تعرفه چاپ بنر

همواره در کشورهایی که قیمت اجناس و خدمات در آن ها مصوب نشده اند ، شاهد تفاوت قیمت در اقصی نقاط آن هستیم . به عنوان مثال ، کالایی مانند یک سینمای خانواده  در مرکز خریدی مجلل در تهران با قیمت n تومان بفروش می رسد ، حال با اندکی جستجو می توانیم همان جنس را با قیمتی ارزانتر از محله ای دیگر ابتیا کنیم ، نکته غیرقابل باور این رویداد ، امکان خرید همین جنس از یک شهرستان با نصف قیمت می باشد . برعکس این قضیه نیز صادق است ، به بیان دیگر ممکن است که کالا یا خدماتی در تهران ارزان و در شهرستان ها گران باشد . دلایل متعددی برای این اختلاف قیمت وجود دارد که اصلی ترین آن ، عدم نظارت دقیق صنف مربوطه می باشد . ورود قاچاقی کالا ، اجاره بهای فروشگاه ها و محل قرارگیری آن ها ، سطح در آمد مشتریان ، تعداد مشتریان و کمیت سفارشات آن ها نیزدر این تفاوت قیمت ها موثر است . در مورد تعرفه چاپ بنر ، موسساتی که در منطقه بورس این حرفه قرار دارند ، تعداد مشتریان بیشتری دارند ، کمیت سفارش مشتریان ثابتشان زیاد است و ترجیح می دهند که سود خود را کم کرده ولی بنرهای بیشتری را چاپ کنند  و در مجموع دارای تعرفه ارزان تری برای چاپ بنرهای خود هستند . علاوه بر این عوامل ، تعرفه چاپ بنر به مشخصات فنی و فیزیکی چاپ نیز بستگی دارد . نوع ماشین آلات مورد استفاده برای چاپ ، نوع رنگ مورد استفاده قرار گرفته ، ابعاد بنر ، جنس پارچه بنر ، نحوه نور پردازی آن ، میزان ظرافت مد نظر مشتری و سایر آپشن های آن قیمت تمام شده بنر را مشخص می کنند . جنس بنر های رایج در ایران معمولا از 3 متریال مش ،  استیکر و یا  لمپوست بنر می باشد . مش به بنری گفته می شود که دارای سوراخ های بسیاری است . این بنر که در انواع چسبان و معمولی قابل تولید می باشند ، به علت وجود سوراخ های متعدد تولید حباب نکرده و نصب آسانی – حتی برای غیر حرفه ای ها – دارد . از رایج ترین بنر های مش چسبان می توان به روکش اتوبوس های تند رو اشاره کرد که مخاطبان بیرون تصویری با کیفیت را می بینند و مسافرین داخل اتوبوس بواسطه حفره های متعدد و اختلاف روشنایی محیط بیرون را . استیکرها نیز برچسب هایی با زمینه شیشه ای و بی رنگ می باشند که سبب می شود تا از آن ها در همه جا استفاده شود . فضای درونی وسایل نقلیه و ایستگاه های آن ها ، فروشگاه ها ، بیمارستان ها ، ادارات و … از مهمترین مصرف کنندگاه آن می باشند . لمپوست بنر نیز در واقع بنر های تبلیغاتی رایج می باشند که دارای مقاومت زیادی در برابر  رطوبت ، حرارت و فرسایش می باشد . در مورد کاربرد این بنر و ویژگی های آن نیز به تفصیل صحبت شده است ، ولی لازم به ذکر است که با تغییر محل قرارگیری چارچوب اصلی آن ، کاربرد این بنر نیز تحت الشعاع قرار می گیرد ، به عنوان مثال بنری که بالا و پایینش فیکس شده است کاربرد متفاوتی و محل نصب منحصر بفردی نسبت به بنری که 4 سوی آن درگیر است دارد . تمامی موارد فوق در قیمت و تعرفه چاپ بنر دخیل می باشند .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *