سفارش چاپ بنر

در موارد بسیاری از خریدهای روزانه ما ، جنس مورد نظرمان آماده بوده و با پرداخت وجه مربوطه ، کالای مذکور متعلق به ما می شود . به عنوان مثال تهیه بیشتر اقلام خوراکی و بسته بندی شده ، بیشتر البسه ، اتومبیل ، برخی از سخت افزارهای دیجیتالی و لوازم منزل و ده ها مثال دیگر ، اقلامی می باشند که بمجرد خرید ، امکان دسترسی و استفاده از آن ها موجود می باشد . حال در نمونه های یاد شده ، استثنائاتی نیز وجود دارد که میان زمان خرید و تحویل آن توسط مشتری ، وقفه ای از چند ساعت تا چند روز حادث می شود . به عنوان مثال سرو غذا در رستوران ، اگرچه عضوی از خانواده خوراکی ها محسوب می شود ، اما میان زمان خرید و تحویل آن وقفه ای کوتاه مدت اتفاق می افتد یا در هنگام خرید یک دست کت و شلوار ، در صورت دوخت مخصوص آن ، میان زمان پرداخت هزینه و دریافت این محصول فاصله ای چند روزه قرار می گیرد . در این حالات پیش آمده ، مواد اولیه و روش طبخ یک غذا معلوم بوده و در صورت آمادگی آن ، تنها قسمت انتقال این ماده به ظروف مربوطه می ماند ، در تهیه و دوخت البسه نیز نوع پارچه ، الگوی دوخت و سایر مواد مصرفی از پیش معلوم می باشند ، اما مهمترین قسمت آن یعنی اندازه گیری و سایز بندی مشتری هنوز نا معلوم است .  بدیهیست به این نوع روش خرید ، خرید سفارشی می گویند ؛ به عبارتی ساده تر ، زمانی که مشتری درخواست جنسی را دارد که در حال حاضر آماده نیست و تهیه آن نیز زمانبر است ، در واقع سفارش تولید آن محصول را صادر کرده است . چاپ بنر نیز همانند موارد فوق ، اگرچه دارای یک نمای کلی ، جنس مشخص ، چاپ با دستگاهی معین ، متونی از پیش تعیین شده و کاربردی معلوم می باشد ، اما باز هم متغیرهایی نظیر نام دریافت و اهدا کننده بر روی آن ، زمان تحویل آن و جزئیات مد نظر مشتری هنوز هم نامشخص است ، لذا چاپ بنر به سفارش و تهیه آن در مدتی مشخص نیاز دارد . سفارش چاپ بنر ، اگر از پیش معلوم باشد ، متقاضیان دریافت آن با مراجعه به دفاتر مربوطه می توانند محصول مورد نظر خود را در زمانی معین و مبلغی قابل قبول به دست آورند . در همین اثنا هرچه حساسیت امر بیشتر شود و مشتری سفارش خود را در زمان کمتر یا با کیفیت بیشتری طلب کند ، قیمت نهایی کار نیز افزایش می یابد . سفارش غذا در ساعاتی از شبانه روز (نزدیک وعده های غذایی) یا دوخت لباس در فصولی از سال (مانند نزدیکی به عید نوروز) تراکم بیشتری نسبت سایر اوقات شبانه روز و ایام سال دارد ، لذا به دلیل افزایش مشتریان و سفارشات آن ها ، خدمت رسانی با سرعت کمتری انجام می پذیرد . به همین دلیل در این مواقع حتی با وجود هزینه بیشتر نیز نمی توان توقع آمادگی محصول در زمان عادی و کیفیتی مطلوب را داشت  . با پیروی از این الگو ، چاپ بنر نیز در مواقعی از سال (مانند ماه های ذی الحجه ، محرم و صفر ) که بازگشت حجاج و زائرین عتبات عالیات به کشورمان زیاد است دارای فشردگی بیشتری می شود ، در نتیجه سفارش و چاپ بنر مورد نظر در اوقاتی کم تراکم تر سبب می شود تا خروجی کار ، محصولی با کیفیت و ارزان تر شود .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *