دستگاه بنر

زمانیکه که تولید یک محصول غیرانحصاری بوده و مجموعه های زیادی حق ساخت و فروش آن را داشته باشند ، به تعداد عرضه کنندگان آن افزوده شده و بازار این کالا رقابتی می شود . دستگاه چاپ بنر نیز با تبعیت از این قانون نانوشته همانند بسیاری از سخت افزار دیجیتالی دیگر ، دارای برندهای متعدد و ساخت کشورهای گوناگون می باشد . این تعدد نام های تجاری و کثرت مدل های هریک از آن ها سبب شده است تا افرادی که قصد راه اندازی یا گسترش کسب کار خود در زمینه چاپ بنر را دارند سردرگم شده و با توجه به حجم تبلیغات ، خوش نامی یک مارک در محصولات دیگر یا مشورت سایرین اقدام به خرید دستگاه چاپ بنر کنند . در همین رابطه ، در هنگام انتخاب دستگاه چاپ نکاتی وجود دارد که توجه به آن ها ، به برگزیدن بهترین پیشنهاد منجر می شود . به عنوان مثال ، سرعت و کیفیت چاپ دو عامل اصلی کسب مشتری و افزایش درآمد می باشد . اگر خریدار این دستگاه برای مصارف شخصی از دستگاه کمک گرفته و به صورت میانگین روزی یکبار از آن استفاده می کند ، دستگاهی با سرعت پایین نیز نیاز وی را برطرف می سازد ، اما زمانیکه از این دستگاه به عنوان ابزار کار استفاده می کنیم و قرار است روزانه تعداد زیادی بنر چاپ کنیم ، بی تردید سرعت کم دستگاه نارضایتی مشتریان از تاخیر انجام امور و در پی آن کم شدن تعدادشان را در بر خواهد داشت . کیفیت نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در میزان محبوبیت چاپ بنر می باشد . مشتریان برای جنس خوب هزینه می کنند ، لذا چاپی بی کیفیت طرفداران زیادی نداشته و کسب و کار با این روش با شکست مواجه می شود .  دستگاه چاپ بنر مورد نظر باید پرتعداد تولید شده و پرفروش باشد . فرض کنید شما قصد خرید اتومبیلی با بودجه ای محدود داشته و دو گزینه پیش روی شماست . اتومبیلی خارجی اما قدیمی که وسایل جانبی آن به سختی پیدا شده و تعمیرکاران مجرب خودروی مذکور نیز بسیار کمیاب یا درگیرند و اتومبیلی وطنی که لوازم جانبی و تعمیرکاران آن به وفور یافت می شوند . شاید گزینه اول خودرویی خاص ، زیبا ، ایمن و مطلوب تر از گزینه دوم باشد ، اما وجود محدودیات ذکر شده سبب می شود تا در شرایط عادی همگان گزینه دوم را انتخاب کنند . با توجه به این مثال درمی یابیم که برای خرید دستگاه چاپ بنر ، یکی از نکات حائز اهمیت ، تیراژ بالای تولید آن و وجود خدمات پس از فروش (تعمیر و قطعات) می باشد . یکی دیگر از محدودیات پیش روی چاپگران در خرید این دستگاه ، محدودیات مالی می باشد . خرید این دستگاه برای خیلی از فعالان این صنف ، بالاخص افرادی که به تازگی مستقل شده اند سنگین و گران می باشد . به همین دلیل این افراد همه توان و تمرکز خود را بر روی انتخاب بهترین گزینه قرار می دهند ، گزینه ای که قرار است سال ها کار کرده و هزاران بنر کوچک و بزرگ تولید کند . همین استفاده دائمی سبب می شود تا میزان مصرف برق ، رنگ و انرژی اپراتور نیز مورد توجه قرار گیرد . در مواقعی قیمت اولیه محصول بسیار زیادتر از رقبای خود بوده ، اما دارای درجه مصرف انرژی مطلوب تری می باشد . شاید در نگاه اول انتخاب گزینه های ارزانتر بصرفه باشد ، اما در بلند مدت تفاوت قیمت در اثر صرفه جویی در مواد و انرژی جبران می شود . هیتر جلو و عقب ، پارکینگ هد ، نرم افزاری با محیط ساده ، بدنه صلب و مقاوم در برابر لرزش ، وجود سامانه عیب یاب ، رول باز کن و قابلیت چاپ دو روی هرگونه بنر از دیگر ویژگی های حائز اهمیت یک دستگاه چاپ بنر می باشد .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *