار گذاشته و تلفن دیگری می خرید ؟! اگرچه شاید فردی چنین کاری کند ، اما خود من بشخصه در هنگام قرار گیری در چنین شرایطی ترجیح می دهم تا با تعویض قطعه آسیب دیده با صرف کمترین هزینه ، گوشی مذکور را دوباره را به حالت اولیه خود برگردانم . این مثال را می توان به موارد بسیاری تعمیم داد ، به عنوان مثالی دیگر اگر چراغ راهنمای اتوموبیل شما بشکند عاقلانه ترین کار تعویض آن چراغ شکسته است و قطعاً شما به خاطر شکستن یک چراغ ماشین خود را عوض نمی کنید.

اما اگر می خواهید بدانید که  این مثال ها چه ارتباطی با قیمت فلکسی خام دارند به ادامه مطلب توجه کنید. تابلو های فلکسی که تقریبا از سال ۷۵ به بازار ایران وارد شدند ، نوعی از تابلو های زیبا و به نسبت سایر تابلو ها مقرون به صرفه ای هستند که بیشتر برای کار های تبلیغاتی از آن ها استفاده می شود. در این تابلو ها نور پردازی نیز به کار می رود که توسط لامپ های فلورسنت که ما بیشتر با نام مهتابی آنها را می شناسیم ، انجام می شود. تابلوی فلکسی کاربرد های بسیاری دارد که از نمونه های بارز آن می توانیم به تابلو های سر در مغازه ها ، یا تابلو های تبلیغاتی در سالن مترو ها و … اشاره کنیم . استفاده از تابلو های فلکسی به جهت نورپردازی داخلی آنها طرفداران زیادی دارد ، این در حالی است که هر روز به تعداد آنها افزوده شده و ما شاهد گسترش سریع این پدیده در سطح شهر هستیم.

با عنایت به این توضیحات باید بگوییم که چنانچه چاپ فلکس مورد نظر ما مخدوش و معیوب شده ، رنگش پریده و یا حتی نیاز به تعویض داشته باشد (مثلاً با سر آمدن موعد اجاره یک تابلوی عمومی در قسمت های مشاع و پرتردد یک مرکز خرید ) ، صاحب امتیاز این محصول به جای تعویض کلی باکس نورانی ، تنها کافیست که روکش آن را عوض کند ، روکشی که همانند گلس گوشی تلفن همراه عمل کرده و با وجود جابجایی ، تغییری در ماهیت چشمه نور حامی خود ایجاد نکرده است .

و اما قیمت فلکسی خام ؛ در مبحث خرید یا قیمت فلکسی خام باید به این نکته توجه داشته باشیم که این کالا نیز همانند همه کالاهای دیگری که در مدل های مختلف و توسط مجموعه های گوناگون تولید و عرضه می شوند ، دارای انواع متفاوتی بوده و به ویژه در نوسانات فعلی عرض (با وجود وارداتی بودن اکثر قریب به اتفاق آن ها) امکان ارائه قیمتی به روز و ثابت برای آن وجود ندارد . با همه این اوصاف متراژ ، برند و کشور تولید کننده ، گرماژ یا وزن هر متر مربع این پارچه ، گارانتی آن توسط فروشنده ، عرض طاقه های آن و دیگر مشخصات فیزیکی هر محصول از قبیل اونس ، وجود یا فقدان هارد تیوب ، میزان مقاومت UV ، میزان مقاومت در برابر تغییرات دمایی و ضریب دفرمه شدن و … )در قیمت فلکسی خام موثر می باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.